Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is geen onzin want het berust op eigen ervaringen, ik ben geen 14 jarig pc-kneusje wat hier ff wat onzin neerdropt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat misschien vanzelfsprekend is omdat het kopiëren alleen zo snel is als het langzaamste apparaat; maar het lijkt mij dat zolang de harddisk als enige actief is op de IDE kanaal, hij ook z'n maximale snelheid kan benutten. Misschien dat dit geen redelijke bewijsvoering is, maar Intel Application Accelerator geeft iig wel aan dat mijn harddisk op UDMA-4 draait terwijl hij de ZIP drive gewoon op PIO-3 heeft. En zoals ik zei merk ik geen verschil met voorheen, alhoewel misschien mijn harddisk (Quantum 15GB 5400RPM) gewoon niet de snelste is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nog even voor de duidelijkheid de prioriteiten van de p/s en m/s
PM: 4 PS: 3 SM: 2 SS:1 Dus de Primary Master (PM) heeft de hoogste prioriteit, dan de SM, dan de PS en dan de SS.
||
![]() |
Citaat:
Slave: 20 Gb disk Secondary master: Brander 32 x Slave: 40 x cd-romspeler Dit is de beste config. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je moet gewoon goed opletten dat de kabels in orde zijn. Zonder goede IDE configuratie kan windows niet normaal functioneren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
rom/ dvd drives verdwenen such a rush | 4 | 26-02-2006 14:59 | |
Software & Hardware |
[Brander] Ervaringen van de Nec-3500 Dual Layer Jolt | 40 | 14-12-2004 13:21 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Advies nieuwe HDD CrazY G | 16 | 31-03-2004 15:35 | |
Software & Hardware |
[IDE] Hoe CD-brander aansluiten? zandman | 12 | 08-06-2003 16:20 | |
Software & Hardware |
[PC Bouwen] Welk merk onderdelen zijn nu 't best? Advies graag! Orion16 | 37 | 18-08-2002 15:47 | |
Software & Hardware |
Brander probleempje.... N!ck | 5 | 03-04-2001 09:11 |