Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 10:08
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Wat vinden jullie ervan?? Leren en werken tegelijk!!! Das eigenlijk best wel tof!!

Je krijgt nog betaald ook! Nog meer mensen die dit gaan doen?? Greets!!
Oud 03-09-2002, 11:09
-Meisje-
-Meisje- is offline
Een vriend van mij is nu bij de politie en echt, t lijkt mij echt een bangelijke job hoor. Trouwens, voor het geld moet je niet enkel bij de politie gaan, want mijn ex heeft in de luchtmacht gezeten en die werd ook betaald om te studeren
Moest ik het kunnen, kzou het zeker doen!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 11:41
Methuselah
Methuselah is offline
't leger betaald idd ook om te gaan studeren, zelfs voor burgerlijk ingenieurs en industrieel ingenieurs enzo, ongeveer €1000 per maand, terwijl je kost en inwoon hebt op de kazerne

nadeel is: geen studentenleven, en je moet 'n contract van 'n aantal jaren tekenen waarna je pas vrij bent om in de privé te gaan werken
Oud 03-09-2002, 12:01
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Een vriend van mij is nu bij de politie en echt, t lijkt mij echt een bangelijke job hoor. Trouwens, voor het geld moet je niet enkel bij de politie gaan, want mijn ex heeft in de luchtmacht gezeten en die werd ook betaald om te studeren
Moest ik het kunnen, kzou het zeker doen!
Deze opleiding is leren en werken tegelijk, en ik wordt dus ook betaald!! Loon begint bij 1190 euro per maand! kan oplopen tot 1300 euro!!
Das wel relaxed!

greetz
Oud 03-09-2002, 13:17
Boogie
Boogie is offline
---> School & Studie
Oud 03-09-2002, 13:18
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Citaat:
Boogie schreef:
---> School & Studie
Het spijt me!
Oud 03-09-2002, 13:26
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
SpeedGerard schreef:

Het spijt me!
das niet erg

Waar zijn eigenlijk politiescholen in Nederland?
Oud 03-09-2002, 15:02
wyner
wyner is offline
Wil je leren/werken en tegelijk ook betaald krijgen? Word air traffic controller. begin je met €20,734 en zodra je echt als atc aan de slag gaat is het €50,000.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:41
Verwijderd
In Zutphen zit de Rechercheschool, da's een driejarige HBO-opleiding.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef:
Toelatingseis is wel VWO, dus 't is HBO+ ofzo...

Je krijgt er geen titel mee, maar voor toelating moet je VWO hebben, dus 't is boven gewoon HBO.
Net zoiets als 't KIM...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:13
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Wat is trouwens de best betaalde baan voor een mavo diploma?
of tegenwoordig heet dat toch vmbo?
Oud 03-09-2002, 21:49
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Citaat:
Boogie schreef:

das niet erg

Waar zijn eigenlijk politiescholen in Nederland?
Ik weet het eigenlijk niet.. Ik begin nu pas met de sollicitatie! En dan krijg ik te horen waar ik mag gaan leren en werken!! En dan zal ik vast wel een lijstje krijgen met waar ik evt. heen kan...

Greets...
Oud 03-09-2002, 21:54
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Citaat:
nare man schreef:
Denk niet dat ik naar Zutphen ga... Wat daarvoor de reden is?...
Lees maar...

Citaat:
Ontsnapte vogelspin houdt gemoederen bezig
van een onzer verslaggevers

31 AUGUSTUS 2002 - ZUTPHEN - De Goliath vogelspin die vorige week in de Zutphense Van Lochterenstraat is ontsnapt, blijkt de grootste vogelspin ter wereld te zijn. De spin houdt de Zutphenaren flink bezig.

De gevaarlijke spin is afgelopen dinsdag nog gesignaleerd in een tuin op honderd meter afstand van de flat waar eigenaar Dimitri Doumans woont. Een buurvrouw, wonend op de zevende verdieping, schrok zich een hoedje toen ze het nieuws van de ontsnapping hoorde.

‘In eerste instantie schrik je je kapot natuurlijk. Vooral omdat de vogelspin een gevaar zou kunnen betekenen voor mijn zoontje. Het hele huis heb ik intussen grondig doorzocht. Gelukkig heb ik niks kunnen ontdekken, waardoor ik nu weer redelijk gerustgesteld ben.‘

Weitong Zhou van de vijfde verdieping is er nog niet gerust over. ‘Sinds ik weet dat ik een dezer dagen oog in oog met een giftige vogelspin kan staan, loop ik met een angstig gevoel door de flat. Zolang die spin nog niet is gevonden, blijf je in onzekerheid achter. Daarom hoop ik dat er binnenkort maatregelen worden genomen om de spin te vangen.

AGRESSIEF

De vogelspin staat algemeen bekend als een zeer agressief soort. Als ze gestoord worden, maken ze een sissend geluid. De spin heeft lange giftanden, die diep in de huid kunnen doordringen als iemand wordt gebeten. Dit kan een pijnlijke aangelegenheid zijn.

Het gif is krachtiger dan dat van de meeste andere Zuid-Amerikaanse spinnen. De beet is te vergelijken met een wespensteek. Beten zijn bij een gezond persoon niet dodelijk. Bij kleine kinderen en mensen met een allergie voor wespensteken kunnen beten dodelijk zijn, tenzij snel wordt ingegrepen.

Volgens Doumans heeft de Goliath nog een ander wapen, namelijk brandharen. ‘Deze haren zitten op het achterlijf. Als de vogelspin bedreigd wordt, schiet hij een wolk van brandharen op zijn vijand af. Deze brandharen kunnen irritatie en veel jeuk veroorzaken. ‘

POLITIE

Volgens eigenaar Doumans kan de spin een snelheid van twaalf kilometer per uur bereiken. ‘Dit houdt hij dan ongeveer 25 meter vol.‘ Doumans heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie. ‘Ze hebben een notitie gemaakt en het daarbij gelaten. Op dit moment zoek ik dus alleen met een vriend Zutphen af op zoek naar mijn huisdier.‘

Lijkt me duidelijk! hahaha
Oud 04-09-2002, 12:42
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Ik doe nu Sociale Dienstverlening op ROC Utrecht,opleiding van 3 jaar en na die opleiding ga ik ook Politie-opleiding doen als ik toegelaten wordt
xx
Oud 04-09-2002, 12:50
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Okay!! Ik heb gisteren een brief gehad waarin wordt verteld dat ik voldoe aan de 1e eisen en dat mijn gegevens doorgestuurd worden naar regio midden Gelderland!!
Binnen 2 weken nemen ze contact met me op!! Wie zit er nog meer in midden Gelderland? En doet politieopleiding? Ben benieuwd hoe het allemaal in zn werk gaat!

Greets!
Oud 04-09-2002, 18:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Gefeliciteerd.

Enne, de Van Lochterenstraat is ongeveer 500m van de Rechercheschool...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Wat is trouwens de best betaalde baan voor een mavo diploma?
of tegenwoordig heet dat toch vmbo?
Maritiem Officier!

MBO4.
Je verdient als beginnend marof ongeveer €25.000, na 10 jaar kan dat al het dubbele zijn.

www.zeevaartopleidingen.nl -> afdeling zeevaartopleidingen van het deltion college in Zwolle, waar ik 1ste jaars MAROF ben.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 18:59
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Een vriend van mij doet ook de politieopleiding in Leusden. Hij vindt het zelf heel erg leuk, maar het is wel heel druk en tijdrovend. Het feit dat je geld krijgt is zeer relaxed!!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 20:35
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Een vriend van mij doet ook de politieopleiding in Leusden. Hij vindt het zelf heel erg leuk, maar het is wel heel druk en tijdrovend. Het feit dat je geld krijgt is zeer relaxed!!
Dat is inderdaad zeer relaxed!!! En het is zelfs het dubbele van wat ik nu verdien!! Dus zeker een vooruitgang! hehehe! Kan ik eindelijk (NOG) meer kleren en meubels kopen! hahaha

Greetz
Reageren

Regels voor berichten