Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2010, 17:22
Descholier
Descholier is offline
hallo,
Ik heb een soort 'probleem' :

Ik vind een meisje leuk en een vriend had dat door, en heb hem dat verteld.
Dus laatst hadden ze het over mij en toen zei die vriend dat ik haar leuk vond.
zij zei met een hele omweg dat zij mij niet leuk vind.
Ik had het veel liever zelf gezegt omdat je dan zo raar overkomt als een via via persoon.

maar het klote eraan is dat mijn vriend nu de heletijd met haar aan het flirten is.
laatst waren ze met een helegroep vrienden bij iemand op de kamer en smste hij naar mij: (meisje) is nu bij mij ... ze is facking lekker en heeft zwaar lekkere inkijk.
Ik vroeg toen aan hem: vind je haar echt leuk? toen zei hij, ze is knap maar voel niets voor haar.. dus wtf dacht ik??

maar ik ken haar nu al best goed.., ga soms uit met haar en spreken regelmatig elkaar op msn.
Ze smst me ook soms om 00:30 of ik al slaap?
Ik weet niet of dat wat betekend maar ik sms niet iemand zo laat

Maak ik een kans op dit meisje?
en wat zouden jullie doen als je mij was met die vriend?

Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 16:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2010, 17:34
hendroit
hendroit is offline
Je vriend is een gore LUL
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 17:37
KingKong
KingKong is offline
Ja je weet het nooit zeker, want ik dacht van bepaalde dingen dat het ook hints waren maar uiteindelijk (denk ik) had ik het fout. Maar als zei jou in de nacht smst of je al slaapt dan betekent dat waarschijnlijk wel iets hoor! Spreek haar gewoon vaak en vraag anders is een keer of ze is een keer wat leuks wil gaan doen, ik zeg maar wat, samen een ijsje halen in de stad.

En ik weet hoe vervelend is als er concurrentie is, probeer er niks van aan te trekken, en geef vooral de moed niet op ook al is er concurrentie!

En wat hedroit als zei, die vriend van jou is een teringlijer.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 17:39
Naimin
Naimin is offline
Ga gewoon nog een keer naar haar toe... en vraag het nog eens. Zegt ze nee (jij geen kans), weet niet (geen kans) en ja (nou ja gewoon kans ja).. klaar
je vriend sla je in elkaar, jij hebt het meisje. Happy ending

dus ga naar haar toe vraag nog een keer.. je ziet vanzelf wel.. of sms haar, of vraag het op msn ofso..
Oud 21-03-2010, 18:03
Descholier
Descholier is offline
oke, ik zal hem slaan, geintje
ik doe pas iets als hij echt loopt te klote met haar want hij is wel een goede vriend. (niet vechten lol)
maar bedankt verder voor de tips!

Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 16:59. Reden: vechten? nee
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 18:44
KingKong
KingKong is offline
Vechten werkt nou niet bepaald positief bij meisjes, dus ik zal het zelfs niet doen als hij heel erg loopt te kloten. Gewoon negeren die handel en ga er voor!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 08:07
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
ja, ik zou als ik jou was steeds opnieuw afspreken en haar veel aan je laten denken.
dan gaat ze je denk ik wel leuk vinden als je er vrij veel aan doet.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 13:19
Volk
Volk is offline
Ik weet niet of je kans maakt. Late smsjes zeggen niks. De inhoud zegt meer.

En die vriend, laat hem lekker z'n gang gaan. Het meisje is uiteindelijk degen die beslist of ze met jou of met hem of met iemand anders. Alsof jullie allebei een paringsdans opvoeren. Zij mag kiezen wie ze wil. Als zij niet kiest voor jou dan ligt dat aan haar en jou, niet aan hem.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:02
Descholier
Descholier is offline
Citaat:
Ik
En die vriend, laat hem lekker z'n gang gaan. .
Ja oke, maar hij is een goede vriend en heeft het net uit met zijn vorige vriendin en gaat meteen flirten met het meisje die ik leuk vind en hij weet dat heel goed.
maar als zij voor hem kiest kan ik niet veel doen ja (of iemand anders), daar heb je gelijk in
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:09
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hoezo goede vriend?
Als je hem nog als vriend ziet, zal je haar als ze je pijpt nog niet zien als anders dan een vriendin.

OT: gewoon veel persoonlijkheid uitstralen, niet op die mongool letten maar zorgen dat iedereen op jou let.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:15
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja oke, maar hij is een goede vriend en heeft het net uit met zijn vorige vriendin en gaat meteen flirten met het meisje die ik leuk vind en hij weet dat heel goed.
maar als zij voor hem kiest kan ik niet veel doen ja (of iemand anders), daar heb je gelijk in
tja, hij denkt dat ze toch geen interessen in je heeft. Waarom mag hij haar dan niet als rebound gebruiken als zij daar geen problemen mee heeft? Ik zie niet in hoe hem dat een minder goeie vriend zou kunnen maken.

Want je kunt het ook omdraaien. Hij kan jou ook een minder goeie vriend vinden omdat jij weet dat het net uit is en dus weet dat hij behoefte heeft aan aandacht maar daar dan moeilijk over gaat doen terwijl het meisje zelf geen enkel bezwaar heeft. En het meisje heeft hem verteld dat ze ook geen interesse heeft in jou.

Maar dat is hoe ik het zie. Jij hoeft natuurlijk niet dezelfde mening te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:22
Verwijderd
12.30 smsen of je al slaapt?
Twijfelachtig, tenzij je om twaalf uur 's middags naar bed gaat. Dumpen die zooi, je verdient beter
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:58
Descholier
Descholier is offline
Citaat:
12.30tenzij je om twaalf uur 's middags naar bed gaat.
ow haha ik had verkeerd getypt sorry.. ik pas het ff aan.

@volk :

ja misschien vind ze me niet leuk maar ik heb geeneens tegen haar gezegt dat ik haar leuk vind. dat heeft die vriend allemaal lopen lullen toen hij nog een vriendin had.
Hij zei: ik was gewoon nieuwschierig, is iedereen toch?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 17:01
Afwezignummer2
Maar, het kan natuurlijk ook zijn dat die vriendin van je dat 'nee' zeggen anders bedoelt, dat ze gewoon niet zeker weet of het een grap is of niet.
Als iemand aan jou zou vragen of je haar leuk vind, dan zou jij toch ook niet meteen 'ja' zeggen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 17:02
Descholier
Descholier is offline
ja daarom mijn twijfels. en ik ben niet echt een held daarin
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 17:03
Volk
Volk is offline
Nou, aangezien je haar regelmatig spreekt is het misschien tijd om te vragen of ze zin heeft om wat met je te drinken. Dan merk je vanzelf wel of ze je wel of niet leuk vindt. Dan kun je al je charmes op haar loslaten
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 18:14
Descholier
Descholier is offline
maar jij vind dus dat als een meisje zegt ik vind hem niet leuk dat het dan meteen over is? gewoon geen kans 0%
En geeneens tegen de persoon zelf maar een klasgenoot
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 18:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
maar jij vind dus dat als een meisje zegt ik vind hem niet leuk dat het dan meteen over is? gewoon geen kans 0%
En geeneens tegen de persoon zelf maar een klasgenoot
Citaat:
Nou, aangezien je haar regelmatig spreekt is het misschien tijd om te vragen of ze zin heeft om wat met je te drinken. Dan merk je vanzelf wel of ze je wel of niet leuk vindt. Dan kun je al je charmes op haar loslaten
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 18:47
Descholier
Descholier is offline
nee dus. zo kwam het een beetje over
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:06
Verwijderd
Is een triootje geen optie?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 14:16
Descholier
Descholier is offline
ben niet echt van het delen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 16:31
D-gast
D-gast is offline
die 'vriend' gebruikt haar om jou jaloers te maken sws.
bal dr fakking hard en dan houd ie zn bek wel

