![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tenzij je een telefoon van de zaak heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom wil je je eigenlijk niet vingeren?
||
![]() |
Citaat:
Hangt er wel van af wat je onder vingeren verstaat. Sommigen vinden dat vingeren betekent dat je over of tegen je je clitje aan het strelen of duwen bent, anderen vinden dat vingeren betekent een vinger in de vagina te schuiven. En daar houden sommige meisjes die ik ken niet van. Ze vinden dat glibberige binenin een beetje of helemaal vies.
|
Er zijn vibrators in alle vormen en maten. Dus ook die je om je vinger kunt doen en tegen je clit kunt houden, of bredere of juist smallere.
Die waar knoopsbatterijen in gaan zou ik vermijden, die gaan heel snel leeg. Het beste is een oplaadbare of anders een met aa of aaa batterijen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent jong en dan kunnen sommige zaken heel intens voelen. maak gebruik van het jong zijn en het puberen om jezelf te ontdekken op gebied van gevoelig zijn. wat jij beschrijft komt inderdaad heel sterk overeen met een orgasme. natuurlijk zijn er ook andere plekken die opwindend kunnen zijn. maar bovenal, overhaast je niet met iets te doen en doe het op je eigen tempo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vragenlijst Orgasme Skisi | 19 | 08-04-2023 09:15 | |
Seksualiteit |
Meisje: Orgasme lukt niet.. Schattekuuhh | 61 | 01-03-2013 19:19 | |
Seksualiteit |