Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2017, 20:12
Verwijderd
Heyy jongens,

Ik heb het vaak met mijn vriendin erover gehad en we zijn het erover eens. Allebei vinden we dat als we een vriendje krijgen hij aardig en behulpzaam moet zijn en vooral humor moet hebben. En dat eigenlijk innerlijk het meeste telt natuurlijk is het ook wel fijn als een jongen der leuk uitziet maar het MOET niet. hij hoeft niet super knap te zijn ofzo. ]
Maar als ik dan kijk over hoe jongens derover denken( de meeste dan ) zie je dat (tenminste zeggen ze) dat ze kijken naar vooral uiterlijk(borsten ass enz. )
Maar vinden jullie dat nou echt heel belangrijk en zo ja wat vooral ? Of vinden jullie innerlijk belangrijker zo ja wat? of maakt het innerlijk juist helemaal niets uit.

Álsvast bedankkttt

Liefss Ruzanna
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2017, 20:16
Michel01
Michel01 is offline
Een combi van allebei vooral.
Oud 03-01-2017, 20:26
Verwijderd
[QUOTE=Michel01;34291165]Een combi van allebei vooral.[/QUOTE

Maar wat dan dus welke kenmerken (aardig grappig etc.)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 20:31
Elin3
Elin3 is offline
Wat jongens in het algemeen vinden is leuk om te weten, maar misschien gaat dat helemaal niet op voor degene die jou leuk vindt. Als er al een algemene smaak is, want alle jongens zijn natuurlijk anders!
Oud 03-01-2017, 20:44
Mwr
Mwr is offline
Mij maakt de borsten en kont niet heel erg veel uit. Maar meisjes die dit wel iets meer hebben vallen natuurlijk wel wat meer op. Kleding en alles, als het er goed en verzorgd uit zit niks mis mee. Ze moet natuurlijk wel lief zijn en humor hebben etc. Je moet wel een klik met die persoon hebben of kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 21:03
Michel01
Michel01 is offline
[QUOTE=Ruzanna;34291168]
Citaat:
Een combi van allebei vooral.[/QUOTE

Maar wat dan dus welke kenmerken (aardig grappig etc.)
Ze moet lief zijn, aardig, veel lachen (ook om stomme grapjes), knap/schattig en rondingen zijn aan te bevelen maar geen must
Oud 04-01-2017, 04:10
Anonymous John
Anonymous John is offline
Laten we eerlijk zijn: jongens gaan altijd eerst op het uiterlijk of de uitstraling af. Gelukkig kan je wat doen aan dat laatste.
Oud 04-01-2017, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Mij maakt de borsten en kont niet heel erg veel uit. Maar meisjes die dit wel iets meer hebben vallen natuurlijk wel wat meer op. Kleding en alles, als het er goed en verzorgd uit zit niks mis mee. Ze moet natuurlijk wel lief zijn en humor hebben etc. Je moet wel een klik met die persoon hebben of kunnen krijgen.
Dankje wel voor je antwoord
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Laten we eerlijk zijn: jongens gaan altijd eerst op het uiterlijk of de uitstraling af. Gelukkig kan je wat doen aan dat laatste.
Maar stel je vind een meisje leuk maar ze ziet er niet echt uit (wel verzorgd enzo maar niet echt super knap) zou je dan voor haar kiezen of niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 13:15
bikinigek
bikinigek is offline
Combi
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 18:43
Verwijderd
Tja, persoonlijk vind ik innerlijk heel belangrijk, maar laten we eerlijk zijn als jongens zijnde: je stapt wel sneller op een meisje af wat er leuk en verzorgd uit ziet. Maar als ze vervolgens een rot karakter heeft, dan laat ik dr alsnog gewoon lopen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Tja, persoonlijk vind ik innerlijk heel belangrijk, maar laten we eerlijk zijn als jongens zijnde: je stapt wel sneller op een meisje af wat er leuk en verzorgd uit ziet. Maar als ze vervolgens een rot karakter heeft, dan laat ik dr alsnog gewoon lopen.
Duidelijk dankje wel😄
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 22:05
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Maar stel je vind een meisje leuk maar ze ziet er niet echt uit (wel verzorgd enzo maar niet echt super knap) zou je dan voor haar kiezen of niet
Als ik haar leuk vind, spreekt het voor zich dat ik er voor zou gaan.
Oud 05-01-2017, 19:19
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
jah done that.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2017, 00:02
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
niet jongens, mensen. Als je iemand nog niet kent is dat ook je eerste aanknopingspunt dus nogal wiedes.
Oud 06-01-2017, 08:44
Verwijderd
Citaat:
niet jongens, mensen. Als je iemand nog niet kent is dat ook je eerste aanknopingspunt dus nogal wiedes.
Dat is wel waar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2017, 17:25
ThaMurz
ThaMurz is offline
Uiterlijk is in 'onze' maatschappij belangrijk, wat iemand ook zegt. Op zich ook logisch, het is het eerste wat je ziet.

Ik merk het zelf, ik ben niet lelijk, maar ook geen 'head turner' zeg maar. Ik moet het hebben van m'n humor denk ik.. Gelukkig zijn er genoeg dames die verder kijken dan een knap koppie, dus heb niet het idee dat ik iets mis omdat ik niet 'knap' ben.

En, hypocriet als ik ben, uiterlijk speelt bij mij ook een groot deel mee. Such is life, zullen we maar zeggen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten