![]() |
||
Citaat:
kweet niet of het dat soort 'ziek zijn' is bij jou of dat het anders is, want anders zou je het kunnen proberen...
|
een week is toch niet zo veel?? Ik ben een tijdje geleden aan de pil geweest, omdat ik het zo erg was, ik was het voor de pil altijd wel 9 dagen, waarvan 6 erg. Van de dokter moest ik aan de pil, want ik had steeds bloedarmoede, en was dan best wel ziek.
De dokter zei dat ik het dan een paar maandjes moest slikken, en dan stoppen en dan zou het minder erg zijn. Ik wou langer aan de pil blijven, maar ik kreeg toen bijwerkingen (ik was het ongeveer 4 dagen nadat ik de pil had geslikt, en was wel korter ongesteld, tegen de pijn helpt het niets) Nu ben ik met de pil gestopt en ben ik het veel minder. Nog maar 6-7 dagen en een paar dagen een inlegkruisje in. De pijn is ook iets minder. Ik ben er echt heel blij mee. Maar goed, voor jou kan een week natuurlijk lang duren, voor mij niet, omdat ik het erger was, dus lijkt het voor mij nu kort. Maar heb je ook een hevige menstruatie? want dan is een week natuurlijk niet leuk (veel bloedverlies en pijn enzo??) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja ik zal er toch eens mee naar de huisarts gaan denk ik..
|
toen ik niet aan de pil was, had ik altijd veel bloedverlies en t duurde op zn minst 6 dagen...
toen ging ik wel aan de pil, t enige verschil was dat toen mn menstruatie regelmatig was, maar nog steeds veel bloedverlies en pijn enzo... nu heb k een zwaardere pil, k heb nu minder bloedverlies, alleen eerste en tweede dag af en toe wat kramp, en hoe lang t duurt moet ik nog ff afwachten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Afgelopen keer ben ik er redelijk vanaf gekomen, hoop dat de Pil aan slaat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld worden na 1e strip pil martje16 | 4 | 07-10-2008 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwangerschapstest: vanaf hoeveel dagen kan dat? Tulpje6 | 3 | 22-01-2004 17:53 | |
Seksualiteit |
na hoeveel dagen is de pil veilig? emmol | 4 | 26-12-2002 13:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld (dames) taking a look | 14 | 21-03-2002 12:15 | |
Seksualiteit |
ongesteld (dames) taking a look | 8 | 19-03-2002 18:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld vosje16 | 28 | 08-01-2002 19:28 |