Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2015, 17:11
Dat is geheim..
Dat is geheim.. is offline
Er is een meisje dat nu weer in mn klas zit, we kennen elkaar van de basischool maar we hebben sinds toen nooit meer contact gehad. We zijn nu best goed bevriend alleen soms gedraagt ze zich "anders", ze wilt nu best vaak fietsen en bij sommige vakken wilt ze vaak samenwerken. Onze mentoren hadden een jongen en een meisje de opdracht gegeven om de nieuwe plaatsen te maken, ik weet dat die jongen mij naast haar wilt zetten omdat we zo close zijn...
Ik zou het niet erg vinden als ze op me is maar ze heeft niet echt een goede reputatie bij mn vrienden...
Wat denken jullie ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2015, 17:15
Axel11
Axel11 is offline
Wat je vrienden van haar vinden is niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2015, 17:17
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat je vrienden van haar vinden is niet belangrijk.
Doe wat jezelf wil. Echte vrienden maakt het niet uit met wie je samen bent.
Oud 31-12-2015, 07:05
Elin3
Elin3 is offline
Wat jij van haar vind is belangrijker dan wat je vrienden van haar vinden. Jij kent haar toch? Dan kan jij prima beoordelen of ze inderdaad leuk is (en je vrienden zich aanstellen) of dat ze inderdaad niet zo tof is. Laat haar niet zomaar vallen door oppervlakkige afkeuring van je vrienden.
Oud 01-01-2016, 18:26
Dat is geheim..
Citaat:
Wat jij van haar vind is belangrijker dan wat je vrienden van haar vinden. Jij kent haar toch? Dan kan jij prima beoordelen of ze inderdaad leuk is (en je vrienden zich aanstellen) of dat ze inderdaad niet zo tof is. Laat haar niet zomaar vallen door oppervlakkige afkeuring van je vrienden.
Maar is er een manier om te zien of ze daadwerkelijk op me is ?? Enige tips ??
Met citaat reageren
Oud 01-01-2016, 19:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar is er een manier om te zien of ze daadwerkelijk op me is ?? Enige tips ??
Als jij haar ook leuk vindt: ga samen een keer wat leuks doen met z'n tweeën! Dan merk je al snel hoe ze tegenover jou staat.
Wil jij eigenlijk niks met haar behalve vriendschap, dan zou ik voor nu geen aandacht besteden aan haar eventuele gevoelens.
Oud 03-01-2016, 00:26
Dat is geheim..
Citaat:
Als jij haar ook leuk vindt: ga samen een keer wat leuks doen met z'n tweeën! Dan merk je al snel hoe ze tegenover jou staat.
Wil jij eigenlijk niks met haar behalve vriendschap, dan zou ik voor nu geen aandacht besteden aan haar eventuele gevoelens.
Bedankt, ik heb wel een gevoel dat ze binnenkort iets wilt doen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:31
2e jaars
2e jaars is offline
ik mag de vriendjes van mijn vriendin meestal ook niet maar ik accepteer het gewoon omdat ik een echte vriendin ben...als hun het niet accepteren is het meisje veel meer waard dan je vrienden
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 21:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik mag de vriendjes van mijn vriendin meestal ook niet maar ik accepteer het gewoon omdat ik een echte vriendin ben...als hun het niet accepteren is het meisje veel meer waard dan je vrienden
Een slechte reputatie hebben is nogal algemeen en kan op niets dan roddels gebaseerd zijn. Daar zou ik me niet zo druk over maken. Maar als goede vrienden of vriendinnen van mij echt niet met mijn vriend door één deur kunnen, zegt dat wel een hoop. Die vrienden kennen mij goed, en weten vaak heel goed wat belangrijk voor me is. Op dat vriendje ben je nog heftig verliefd waardoor alles wat hij doet toch wel geweldig is. Als mijn vrienden goede reden hebben om hem niet te mogen zou ik flink kunnen gaan twijfelen aan de relatie.
Oud 11-01-2016, 22:19
Axel11
Axel11 is offline
Met de nadruk op heeeeeeeeeeeeeeel goede reden(en). En dat je vrienden enig verstand in hun hoofd hebben kan ook helpen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 22:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Met de nadruk op heeeeeeeeeeeeeeel goede reden(en). En dat je vrienden enig verstand in hun hoofd hebben kan ook helpen.
De meeste van mijn vrienden zou ik wel vertrouwen met eventueel commentaar op mijn partner. Stel dat hij tegen mijn vrienden een hork zou zijn en tegen mij niet, zou ik dat echt een afknapper vinden. Mijn vrienden zijn niet voor niks mijn vrienden en sommigen zijn best een beetje heilig. Als een jongen het fatsoen niet kan opbrengen om normaal tegen ze te doen, dan houdt het best snel op bij mij
Een reden als "Ik vind hem niet knap" o.i.d. zou ik ook niet als goede reden bestempelen
Oud 11-01-2016, 22:27
Axel11
Axel11 is offline
In jouw oordeel heb ik het volste vertrouwen, Elin3, maar ik wilde het toch even opmerken tegenover de minder alwetende lezertjes, en gelukkig kop je mijn voorzet weer in met je fantastische uitleg
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 22:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In jouw oordeel heb ik het volste vertrouwen, Elin3, maar ik wilde het toch even opmerken tegenover de minder alwetende lezertjes, en gelukkig kop je mijn voorzet weer in met je fantastische uitleg
Teamwork!
Oud 12-01-2016, 22:59
2e jaars
2e jaars is offline
Citaat:
Een slechte reputatie hebben is nogal algemeen en kan op niets dan roddels gebaseerd zijn. Daar zou ik me niet zo druk over maken. Maar als goede vrienden of vriendinnen van mij echt niet met mijn vriend door één deur kunnen, zegt dat wel een hoop. Die vrienden kennen mij goed, en weten vaak heel goed wat belangrijk voor me is. Op dat vriendje ben je nog heftig verliefd waardoor alles wat hij doet toch wel geweldig is. Als mijn vrienden goede reden hebben om hem niet te mogen zou ik flink kunnen gaan twijfelen aan de relatie.
maar ik weet bij haar toch altijd na een week is het uit, dus om een vriendschap te besparen accepteer ik het en daarna kan ik samen met haar dingen verzinnen over hoe stom die gene is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten