![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb toch een of andere ingebouwde noodrem. Al ben ik nog zo bezopen. Als ik de dag erop wakker wordt hoef ik me helemaal niks meer van een meisje te herinneren, behalve dat ik het gesprek op een gegeven moment heb afgekapt (of ze heeft een blauwtje op me gelopen
![]() in het ergste geval vertellen mijn vrienden me dat de dag erop ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik weet het niet precies. Ik zit een beetje te twijfelen, want aan de ene kant denk ik van: Als je van iemand houdt dan denk ik dat je het niet zo snel zou doen, maar aan de ander kant denk ik dat alcohol wel een grote rol speelt, dat kun je gewoon niet ontkennen. Maar het ligt ook aan hoeveel je hebt gedronken...... en of je erop uit bent of niet....
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap niet waarom mensen hier over discussieren. Het is toch heel simpel? Als je van elkaar verwacht dat je niet vreemdgaat en je doet het toch, ben je een enorme klootzak, en als je in een relatie afspreekt dat je vreemd mag gaan, dan moet je dat zelf maar weten.
|
![]() |
Alcohol is nooit, maar dan ook NOOIT een excuus om vreemd te gaan of wat dan ook. Als jij weet dat je jezelf niet in de hand hebt met een glaasje te veel op, dan moet je dus niet gaan drinken, zo simpel is dat.
Als mijn vriend zou drinken en in een dronken bui vreemd zou gaan, trapte ik hem het huis uit. Verder ben ik van mening dat er geen enkel excuus is om vreemd te gaan, het hoort gewoon niet, behalve natuurlijk als je het samen hebt afgesproken, maar dat lijkt me sterk.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je best wel wat op hebt kun je best blackouts krijgen (gaten in je geheugen)
ik had 2 jaar geleden een ex-vriendin van mij gezoend..maar ik kon t me helemaal niet meer herrinneren...ze had t me verteld dat ik vaag zat te doen maar t was niet erg zei ze ik zat er echt bij van uhm tja..echt raar dat ik niks meer weet dat kon gebeuren...zonder nare gevolgen..ik had op dat moment geen vriendin...ik denk dat het wel vast in je hoofd zit als je weet dat je een meisje hebt waar je van houdt..die kwets je heus nie zo snel als je wat op hebt lijkt me.. maar ja dat ben ik..misschien is iemand anders wel zo die wel wat op heeft en per ongeluk iemand kust zonder enige reden waarom... of het een excuus is....als je op een avond beetje veel hebt gezopen dan raak je op een bepaald moment de controle kwijt..en misschien wel met die blackouts...kan best wat gebeuren en dat je het niet meer weet je kunt gekke dingen gaan doen.. iemand kussen die je nie kent je kunt het van 2 kanten zien sommige drinken alcohol om plezier te hebben maar t kan soms op een avond verkeerd vallen en tja..hoop dan maar dat er dan niets gebeurt stel dat een meisje je verleidt bijv. ![]() en je hebt jezelf niet in de hand je kunt zeggen eigen schuld dikke bult of je kunt er niks aan doen omdat t opeens verkeerd viel en je weet inderdaad niets meer ik zeg wel en geen excuus Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 17:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet voor jezelf kunnen bepalen hoeveel je kan/wil drinken zonder dat je in problemen komt. Tuurlijk is het als de rest er dan nog 1tje neemt verleidelijk om er zelf ook nog 1 te nemen. En maak desnoods een afspraak met je vrienden dat die ingrijpen als je teveel gaat zuipen/je gaat misdragen (dit is natuurlijk tricky, als je vrienden ook flink zuipen) Anyway, ik heb niks tegen alcohol, maar als je een vriend of vriendin hebt waar je echt van houdt zorg er er gewoon voor dat je de baas over jezelf blijft en dus niet de ander kwetst door vreemd te gaan. Als je dit niet kan, ben je gewoon zwak. Zeker als je daarna alcohol als excuus gebruikt. |
![]() |
|
![]() |
Alcohol is zkr geen excuus voor je daad!
Je weet echt wel waar je mee bezig bent als je dronken bent... Je hoort het wel steeds vaker van ja maar ik was dronken... Je hebt het zelf in de hand en als iemand bij mij aankomt met ja maar ik was dronken... dan heeft diegene mooi pech! kussies sweatbear
|
![]() |
Je bent en blijft altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag en als je die verantwoordelijkheid onder invloed niet kunt nemen dan moet je niet drinken, heel simpel. En als je toch drinkt en je gaat de mist in dan is het gewoon je eigen schuld. Je weet van tevoren waar je aan begint als je dronken bent en alles wat je doet wanneer je dronken bent valt dus gewoon onder jouw verantwoordelijkheid.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet dat mensen (vooral meisjes) losser worden als ze alcohol ophebben. Als ik zelf lekker aan het zuipen ben word ik ook wel lolliger en uitbundiger, maar ik zal nooit iets doen wat ik in nuchtere toestand níet zou doen. Bepaalde functies, zoals het waarnemingsvermogen en beoordelingsvermogen, blijven altijd werken.
Als onder invloed van alcohol vreemdgaat, heb je dus duidelijk bepaalde functies nog niet onder controle en ben je eigenlijk niet los vertrouwd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rollenspel (ch2) - Saturday Night Kitten | 115 | 24-06-2009 02:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat was het een schattig meisje... bracelance | 7 | 12-06-2005 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken na vreemdgaan? Poeperd | 91 | 01-04-2005 10:50 | |