Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was vijf jaar lang verliefd op mijn vriend voor we een relatie kregen (hij was bezet). We hadden in die periode ook geen contact.
Je kunt niet altijd stoppen met verliefd zijn. Het enige wat voor mij een beetje werkte was zelfontwikkeling. Als je verandert/beter wordt als mens, dan pas je misschien niet meer goed bij diegene. Dus misschien kun je iets zonder hem gaan doen? Op muziekles, of leren programmeren, of bij een jongerenvereniging van een politieke partij gaan, of een nieuwe sport, of kijken of je hobbymatig kunt figureren in films. In ieder geval iets wat jij cool vindt en waar hij niet bij is. Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zie hem sws elke dag op school dus gaat een beetje moeilijk en na school zie ik hem niet. plus ik zit op zwemmen en dat is het enige na schhol ding anders thuis leren of met friends iets leuks doen. en je kan jezelf niet persee veranderen want je bent wie je bent en zo ben je het mooist |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
same met iemand maar verliefd op een andere jongen baby_chikkie | 12 | 27-07-2009 22:01 | |
Liefde & Relatie |
mijn baas en ik.. HelpMePlease | 86 | 10-08-2004 23:12 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |