Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2016, 21:28
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik heb met mijn broertje afgesproken dat ik 29 blijf en hij 26

Jazeker. Veel mooie cadeaus. Een kookboek, twee leesboeken, een boek over museumbezoek, een mooie ring (die van mijn overleden tante is geweest), geld, een mooie vaas, tijdschriftenbon (ik lees nooit tijdschriften, dus eh, daar moet ik nog even over nadenken), en van mijn ouders mag ik nog een rugtas uitzoeken (ik dacht aan een Fjällraven Kanken, maar weet het nog niet zeker)
En was er feest?
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Onze komt uit het asiel en was echt zo mee. Misschien is dat iets?
nah
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik mis een poes in mijn leven
Onze komt uit het asiel en was echt zo mee. Misschien is dat iets?
Oud 18-10-2016, 21:29
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Teenage angst? Hoe fucking oud ben jij?!

Btw, ik keek het echt al toen ik een kleuter was, dan vind je alles leuk.
Nou ja ik ben 31, ik was tiener vanaf 1994, toen was André van Duin nog wel vrij actief op TV toch (zo nee: ik mag graag overdrijven)?
Oud 18-10-2016, 21:30
Verwijderd
Ouwe lullen allemaal hier
Oud 18-10-2016, 21:30
a/s/l
a/s/l is offline
"scholieren"
Oud 18-10-2016, 21:31
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ouwe lullen allemaal hier
Houdt je bek digt
Oud 18-10-2016, 21:31
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik heb met mijn broertje afgesproken dat ik 29 blijf en hij 26

Jazeker. Veel mooie cadeaus. Een kookboek, twee leesboeken, een boek over museumbezoek, een mooie ring (die van mijn overleden tante is geweest), geld, een mooie vaas, tijdschriftenbon (ik lees nooit tijdschriften, dus eh, daar moet ik nog even over nadenken), en van mijn ouders mag ik nog een rugtas uitzoeken (ik dacht aan een Fjällraven Kanken, maar weet het nog niet zeker)
Ik lees altijs kanker ipv kanken dat vind ik zo jammer aan die tassen
Oud 18-10-2016, 21:32
Macrador
Macrador is offline
Maar als chicks langs geweest bij je?
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
HAHAHAHAHA serieus ik ook
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Maar als chicks langs geweest bij je?
Ja joh, maar natuurlijk
Oud 18-10-2016, 21:34
Yne
Yne is offline
Citaat:
Haha ik vind het ook wel grappig, iets scandinavisch en dan 'KANKER! '
Oud 18-10-2016, 21:34
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja joh, maar natuurlijk
Al leuke tegen gekomen?
Oud 18-10-2016, 21:35
df
df is offline
Alle mooie vrouwen van Reusel zijn al langsgeweest.

En dan ook nog in Eindhoven studeren. Arme korrel.
Oud 18-10-2016, 21:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat 29 blijven vind ik altijd zieliger dan 30 en ouder worden.
Is het ook

Citaat:
Da's eh, de goede kant? North Carolina.
Dat is een eind weg. Werk?

Citaat:
JEZUS WAT EEN VERWENNERIJ

Ik zou serieus al die cadeaus ook willen krijgen (behalve die ring dan, zou een beetje raar zijn als ik een ring van jouw tante zou krijgen - wel mooi cadeau overigens!). En de boeken zijn twijfelachtig, is afhankelijk van welke boeken het zijn.

Die Fjällraven Kanken vind ik echt superleuk, ook al hebben ze tegenwoordig een vrij hoog hipstergehalte, goede keus ja.

Ik zou desondanks zoiets nemen denk ik:

[afbeelding]

Had al eens een oprolrugzak en die vond ik echt superrelaxt (maar ging kapot omdat ik er een mens in had gestopt) (goed verhaal a/s/l).
Zeker ja! De boeken zijn Museumbezoeking - Waarom wij naar musea gaan (Pauline Slot), Het boek ont (Anton Valens) en Het Victoriaanse huis (John Boyne).

De Fjällraven Kanken is inderdaad wel wat hipsterig, maar soit. De kleurtjes zijn leuk en hij lijkt me wel behoorlijk praktisch. Behalve dan dat de schouderbanden zo smal zijn, like what is that about, dat is toch niet relaxt als 'ie zwaar is?

Jouw optie is niet helemaal... MIJN DING (brrr ik haat die uitdrukking)

Citaat:
En was er feest?
Er was vooral veel eten. En veel bezoek. En gezelligheid enzo.
Oud 18-10-2016, 21:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Citaat:
Yep
Oud 18-10-2016, 21:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Al leuke tegen gekomen?
Tegengekomen wel, maar die is nog niet langs geweest helaas.

En df er zijn genoeg leuke meisjes in Reusel hoor! De meeste ken ik nog niet eens want ik durf nog altijd niet met meisjes te praten!
Oud 18-10-2016, 21:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nou ja ik ben 31, ik was tiener vanaf 1994, toen was André van Duin nog wel vrij actief op TV toch (zo nee: ik mag graag overdrijven)?
Joh, dan zijn we even oud. Maar ik werd pas 10 in '95. Maar iemand van 10 zou ik nog geen tiener noemen.
Oud 18-10-2016, 21:45
Macrador
Macrador is offline
Ach Korrel ik ben even slecht met meisjes als elke WoW-nerd dus jij vindt er vast ook eens een.
Oud 18-10-2016, 21:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ach Korrel ik ben even slecht met meisjes als elke WoW-nerd dus jij vindt er vast ook eens een.
Yot, dat komt inderdaad vast wel goed
Oud 18-10-2016, 21:46
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Zeker ja! De boeken zijn Museumbezoeking - Waarom wij naar musea gaan (Pauline Slot), Het boek ont (Anton Valens) en Het Victoriaanse huis (John Boyne).

De Fjällraven Kanken is inderdaad wel wat hipsterig, maar soit. De kleurtjes zijn leuk en hij lijkt me wel behoorlijk praktisch. Behalve dan dat de schouderbanden zo smal zijn, like what is that about, dat is toch niet relaxt als 'ie zwaar is?

Jouw optie is niet helemaal... MIJN DING (brrr ik haat die uitdrukking)

Er was vooral veel eten. En veel bezoek. En gezelligheid enzo.
Haha, dank. Ik vrees dat ik die boeken allemaal zou laten liggen, hoewel die John Boyne de schifting nog wel zou doorstaan omdat een historische roman/ghost story nog wel te billijken valt.

STYLE OVER SUBSTANCE. Nee, raar wel ja. Fjällraven is toch ook gewoon een outdoor merk dus dan zou comfort hoog in vaandel moeten staan. Raarrrr. Maar soit (zeg ik ook heel vaak), zure appel heen bijten etc., dan heb je wel een mooie hippe toffe rugzak dat ook nog eens een vosje als logo draagt.

("mijn ding" is inderdaad echt vreselijk en soms bezig ik het ook for a lack of better words en dan vervloek ik mijzelf vervolgens)

Eten. <3
Oud 18-10-2016, 21:47
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Haha ik vind het ook wel grappig, iets scandinavisch en dan 'KANKER! '
Hahahahaha ja, kankaahhhhh
Oud 18-10-2016, 21:51
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Joh, dan zijn we even oud. Maar ik werd pas 10 in '95. Maar iemand van 10 zou ik nog geen tiener noemen.
wejooo, even oud!

En nee, ik chargeer graag en doe nu net alsof ik al vet ontwikkeld was toen ik 10 was, maar niets is minder waar, ben nog steeds een grote kleuter.

Weet eigenlijk niet eens wat ik deed toen ik 10 was. Met He Man, Lego en dinosaurussen spelen waarschijnlijk. En André van Duin kijken. Voor het eerst angstvallig naar het andere geslacht kijken. Wat deed jij?
Oud 18-10-2016, 21:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Dat is een eind weg. Werk?
Ik bestudeer de venusvliegenvanger in zijn natuurlijke omgeving
Oud 18-10-2016, 22:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Echt?
Oud 18-10-2016, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kent iemand de fototijdschrijften Zoom en/of Fotomagazine?
Oud 18-10-2016, 22:06
Verwijderd
Wat háát ik cms.
Oud 18-10-2016, 22:08
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Echt?
Nee eigenlijk onderzoek ik de geschiedenis van Blackbeard en piraterij in de Carolinas in de 18e eeuw.
Citaat:
Wat háát ik cms.
Welk?
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
CrisMenstrual Syndrome?
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Heb je biologie gestudeerd en dan richting ecologie toevallig?
Oud 18-10-2016, 22:09
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Heb je biologie gestudeerd en dan richting ecologie toevallig?
Nee eigenlijk bestudeer ik de opkomst en ondergang van de tabaksindustrie in de regio en de sociaaleconomische en culturele gevolgen daarvan.
Oud 18-10-2016, 22:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee eigenlijk onderzoek ik de geschiedenis van Blackbeard en piraterij in de Carolinas in de 18e eeuw.

Welk?
Jazegweetikveel ik ben meestal nogal goedgelovig, dus ik heb mezelf aangeleerd overal vraagtekens bij te plaatsen
Oud 18-10-2016, 22:13
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Jazegweetikveel ik ben meestal nogal goedgelovig, dus ik heb mezelf aangeleerd overal vraagtekens bij te plaatsen
Ja terecht hoor, ik was maar wat aan het dollen. Eigenlijk doe ik onderzoek naar de aerodynamica van de vroege vliegtuigontwerpen van de Wright Brothers in Kitty Hawk.
Oud 18-10-2016, 22:14
a/s/l
a/s/l is offline
http://www.lightinthebox.com/nl/mini...i_p1892143.htm

Ik heb hier dus echt nul verstand van maar als ik m'n N64 hieraan hang kan ik toch gewoon spelen op m'n LED TV? Hij pakt de standaard composiet niet, waarschijnlijk is het signaal te zwak of zo, ugh.
Oud 18-10-2016, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Welk?
Elke
Oud 18-10-2016, 22:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja terecht hoor, ik was maar wat aan het dollen. Eigenlijk doe ik onderzoek naar de aerodynamica van de vroege vliegtuigontwerpen van de Wright Brothers in Kitty Hawk.
Houesop
Oud 18-10-2016, 22:20
a/s/l
a/s/l is offline
Oh ja en kun je met Google Chromecast nu gewoon 1 op 1 je computer/laptopscherm dupliceren op je tv? Ik heb al een Smart TV maar wil gewoon m'n gehele laptopscherm daarheen stralen.
Oud 18-10-2016, 22:27
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Houesop
Nou vooruit. Maar als ik nu zeg wat ik echt doe geloof je het zeker niet meer
Citaat:
Oh ja en kun je met Google Chromecast nu gewoon 1 op 1 je computer/laptopscherm dupliceren op je tv? Ik heb al een Smart TV maar wil gewoon m'n gehele laptopscherm daarheen stralen.
Volgens mij is dat precies waar het voor is
Oud 18-10-2016, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Shit hee. Uiteindelijk wel goedgekomen? Geheimlicht enzo?
Wel goedgekomen en ook geheimlicht maar tering. Ik vind drie doden en drie maanden tijd wel genoef, eigenlijk
Oud 18-10-2016, 22:30
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Volgens mij is dat precies waar het voor is
Ik dacht dat het meer bedoeld was een als een 'smart' uitbreiding van je TV, zodat je apps als Netflix kunt gebruiken. Dat komt dan natuurlijk ook van je computer vandaan, maar ik zoek dus echt iets wat de gehele laptop goed kan dupliceren, draadloos, en de Chromecast lijkt een goede, goedkope optie!
Oud 18-10-2016, 22:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hangt van het programma af. Heel veel kan gewoon. Heel Holland bakt bijvoorbeeld niet.
De wegen van geoblocking zijn ondoorgrondelijk!
Oud 18-10-2016, 22:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
natuurlijk kan dat, maar de stream is niet altijd fantastisch. edit: volgens mij is het zo dat je specifiek een tabblad uit Chrome can casten; of je je hele scherm-output kan casten weet ik niet (als het gaat om Windows).

Citaat:
Ik dacht dat het meer bedoeld was een als een 'smart' uitbreiding van je TV, zodat je apps als Netflix kunt gebruiken. Dat komt dan natuurlijk ook van je computer vandaan, maar ik zoek dus echt iets wat de gehele laptop goed kan dupliceren, draadloos, en de Chromecast lijkt een goede, goedkope optie!
nee, niet helemaal ;v De Chomecast bevat eigenlijk alleen maar thin-clients en het ding is verder gewoon dom, jij commandeert de chomecast altijd met een andere device, dus met je Netflix-app op je telefoon zeg je "Hey chromecast, open deze netflix stream eens voor me" en dan doet ie dat. Je app / computer heb je dan verder dus niet meer nodig, de stream is dan tussen de chromecast en Netflix.

Laatst gewijzigd op 18-10-2016 om 22:38.
Oud 18-10-2016, 22:33
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
natuurlijk kan dat, maar de stream is niet fantastisch.
Wat scheelt er precies aan dan? Vertraging? Instabiel?
Oud 18-10-2016, 22:38
Verwijderd
Ik wil graag een Roku 4
Oud 18-10-2016, 22:42
Carn
Carn is offline
nou ja, je gaat een videostream vanaf je device naar de chromecast opzetten; dat is aan allerlei ellende onderhevig, o.a. ook een kleine vertraging (in mijn ervaring). Ik zou het zelf niet niet snel gebruiken uitgebreid films mee te kijken oid. (overigens voorzie ik niet heel veel problemen als je prima wifi hebt en iig niet de 1ste chromecast)

ah en je kan idd tegenwoordig je gehele desktop casten:
http://www.howtogeek.com/199565/mirr...le-chromecast/
Oud 18-10-2016, 22:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou vooruit. Maar als ik nu zeg wat ik echt doe geloof je het zeker niet meer
Waarschijnlijk niet nee
Oud 18-10-2016, 22:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil graag een Roku 4
Ja het is jammer dat die niet fatsoenlijk hier te krijgen zijn ik heb een oogje op de nieuwe Mi Box, prima ding en endorsed by google . Hij is alleen nog niet in Europa/benelux officieel en Plex-support is karig :v
Oud 18-10-2016, 22:47
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
nou ja, je gaat een videostream vanaf je device naar de chromecast opzetten; dat is aan allerlei ellende onderhevig, o.a. ook een kleine vertraging (in mijn ervaring). Ik zou het zelf niet niet snel gebruiken uitgebreid films mee te kijken oid. (overigens voorzie ik niet heel veel problemen als je prima wifi hebt en iig niet de 1ste chromecast)

ah en je kan idd tegenwoordig je gehele desktop casten:
http://www.howtogeek.com/199565/mirr...le-chromecast/
Cool, thanks! Ik heb een redelijke wifi verbinding (50mbps of zo) en ben van plan de nieuwste Chromecast te kopen volgende maand (heb een UHD TV dus tja).
Oud 18-10-2016, 22:48
Carn
Carn is offline
Waarom wil je perse je hele desktop kunnen casten?
Oud 18-10-2016, 22:49
Carn
Carn is offline
overigens als je een UHD-TV hebt dan heb je vast ook alle gangbare apps al op dat ding

Regels voor berichten