Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, dat is nog het gedeelte wat weg gelaten kan worden, het gaat juist om de laatste zinnen.... dat ze hun eigen naam zien staan. daar zit bij mij de emotie in.... dat waren enkel de woorden die ik te zeggen had, daarvoor is algemeen. korte uitleg waar het omgaat: ik was van de week met joodse kinderen en vrienden bij het monument in de schouwburg te amsterdam. daar is een muur van marmer waar alle familienamen zijn ingegraveerd die vanaf die plek oip transport zijn gezet en zijn omgebracht. we stonden somber ernaar te kijken, een joods meisje greep mijn hand en zocht steun. haar vriendje stoof ineens naar voren en wees een naam aan, ogen vol tranen en riep enkel maar my name my name anderen volgden en ongeveer de helft zag hun eigen naam ertussen staan... dat wilde ik uitdrukken in deze gedichten
|
De gedichten spreken. de opbouw vind ik niet zo mooi maar dat boeit me op dit moment helemaal niet. Bedankt meisje, ik kom hier helemaal niet vaak meer. druk druk druk
deze gedichten laten me weer even stilstaan. En nadenken. en herinneren. thanks take care liefs Maai
||
![]() |
Citaat:
weet ik, opbouw is ook echt helemaal nix. maar ik wilde alleen uiting geven aan mijn gevoel. heb het ook te druk. waardoor ik je te weinig spreek, maar als ik je spreek is het weer even als vanouds. maar ik moet weer dingen gaan regelen, daarna ga ik weer slapen en hopen dat ik beter wordt!! Kus en witlof miek
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ben jij goed in namen en gezichten? Verwijderd | 50 | 21-02-2011 11:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Inf] Sorteren op naam (Visual Cafe) TLO | 1 | 15-10-2005 19:24 | |
Psychologie |