Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jaa, 't was dus wel degelijk feit, maar uiteindelijk toen ik het aan't opschrijven was ontdekte ik er ook wel een zeker symbolisme in, of in elk geval: het doet je vermoeden dat er een zeker symbolisme inzit en dat je daarnaar wil zoeken, which is nice, maar het is niet direct met die bedoeling opgeschreven wat maakt dat het toch niet vastgesjord zit in keurslijfje, ik bedoel, er is ademruimte, vrijheid en ook wel een zekere onverschilligheid en dat heb ik nodig. Vandaar ook die zin waar je zo ziek van werd ![]() ![]() En "awww" is een woord dat ik 'geleerd' heb van een van m'n engelse online buddies die het woord te pas en te onpas gebruikt, ik nu dus ook, kvind het gewoon een makkelijk woord en het bekt lekker en voor niet ingewijdden: je gebruikt het bij medelijden of vertedering. ![]() wow, lange reply van mij, ik denk dat ik je overtroffen heb ![]()
|
't Is echt gebeurd?
![]() ![]() Stoer. Maar waarom? Was het een plotselinge impuls, of een daad uit pure verveling? En ik vond het 'awww....'-woordje er een beetje goed bij passen, maar niet heel erg. Ik gebruik het zelf ook, omdat je het inderdaad zo makkelijk zegt en omdat het woordje zelf zo vertederend klinkt. Ik ga de tekst er niet op afkraken, want ik vind 'em gaaf. Zo. Owjah, vind je het niet mooier staan als je zegt 'I built a tower', ivp 'I made a tower'?
||
![]() |
Citaat:
En om je laatste vraag te beantwoorden, "build" is mooier inderdaad, maar ik heb bewust voor "make" gekozen omdat het simpeler klinkt en een beetje kinderachtig zo, net als die "awww" eigelijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
? Het grote schandaal "Amerikaanse regering plande aanslag zelf" ? Spirit | 30 | 04-10-2002 18:44 |