Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 11:49
86dagreed
86dagreed is offline
Wat vinden we ervan? Ik was een beetje aan rondkijken in mijn cd-collectie en zette golden state er maar op. Ze zijn toch wel vreanderd van een beetje een Pearl Jam achtige kloon naar een ander geluid. Ik vind ze op zich wel cool, maar op de laatste cd klinken ze toch een stuk anoniemer vind ik.

Ik vind Science of things of Sixteen stone het beste album, staan goede numers op, hij heeft een goede stem.

Wat vinden jullie de beste cd, wat vinden jullie van de laatste cd, welke nummers vinden jullie echt goed, hebben jullie ze al eens live gezien?
Oud 01-09-2002, 11:54
Verwijderd
d'r was toch laatst een bush topic?

naja anyway ik vind ze wel kicke, 16th stone en die nieuwste heb ik nog niet zoveel geluisterd maar razorblade suitcase en science heb ik grijsgedraaid... 86d heb je die nile mp3tjes nog?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:10
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
eXo schreef:
d'r was toch laatst een bush topic?

naja anyway ik vind ze wel kicke, 16th stone en die nieuwste heb ik nog niet zoveel geluisterd maar razorblade suitcase en science heb ik grijsgedraaid... 86d heb je die nile mp3tjes nog?
ik kan ze na het formatteren van mijn pc niet meer vinden op mijn andere hd, maar kijk wel ff, als ik ze heb hoor je het wel.

Was er een bush topic?
Naja goed, jammer dan.
Oud 01-09-2002, 17:03
disaster
disaster is offline
kga tog ff reageren

bush is zeker 1 van me favoriete bands, iig me favo liveband...

op elke cd tot nu toe laten ze tog wel een btje een ander geluid horen, maar ik kan niet zeggen dat ik het 1 beter vind dan de andere. alle vier de cd's vind ik gwoon goed
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:32
Carn
Carn is offline
goeie band, vooral live
Oud 01-09-2002, 17:59
battlestar
battlestar is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=200302

kvin ze koel, beste cd: sixteen stone, laatste cd vind ik mwah, rest staat in bovenstaand topic
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:08
Verwijderd
Ik heb alleen 16stone.. das wel leuke cd..
Heb ze een keertje live gezien, op Pinkpop 2000.. maar toen kende ik ze nog niet echt, alleen hun bekendere nummers.. vond het evengoed wel een koel optredentje
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
bush is wel een goeie band...

t nummer machine head is een van m'n favo nummers...

k zou ze graag een keer live willen zien
Heb je genoeg kansen voor gehad dit jr.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 08:10
Verwijderd
beste cd: 16 stone

ik heb: Razorblade suitcase, 16 stone

favo nrs: Glycerine, Swallowed, Inflatable, machinehead, everything zen, little things, cold contagious, letting the cables sleep, alien

live gezien: nee

laatste cd: sommige hele gave nummers maar niet zo goed als de 2 albums die ik heb vind ik
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 08:26
machina82
machina82 is offline
razorblade suitcase is voor mij het beste album. Goeie songs, mooie productie.

16stone was een goed debuut, niet altijd superorigineel maar goeie songs.

TSOT, mwah, leuk geprobeerd, maar was meer gavin';s solo album.

Golden state, wel goeie songs mar de magie is weg van razorblade.

Ik heb ze aantal keer live gezien, maar nu nigel(de gitarist) weg is ontbreekt er toch weer iets. Ik verwacht ook dat bush niet meer zo lang bestaat, en dat gavin solo gaat, hij heeft al solo single uit.
Oud 02-09-2002, 10:43
Verwijderd
16 stone vind ik een geweldige cd, draai k best vaak....Golden State vond ik erg tegenvallen, een best eentonige en saaie cd...sommige nummers springen er wel uit(land of the living, the people that we love etc) maar de rest vinnik vrij saai...
De overige 2 cds hebbik nie, weles geluisterd, maar kan k dus niej echt over oordelen ossow...

Ik vond et concert in Oosterpoost, Groningen echt geweldig en op Pinkpop waren ze ook erg gaaf live...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:23
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik ben al 6 jaar een trouwe fan

ik heb ze vorig jaar in de hmh life gezien, na afloop van het concert zijn we achterom gegaan en toen heb ik m'n t-shirt en toegangskaartje door gavin laten tekenen

ik had alle cd's origineel tot m'n cd-etui gejat werd en lievelingsnummers, tja, dat verandert toch steeds
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:31
disaster
disaster is offline
Citaat:
machina82 schreef:

Ik heb ze aantal keer live gezien, maar nu nigel(de gitarist) weg is ontbreekt er toch weer iets.
ben ik niet met je eens! keb ze nu 2 keer gezien met die nieuwe en het geluid en de show is er niet minder om, tis natuurlijk wel de vraag wat zijn inbreng zal zijn in de nieuwe nummers...

ow btw: dat solowerk van gavin is volgens mij gwoon voor een film waar ie ook in speelt, ik denk eigenlijk dat hij gwoon met bush verder gaat (mahja tis voor ons allebei gissen)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef:

ik had alle cd's origineel tot m'n cd-etui gejat werd en lievelingsnummers, tja, dat verandert toch steeds
zonde
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 15:02
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
ik ben al 6 jaar een trouwe fan

ik heb ze vorig jaar in de hmh life gezien, na afloop van het concert zijn we achterom gegaan en toen heb ik m'n t-shirt en toegangskaartje door gavin laten tekenen

een trouwe fan? ik heb nog wel iets cools, een live cd uit san fransisco, kan hem voor je bakken of zenden via msn?
Oud 02-09-2002, 17:11
disaster
disaster is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

een trouwe fan? ik heb nog wel iets cools, een live cd uit san fransisco, kan hem voor je bakken of zenden via msn?
heej dat vind ik ook wel interessant...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:20
Verwijderd
kheb razorblade suitcase en 16 stone
heb er nooit echt naar geluisterd, behalva naar nummers als glycerine en alien enzo, die vond ik wel cool.
khad ook nog wat unplugged en live dingen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten