Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=200302
kvin ze koel, beste cd: sixteen stone, laatste cd vind ik mwah, rest staat in bovenstaand topic |
![]() |
|
Verwijderd
|
beste cd: 16 stone
ik heb: Razorblade suitcase, 16 stone favo nrs: Glycerine, Swallowed, Inflatable, machinehead, everything zen, little things, cold contagious, letting the cables sleep, alien live gezien: nee laatste cd: sommige hele gave nummers maar niet zo goed als de 2 albums die ik heb vind ik |
![]() |
|
razorblade suitcase is voor mij het beste album. Goeie songs, mooie productie.
16stone was een goed debuut, niet altijd superorigineel maar goeie songs. TSOT, mwah, leuk geprobeerd, maar was meer gavin';s solo album. Golden state, wel goeie songs mar de magie is weg van razorblade. Ik heb ze aantal keer live gezien, maar nu nigel(de gitarist) weg is ontbreekt er toch weer iets. Ik verwacht ook dat bush niet meer zo lang bestaat, en dat gavin solo gaat, hij heeft al solo single uit.
|
Verwijderd
|
16 stone vind ik een geweldige cd, draai k best vaak....Golden State vond ik erg tegenvallen, een best eentonige en saaie cd...sommige nummers springen er wel uit(land of the living, the people that we love etc) maar de rest vinnik vrij saai...
De overige 2 cds hebbik nie, weles geluisterd, maar kan k dus niej echt over oordelen ossow... Ik vond et concert in Oosterpoost, Groningen echt geweldig ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben al 6 jaar een trouwe fan
![]() ik heb ze vorig jaar in de hmh life gezien, na afloop van het concert zijn we achterom gegaan en toen heb ik m'n t-shirt en toegangskaartje door gavin laten tekenen ![]() ik had alle cd's origineel tot m'n cd-etui gejat werd en lievelingsnummers, tja, dat verandert toch steeds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ow btw: dat solowerk van gavin is volgens mij gwoon voor een film waar ie ook in speelt, ik denk eigenlijk dat hij gwoon met bush verder gaat (mahja tis voor ons allebei gissen) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
State of the Union - Bush verdedigt strijd tegen de tirannie Supreme Dutch | 113 | 06-02-2006 22:20 | |
Het beleid van Bush II Maurice | 25 | 18-03-2005 00:24 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Toch nog maar een keer BUSH!! Verwijderd | 27 | 13-03-2003 22:07 | |
Bush mag doden zonder tussenkomst rechter.(engels) Isa | 15 | 15-12-2002 01:23 | |
Bush niet naar Wereldtop Verwijderd | 72 | 27-08-2002 21:52 |