Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2017, 17:52
Anoniempje2.0
Anoniempje2.0 is offline
Kan iemand me helpen???

Ik ben 2 maand samen met mzn vriendje en ben zelf 14. En hij is 16. We waren van plan bij elkaar te blijven slapen. Maar zijn ouders zeiden dat het niet mocht omdat je daar voor int gevang kan vliegen. En ja het is niet tegen onze zin. Maar vanaf welke leeftijd blijf je legaal bij elkaar slapen. En hoe oud moet je samen zijn volgens je ouders?

Groetjes anoniempje2.0
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2017, 19:52
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
in het gevang vliegen om bij elkaar te blijven slapen? dat heb ik nog nooit gehoord. dat is in ieder geval onzin! dus of ze maakten een grap of ze willen niet dat jullie bij elkaar blijven slapen. er is dus sowieso geen officiele ''legale'' leeftijd om voor het eerst bij elkaar te blijven slapen. het kan dat zijn ouders het liever nog niet willen omdat jullie nog jong zijn en ze misschien niet comfortabel zijn met het idee dat jullie misschien al seksueel actief zijn (weet niet of dat zo is hoor).
als ze het echt niet goed vinden kan je voorstellen of jullie dan in een aparte kamer kunnen slapen. praat er in elk geval met ze over !
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 21:22
Elin3
Elin3 is offline
Het is wettelijk gezien niet toegestaan om seks te hebben tot je 16 bent. In de praktijk is er niemand die dat controleert en kom je er ook niet mee in de problemen, tenzij iemand misschien aangifte doet.

Als je ouders er zelf niet achter staan en het daarom verbieden zal je je daar voorlopig bij neer moeten leggen. Ga het gesprek aan met je ouders en vraag welke bezwaren ze hebben.
Oud 25-02-2017, 22:57
hondenfreak
hondenfreak is offline
Misschien moet je zeggen dat het niet de bedoeling is dat jullie seks gaan hebben. Dat zullen je ouders misschien wel denken?
En er staat geen leeftijd op gewoon blijven slapen bij elkaar hoor😂
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten