Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 18:12
Yamyam
Yamyam is offline
Vinden jullie er nou wat aan?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik t bar slecht vind. Al die zogenaamde ziekenhuissoapseries en reclames en herhalingen, getverjakkie. Kunnen we niks orgineels meer bedenken?
We worden een Americanized landje. Dag molentjes, klompjes en tulpjes, en hallo tot het loos binnen zitten staren naar de tv, en de sex en het randdebiel zijn. Sorry hoor, maar ik heb echt een schijthekel aan deze koleremaatschappij. Pardon, het ging over het nieuwe seizoen ja, ik zal later nog wel eens verder typen over mijn gegronde haat tegen de mobiele telefonie en de cable wanadoo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 21:47
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
niks mis met sex BTW

Boston Public is fijn
Gilmore Girls is klassiek
DBZ is weer begonnen
Stargate is weer begonnen
24 is toch spannend

en er kan ook goeds uit amerika komen dat jij vooral let op al het slechte (en met jou vele anderen)

en ik vind idd de amerikaanse soapseries (en sf-series en veel comedyseries) van kwalitatief superieure niveau
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:01
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
We worden een Americanized landje. Dag molentjes, klompjes en tulpjes, en hallo tot het loos binnen zitten staren naar de tv, en de sex en het randdebiel zijn.
Je bent 15. Lijkt me sterk dat jij je een tijd kan herinneren dat het anders was.
Oud 22-09-2002, 13:50
Yamyam
Yamyam is offline
Jij bent 21, da's maar 6 jaar ouder als ik t goed heb. En ik zeg ook niet dat t ooit anders is geweest, maar ik heb t toch ook over de TOEKOMST!?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:19
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Jij bent 21, da's maar 6 jaar ouder als ik t goed heb. En ik zeg ook niet dat t ooit anders is geweest, maar ik heb t toch ook over de TOEKOMST!?
ach 15 is lang niet oud en wijs genoeg om een teringhekel te hebben aan de koleremaatschappij, is op die leeftijd alleen nog maar afzetten tegen de gevestigde orde om het puberzijn

Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:25
NightmareZ
NightmareZ is offline
DBZ is weer begonnen en boobytrap lijkt me de 2e leukste
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:46
Yamyam
Yamyam is offline
Oja?

Is t dan ook normaal dat ik me afzet tegen dat puberige loze gedrag van mijn medeleerlingen en mijn vrienden bijna allemaal volwassen zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:49
fruitmand
fruitmand is offline
k'heb teveel huiswerk om series te kijken
maar ik kijk nog wel elke woensdag naar buffy en elke maandag naar friends.
Oud 23-09-2002, 20:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Nederland is sinds de jaren 80 niet veel meer veramerikaniseerd, en zal denk ik ook niet veel meer veramerikaniseren. Wat kleine dingetjes, ja.

Ook vreemd dat je Amerikaanse invloeden als iets negatiefs ziet, maar American Pie een leuke film vindt.

P.S. Waarom is je haat tegen de mobiele telefonie en de cable wanadoo "gegrond"?
Oud 23-09-2002, 21:33
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Kumula Hamba Kumula Hamba
Ne Koki Ko Kon Keni
Oud 24-09-2002, 12:01
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Oja?

Is t dan ook normaal dat ik me afzet tegen dat puberige loze gedrag van mijn medeleerlingen en mijn vrienden bijna allemaal volwassen zijn?
ja das normaal...

ik ken genoeg mensen die dat ook hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten