Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2016, 23:20
E2001
E2001 is offline
Hallo iedereen,

Ik ben een deze week naar Parijs gegaan en ik heb daar een meisje leren kennen. Ze woont in dezelfde stad en zit op dezelfde school.

In Parijs heb ik een paar keer met haar een klein gesprek gehad, bij het helpen uitladen van de koffers en gewoon bij het lopen door de stad. We zijn allebei 15 jaar en ik vind haar super leuk.

Alleen het probleem is dat ze al een vriendje heeft. Mijn vrienden zeiden dit: "alles kan kapot". Ik wil die andere jongen echt geen pijn doen of wat dan ook, 'maar ik vind dit meisje wel echt super leuk.

We hebben elkaar na de reis ook nog gesproken, maar ik weet gewoon niet wat ik er nu mee moet, wachten of ervoor gaan.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en me adviseren.

Met vriendelijke groet,

E2001
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2016, 23:28
Elin3
Elin3 is offline
Ze heeft een vriendje, er is niet veel wat je kunt doen. Je kunt vrienden worden maar dan moet je ook accepteren dat het misschien nooit meer wordt en respecteren dat ze een relatie heeft.
Oud 25-09-2016, 23:39
Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet gaan stoken, daar schiet je niks mee op. Als ze 't daarom uitmaakt is ze onbetrouwbaar en als ze er ongevoelig voor is zal ze jou onbetrouwbaar vinden. Either way, you lose.

Maar jullie zijn 15 dus die relatie gaat vast 'n keer uit. Ik zou haar ondertussen beter leren kennen en wie weet waar je over een jaar of twee bent.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 23:44
E2001
E2001 is offline
Dankjulliewel, ik denk dat ik haar gewoon te vriend houdt tot het uit is.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 11:13
bikinigek
bikinigek is offline
Als ze hem,verlaat voor jou doet ze dat ook bij jou voor ander.

En alles kan kapot is opmerking van groentjes
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Hallo iedereen,

Ik ben een deze week naar Parijs gegaan en ik heb daar een meisje leren kennen. Ze woont in dezelfde stad en zit op dezelfde school.

In Parijs heb ik een paar keer met haar een klein gesprek gehad, bij het helpen uitladen van de koffers en gewoon bij het lopen door de stad. We zijn allebei 15 jaar en ik vind haar super leuk.

Alleen het probleem is dat ze al een vriendje heeft. Mijn vrienden zeiden dit: "alles kan kapot". Ik wil die andere jongen echt geen pijn doen of wat dan ook, 'maar ik vind dit meisje wel echt super leuk.

We hebben elkaar na de reis ook nog gesproken, maar ik weet gewoon niet wat ik er nu mee moet, wachten of ervoor gaan.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en me adviseren.

Met vriendelijke groet,

E2001
hee je kan beter wachten tot het uit is met haar en hem
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 19:30
Robbert297
Robbert297 is offline
Ze is bezet. Ik zou het niet proberen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 19:44
Skyle
Skyle is offline
Blijf gewoon vrienden, vergeet het "alles kan kapot" gebeuren, je maakt hen hier waarschijnlijk allebei ongelukkig mee. Als jullie elkaar beter kennen en het gaat ooit uit kan je het proberen, maar probeer tot die tijd zo min mogelijk aan haar te denken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 15:37
E2001
E2001 is offline
Ja dat zei een vriend van me maar ik kan zoiets ook niet ik kan geen mensen pijn doen die ik mag
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 17:35
Dekaloog
Dekaloog is offline
Het is ook gewoon vrij kinderachtig om te stoken. Je kunt beter jezelf en andere mensen enigszins serieus nemen. Dus jij hebt gelijk en die vriend niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2016, 00:41
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Het is ook gewoon vrij kinderachtig om te stoken. Je kunt beter jezelf en andere mensen enigszins serieus nemen. Dus jij hebt gelijk en die vriend niet.
amen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 15:59
E2001
E2001 is offline
Dank jullie allemaal maar het wordt toch niks mn ex heeft het verpest dus ja ik ben weer op het punt dat ik voor altijd single blijf en gelukkig gwn rijk dus op dit moment heb ik er geen problemen mee en miss vind ik later wel iemand idk maarja het komt goed het mnu op welke manier
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 16:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat heeft je ex gedaan?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 21:57
Martinnnn
Martinnnn is offline
Citaat:
Dankjulliewel, ik denk dat ik haar gewoon te vriend houdt tot het uit is.
Alles kan kapot
Oud 10-11-2016, 18:49
Raymond2003
Raymond2003 is offline
Wacht tot ze uitelkaar zijn, wacht iets van max 2 maand en vraag haar en als ze na nog geen maand al iemand anders heeft moet je denken die is het niet waard echte liefde heeft tijd nodig.

-Raymond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten