| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wij gebruiken dezelfde al een jaar of euh 5, wordt dagelijks in 2 verschillende laptops gebruikt, is HDMI eigenlijk helemaal niet voor ontworpen en ik heb er dan ook een een Google Chrome verlengstuk tussen zitten zodat de HDMI-poort van de TV gespaard blijft, maar het was echt een van de meest praktische dingen die ik aangeschaft heb.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
er is amper 4K content
Qua apps is volgens mij alleen Netflix wat selectief al wat klaar heeft staan, en wat zut op Youtube. Overigens, qua (live) TV-kijken, als je Ziggo hebt dan werkt de Horizon Go app redelijk goed icm de Chromecast Maar goed, gamen via een draadloze stream (ongeacht hoe) legt het altijd af tegen een kabeltje.
|
|
||
|
Citaat:
Voor video van Netflix, Youtube, Foxsports of andere legale kanalen kan je de apps gebruiken, dan loopt het als een zonnetje. Gamen zou ik gewoon niet doen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En dank aumgn!
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind al die lore trouwens wél leuk, heb aardig wat filmpjes van thenapple gekeken op Youtube (en vanwege zijn in slaap sussende stem natuurlijk): https://www.youtube.com/user/thenthapple Maar misschien ben ik gewoon post-gaming of zo. Jij hebt ze allemaal gespeeld?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik las altijd hele nare boeken, maar toen heb ik scream 3 gezien toen ik elf was en dat vond ik echt dood- en doodeng. Pas sinds een jaar of vier durf ik weer enge films te kijken
Jos vindt er geen reet aan, dus kijk ik ze meestal met een vriend van ons als Jos weg is. Maar nu kijk ik dus AHS en ik ben alleen thuis gisteren ook al en toen heb ik er een aflevering Rupauls Drag Race achter aan gekeken omdat ik die serie uit mijn hoofd wilde hebben
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat voor boeken las je? Ik las ook 'enge' boeken toen ik klein was, De Griezelbus en Goosebumps/Kippevel, en dat trok ik ook echt nauwelijks (ikr..).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet ze maar weer eens opsnorren, ergens.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb nog wel even Fallout 2 gespeeld en dat vond ik qua sfeer een stuk effectiever, wellicht omdat het nog heel erg narratief overkwam, in tegenstellingl tot het faux-realisme van de nieuwere delen.
![]() |
|
|