Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2016, 22:29
Struggels
Struggels is offline
Ik vind een jongen al ongeveel 1,5 jaar leuk, en ik begin het nu een beetje zat te worden. In het begin had ik nog wel hoop dat het "ooit" goed zou komen, maar nu niet meer... Ik vind hem nog steeds echt heel erg leuk en wat ik ook probeer, hij komt niet uit mn hoofd. En t zou zo veel beter voor me zijn als ik hem niet meer leuk vind, want door hem ben ik ook echt heel vaak verdrietig omdat t gwn niet lukt. En iedereen zegt dat ik moet stoppen met hem leuk te vinden, maar het lukt gewoon niet. Afleiding zoeken werkt niet. En soms wordt denk ik dat het over is, en vind ik hem steeds minder leuk, en dan daarna val ik opnieuw voor hem en vind ik hem weer veel leuker dan eerst. En eigenlijk wil ik hem niet uit mn hoofd maar het is zoveel beter voor mij en onze vriendschap. Maar ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen, want niks werkt. Heeft iemand aub tips over hoe ik hem niet meer leuk kan vinden???
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2016, 09:34
Elin3
Elin3 is offline
Minder met hem omgaan? Of toch een poging wagen en een blauwtje lopen. Dan heb je concrete bevestiging dat je geen hoop hoeft te houden...
Oud 20-02-2016, 10:49
Struggels
Struggels is offline
Minder met hem omgaan kan bijna niet, want spreek nooit met hem af maar ik zien hem soms nog wel op school en dan praten we even, en het is gwn overduidelijk dat hij mij gewoon als vrienden ziet, en niet als meer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2016, 22:29
Lolmaya16
Lolmaya16 is offline
Weet je waarom heb je heb dan nii verkeering gevraag?! Of eerst vrienden worden en dan verkeering vragen? Weet je ik heb eigelijk precies hetzelfde probleem😂😪 weet je wrm hem vergeten als je hem ook kan vragen? Er is altijd nog hoop❤️❤️

Suc6👍👍
Met citaat reageren
Oud 01-03-2016, 22:30
Lolmaya16
Lolmaya16 is offline
I know alle zinnen beginnen met "weet je"😂😂😂👍
Met citaat reageren
Oud 02-03-2016, 05:33
feniks
feniks is offline
Als dat de enige taalmatige fouten zouden zijn...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2016, 07:20
Durian
Durian is offline
De liefde bedrijven met iemand anders.
Oud 02-03-2016, 07:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De liefde bedrijven met iemand anders.
Rebound relaties of rebound seks zijn niet altijd een geweldig idee
Oud 02-03-2016, 13:31
Durian
Durian is offline
Citaat:
Rebound relaties of rebound seks zijn niet altijd een geweldig idee
Hoezo niet?
Oud 02-03-2016, 13:36
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoezo niet?
Omdat je je er uiteindelijk niet beter door gaat voelen, en omdat het oneerlijk kan zijn tegenover deze nieuwe persoon. Als er nog gevoelens voor een oude liefde zijn, kan dat een nieuwe liefde flink in de weg staan. Die nieuwe liefde helpt dan wel even als afleiding, maar er echt overheen komen kost gewoon tijd. Afleiding is prima, maar het is nuttiger om in te zien dat je überhaupt geen vriendje nodig hebt om gelukkig te zijn, dan om hup door te gaan naar het volgende vriendje
Oud 02-03-2016, 21:28
blaches
blaches is offline
Paar vragen puur uit interesse,
Wat vind je leuk aan hem?
Hoe ken je hem?
En app je nooit met hem ofzo?

En voor de rest...waarom zou je over hem heen moeten komen? Gewoon proberen of weet ik veel wat?
Ga met hem appen?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 18:44
Struggels
Struggels is offline
Korte update: ik had hem dus geblokkeerd op app zodat ik niet meer met hem zou kunnen appen en hij niet meer met mij zodat ik hem zou kunnen vergeten. Toen ik hem deblokkeerde was hij boos en legde ik uit dat ik hem nog leuk vind, en nu negeert hij me omdat ik hem nog leuk vind. En dit is pittig kut
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten