Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit lijkt tegendraads, maar in tegenstelling tot mijn oppositie zal ik mijn mening beargumenteren.
Je begint het dichten niet te verleren, dit gedicht is eigenlijk een van je betere, geloof me. Geen dwingend metrum, gedwongen rijm of hopeloos expliciete constructies, niveau dus. Een beetje subtiliteit en vrijheid worden, blijkbaar alleen door mij, gewaardeerd, complimenten.
|
Verwijderd
|
Ik vind het een heel goed gedicht, ik moest er over nadenken en hem een paar keer lezen, en dat is positief bij mij!
Dus ik vind neit dat je het dichten begint te verleren hoor.. het is idd wat tacidvs zegt, het straalt vrijheid uit, maar heeft daarbinnen toch structuur.. en er spreekt heel veel gevoel uit, en dat is altijd knap |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga niet iedere reactie afzonderlijk af, maar bedankt iig allemaal. Wie weet is het gewoon even een poetische (kan de puntjes niet vinden) dip en komt dat allemaal wel weer assik er de rust voor krijg. ![]() |
![]() |
|
Ik vind de eerste strofe heel mooi, de rest iets minder. Ik denk niet dat je het dichten verleerd, misschien lukt het op dit moment gewoon iets minder (bij mij ook
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en hierna begint school..dus et duurt nog wel even denk ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |