Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 11:04
John Sickbock
John Sickbock is offline
Hallo lieve computer-experts,

Wat is de zoekpagina die jullie gebruiken om op inet te zoeken? Ik gebruik Google maar das uit gewoonte, misschien is er wel een veel betere. Wat ik zoek is een pagina die:
1 Alleen pagina's geeft waar alle opgegeven woorden in voorkomen
2 Wel veel pagina's kan vinden
3 Het werken met aanhalingstekens kan verwerken: ik typ in "vreemde objecten" en dan moet ie alleen pagina's vinden waar die twee woorden echt achter elkaar staan

Vertel het me!

John
Oud 06-09-2002, 11:10
Manuzhai
Manuzhai is offline
Google schopt gewoon kont, de halve wereld gebruikt het niet voor niets. Eventueel zou je Teoma kunnen proberen, dat schijnt ook wel wat te zijn.
Oud 06-09-2002, 11:12
Verwijderd
Google is goed, hij's lekker snel en overzichtelijk, (niet zoals bijna alle andere dus) Bovendien geeft ie relatief goeie resultaten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:19
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
eXo schreef:
Google is goed, hij's lekker snel en overzichtelijk, (niet zoals bijna alle andere dus) Bovendien geeft ie relatief goeie resultaten.
kpak altijd ixquick
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:22
Verwijderd
'k gebruik i.p.v een zoekmachine 'Copernick', dat is een programmaatje waarmee je kunt zoeken in meerdere zoekmachines tegelijk, bijvoorbeeld google, altavista, hotbot, alltheweb, webcrawler enz. De meest relevante resultaten worden overzichtelijk getoond. Je kan ook zoeken mbv AND, OR en die woorden (booleaans heet dat toch?). Ideaal! En het is gratis

Copernick.com

Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:26
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Duckje schreef:
'k gebruik i.p.v een zoekmachine 'Copernick', dat is een programmaatje waarmee je kunt zoeken in meerdere zoekmachines tegelijk, bijvoorbeeld google, altavista, hotbot, alltheweb, webcrawler enz. De meest relevante resultaten worden overzichtelijk getoond. Je kan ook zoeken mbv AND, OR en die woorden (booleaans ofzo? ). Ideaal! En het is gratis

Copernick.com
ixuick geeft dezelfde dienst en google trouwens ook (volgens mij) dus downloaden van ene programma is onnodig
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:

ixuick geeft dezelfde dienst en google trouwens ook (volgens mij) dus downloaden van ene programma is onnodig
Google heeft bij mijn weten die dienst niet, en bij Ixquick heb je maar 8 zoekmachines, en bij Copernick heb je er 300; dus meer kans op betere en meer resultaten. Bovendien, bij Ixquick staan niet de meest bekende zoekmachines. (wat niet wil zeggen dat die andere slecht zijn hoor, maar bijv. google staat er niet bij.)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:37
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Duckje schreef:

Google heeft bij mijn weten die dienst niet, en bij Ixquick heb je maar 8 zoekmachines, en bij Copernick heb je er 300; dus meer kans op betere en meer resultaten. Bovendien, bij Ixquick staan niet de meest bekende zoekmachines. (wat niet wil zeggen dat die andere slecht zijn hoor, maar bijv. google staat er niet bij.)
owh tjah dan word het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:41
NightmareZ
NightmareZ is offline
ik ga voor de google vind ik absoluut de num.1
idd overzichtiger etc etc.
www.google.com
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 10:09
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
www.google.com rulez