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 16:34. Reden: ik mag niet met kk schelden van me vriendin(A)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:45
Descholier
Descholier is offline
ze is niet z'n meisje(A)
maar ik ga gewoon me best doen

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 12:21
Rysair
Rysair is offline
Ik ken het verhaal: iemand heeft 't door dat je op een meisje bent en gaat dat vertellen aan dat meisje (op een subtiele manier met een omweg, of gewoon rechtoe recht aan). Ik weet hoe 't voelt om te horen van een 'vriend' dat dat meisje je niet leuk vind, maar 't alleen op vrienden wil houden. Tja, je kan dan niks meer doen lijkt me, al vind ik 't wel vreemd dat ze je nog een smsje stuurt om 12 uur (dan vind ze je dus toch aardig/leuk).
Het beste is denk ik dat je de gebeurtenis met die vriend enzo achter je laat, en daar niet over begint met 't meisje dat je leuk vind. Heel misschien later, maar niet gelijk de week erop.

Hoop dat je er wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 16:14
Descholier
Descholier is offline
oke,
Ik las als ze veel naar je lacht enzo is een goed teken is dit waar? want ik hoef alleen maar hoi te zeggen smorgens en ze lacht al
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2010, 16:22
D-gast
D-gast is offline
probeer is een tyfus dom grapje.. als ze daarom lacht katjiiing
Oud 24-03-2010, 18:51
Verwijderd
Of dat is gewoon uit beleefdheid.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:43
D-gast
D-gast is offline
of ze heeft tering slechte humor
Oud 24-03-2010, 20:03
RupertTM
RupertTM is offline
Laat die vriend van je lekker, niets van aantrekken, wees zelfverzekerd en straal dat uit! Zorg ervoor dat jij de meest volwassen van de twee bent, wat betreft je gedrag dan! Vraag hij meer uit, maak er een gezellig avondje van! Lukt het en word het wat? Super! Word het niks, jammer, gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke meiden!
Oud 24-03-2010, 20:32
something..
something.. is offline
de rede dat ze met de omweg zei dat ze je niet leuk vond
was gewoon "om plat te praten" om de eenvoudige reden dat die gorre lul van een viend (zo denk ik athans) een rot ttreek heeft geleverd en plots in het openbaar bij iedereen dat zei
tjah dat zou ik ook niet leuk vinden hea
maar ja als je er dan later achterkomt die persoon is wel leuk ga je het toch proberen
dus go on
Oud 25-03-2010, 16:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als ik dat meisje was zou ik die vriend van je een eikel vinden. Meisjes hebben ook vaak wel door dat als iemand anders je komt vertellen dat een jongen je leuk vindt er iets niet helemaal klopt. En als die vriend van je zo'n eikel is heeft ze dat ook wel door. Ik zou het hem dan ook niet zeggen als ik jou leuk vond. Probeer gewoon een beetje met haar te flirten en mee uit te vragen, ik denk dat het wel goed komt met jullie twee.
Oud 25-03-2010, 20:59
Descholier
Descholier is offline
oke fijn om te weten
had net de heletijd met haar gesmst en ze zei dat ik lief was
ook met bio kwam ze naast me zitten en hadden we samen opdrachten gemaakt over het 'vrouwlijk geslacht'
Ook vandaag ijsje met haar gegeten en naar iemands huis geweest en wat gedronken met een paar meer
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 21:17
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
oké, allemaal positieve dingen of niet?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 21:36
Descholier
Descholier is offline
ja echt wel ,
vandaag zat ik naar haar tekijken enopeens draaide ze naar mij toe, ze keek toen recht in me ogen iets van 8sec lang, was best wel raar moment
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 07:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Was jij daar bij toen je vriend aan dat meisje vroeg of zij jou leuk vond?
Want het kan natuurlijk ook zo zijn dat die vriend dit alleen maar tegen jou zegt om jou te laten denken dat het meisje jou niet leuk vindt, omdat hij haar voor zichzelf wil hebben!
Als hij het wél gevraagd heeft, kan het meisje zich natuurlijk ook gevoeld hebben dat ze voor het blok werd gezet en wel moest antwoorden, en dan is 'nee' snel gezegd (maar soms niet gemeend).

Als ik lees hoe ze met jou omgaat vindt ze je in ieder geval heel erg aardig Dus ik zou zeggen wat Cherry Springs al heeft gezegd: "Probeer gewoon een beetje met haar te flirten en mee uit te vragen, ik denk dat het wel goed komt met jullie twee."
Oud 27-03-2010, 10:59
Descholier
Descholier is offline
ja ik hoop het
maar bijna iedere keer als wij met zn 2tjes zijn komt die vriend er ook bij. beetje zichzelf uitnodigen zegmaar.
dus misschien kan ik haar eens mee nemen met zwemmen. daar houd hij niet echt van om pers. redenen.
dus dan heb ik dr voor me zelf

Laatst gewijzigd op 27-03-2010 om 11:05. Reden: spelfoutje :D
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 21:27
Volk
Volk is offline
Citaat:
ja ik hoop het
maar bijna iedere keer als wij met zn 2tjes zijn komt die vriend er ook bij. beetje zichzelf uitnodigen zegmaar.
dus misschien kan ik haar eens mee nemen met zwemmen. daar houd hij niet echt van om pers. redenen.
dus dan heb ik dr voor me zelf
Volgens mij gaat dat wel goedkomen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 17:23
Descholier
Descholier is offline
Citaat:
Was jij daar bij toen je vriend aan dat meisje vroeg of zij jou leuk vond?
nee ik was er niet bij, ik had ook tegen hem gezegt dat hij niet meer over mij moest praten met haar omdat ik dat allemaal zelf wou doen.
hij vroeg ook al tijdje terug of ze mij wou zoenen enzo, echt héél raar.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 17:47
Afwezignummer2
Volgens mij kan je een topic over die vriend van je aanmaken bij het forum Psychologie, er zijn nogal wat probleempjes met 'm

Maar zwem ze, hè!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 14:55
Descholier
Descholier is offline
damn, ze had die vriend mee gevraagt om naar bois gegaan..
hij had geen zin dus hij had gezegt dat hij niet kon.. best kloté
hij liet dat smsje lezen aan mij
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 15:29
Afwezignummer2
Ik mag hem niet.. Echt zo'n irritant ventje die overal ff met een kutstem bij tussenkomt heb ik het idee:/ Maar dat terzijde, laat je niet uit het veld slaan en heb 't er met haar niet over, lijkt me het beste.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 18:57
Descholier
Descholier is offline
Ze vind mij leuker dan die vriend
had ze gezegt tegen een vriendin die ze goed kent, en ik ook.
Ook had die vriend haar uitgevraagt voor naar de bios en niet zij hem.
toen ze smsje had verstuurd, 'oke is goed, maar wel vriendschappelijk' had hij meteen afgezegt.

Laatst gewijzigd op 03-04-2010 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 23:00
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Ze vind mij leuker dan die vriend
had ze gezegt tegen een vriendin die ze goed kent, en ik ook.
Ook had die vriend haar uitgevraagt voor naar de bios en niet zij hem.
toen ze smsje had verstuurd, 'oke is goed, maar wel vriendschappelijk' had hij meteen afgezegt.
Ook lopen we samen beetje te slijmen van dat als ik haar beetje loop te plagen en iemand anders doet dat ook zegt ze van: 'descholier mag dat wel doen want hij is aardig jij niet', wel beetje kinderachtig maar miss betekent het wat xD
1 ding, rot op met die 'vriend' van jou want hij is een vieze teringlijer.
En 2, spreek af, doe je ding!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 15:07
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
wel beter dat ze je leuker vind dan die 'vriend',
maar het betekent niet dat ze je meteen ziet zitten denk ik?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten