Advertentie | |
|
![]() |
|
-Als ze te dik is
-Als ze te dun is -Als ze een accent heeft -Als ze kort haar heeft -Als ze een bril draagt -Als ze stinkt -Als ze te slim is -Als ze te arrogant is -Als ze domme woorden gebruikt -Als ze niet mijn mening deelt -Als ze teveel puisten heeft -Als ze echt mega tieten heeft -Als ze echt een dikke kont heeft -Als ze geen kont heeft -Als ze een pony heeft tot haar ogen -Als ze op paardrijden zit -Als ze heel populair wil zijn -Als ze gothic kleding draagt -Als ze rare kleding draagt -Als ze van rap houd en zich zo gedraagd -Als ze te feministisch is -Als ze van insecten houd -Als ze smerige handen heeft -Als ze rookt of drugs gebruikt -Als ze de ziekte van kroon heeft -Als ze haar uit haar oren heeft steken -Als ze geen uitstraling heeft -Als ze niet van ijs houdt -Als ze een Groenlinks\PvdA\SP aanhanger is -Als ze niet blond is -Als ze extreem dom is -Als ze luizen heeft Dat was het wel zo'n beetje ik denk niet dat er nog veel meisjes over zijn ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 14:32. |
![]() |
|
![]() |
Afknappen is toch als je iemand eerst leuk vindt en dan niet meer? Want de meeste dingen die hier genoemd zijn zie je toch meteen al, dan vind je die persoon toch meteen al niet leuk als je die dingen echt erg vindt?
Bij afknappers denk ik meer aan eigenschappen die je later pas ontdekt of botte acties of zo. Uiterlijke kenmerken zie je meteen, daar kom je niet later pas achter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Echt overdreven gewoon. Dacht nog wel dat ik kieskeurig was... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik stel me persoonlijk iets anders voor bij het woord 'afknapper'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Als ze dommer is dan ik
- Als ze racistisch is en/of LPF stemt - Als ze ordinaire kleren draagt (wat ordinair inhoudt laat ik ff in het midden) - Als ze een vervelende stem, een slechte uitspraak of een klein vocabulaire heeft of simpele zinnen maakt - Als ze niet goed kan schrijven/spellen - Als ze geen manieren heeft (voeten op de bank in de trein, dingen op straat gooien enz) - Als ze rookt - Als ze kortzichtig is - Als ze niet logisch kan nadenken - Als ze zich laat voorstaan op dingen die ze niet zelf bereikt heeft |
![]() |
|
Oh ja ik heb er nog een paar:
-Als ze een 3e jaars rechtenstudent is -Als ze op 25 oktober jarig is -Als ze is geboren in het jaar 1981 -Als ze wouter heet -Als ze 1.80m is -Als ze op de katholieke universiteit Nijmegen zit -Als ze in Nijmegen woont -Als ze een broer heeft van 16 -Als ze graag op vakantie gaat in Zuid Duitsland -Als haar leukste persoon die ze heeft leren kennen Rosanne heet -Als ze slaapt in een boxershort -Als haar leukste vak op school strafprocesrecht is Moet ik doorgaan? Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 17:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is er niet één, dat zijn er drie, ongelooflijke droplul
Je kunt nog niet eens tellen blijkbaar...écht niet goed opgelet op de basisschool dus Geef het nou op jongen, je zet jezelf alleen maar voor lul Ik ben trouwens derdejaars rechtenstudent, ik maak vorderingen, iets wat je van jou nou niet direct kunt zeggen En maar snel wijzigen he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
lelijke tanden (geel en scheef en al )
lelijke handen vieze nagels .. ![]() strakke broeken instappers ... teveel gel .. ongeschoren niet open minded asociaal rasistisch luidruchtig voetbal fan ![]() dicotheek bezoeker ![]() commercieel muziek luisterende persoon geen eigen mening geen idealen teveel puisten teveel parfum ![]() arrogant te ijdel te slijmerig te bezitterig dom te gewoon *saai* gierig ........zal vast nog een paar dingen vergeten zijn ... ![]()
|
![]() |
Ik knap af op iemand die vaak dronken is... Kijk; een keertje dronken oke, kan gebeuren..maar je 3 weekenden achter elkaar volzuipen vind ik toch wel een afknapper, ja. (en inderdaad, ik ben zojuist afgelopen weekend afgeknapt op de jongen in kwestie
![]()
|
![]() |
|
bij veel van de zaken die hier boven staan sluit ik mij aan. Maar wat ik echt afgrijselijk vindt fin dan mag die jong nog zo mooi zijn alks ik wee tniet wat: als hij borsthaar heeft. IK bedoel niet zo'n spriet of 5 (sat echt het max is voor mij ) maar zo ba neen man
vroeger kon ik er ook neit tegen als een jogen haar op zijn benen had ( ja is normaal en moet eigenlijk maarja was vroeger en was bedoel op zo heeeeeeeeeel- veel -opvallender- kan- het -niet- meer -haar) maar aangezien mijn huidige vriend dat ook heeft stoort het me niet fin bedoel stoort me niet meer dus wie weet heb ik over 5 jaar knap ik mischien niet meer af op mannen met borsthaar
|
Hier knap ik op af:
Sletterigheid in alle opzichten (dus ook meisjes die bij jan en alleman op schoot gaan zitten en zich ook door jan en alleman laten knuffelen) Arrogantie / té veel zelfvertrouwen Meisjes die stoer proberen te doen Domme uitstraling Ordinaire uitsraling Onverzorgd Roken Intelligentiegebrek Gothic types Niet lief / niet meelevend Die-hard uitgaanstypes Meisjes die kwetsen.. |
![]() |
|
Vanmiddag zat ik te wachten in het ziekenhuis en toen kwam er een best wel leuke jongen aanlopen, dus ik d8 oh best leuk in zo'n saai ziekenhuis een leuke jongen...hihi. Ik kijk nog eens.....staat zijn gulp open.....nou ik hoefde ineens niet meer!
![]() Ja ik weet t t kan de beste overkomen, maar ik vind t gewoon een afknapper.... Ik heb nog wel meer eisen maar toen ik dit las moest ik gelijk aan vanmiddag denken...hihi ![]() Kuzzje Ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar knappen jullie op af? Verwijderd | 186 | 18-11-2015 14:07 | |
De Kantine |
Vraagstellers! Nummer vijf. Verwijderd | 500 | 07-07-2010 16:46 | |
Seksualiteit |
Afknapper Layli | 63 | 01-03-2009 20:42 | |
Eten & Drinken |