Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 19:02
*Novah*
*Novah* is offline
Even iets dat ik van me af moet schrijven....

Ik heb nu een gevoel..naja, eenzaam, zielig, dat is het niet. Maar ik mis iets. Klinkt sneu, maar zo voelt het even. Al een tijdje geen vriendje meer, paar leuke mensen leren kennen, maar verder niets. Stiekem baal ik daar wel een beetje van..die ene leuke jongen, had ik daar maar werk van gemaakt...Lachte lief, zag er gewoon goed uit enzo...maja, dat was op een verjaardag even snel kletsen en verder niks...Zag hem vorige week weer..ooeeh, hij was leuk..maarja, aan zijn zijde was een mooie vriendin te zien. Balen.

Ik heb een aantal vriendinnen met vriendjes. Ik heb eigenlijk bijna alleen maar vriendinnen met vriendjes..en dat is allemaal echt heel leuk voor ze, gun het ze dan ook echt wel..maar tis zo confronterend voor mij. Ik weet best wel dat ik een leuke meid ben, daar niet van..maar zij hebben gewoon iemand die er constant voor hun is zeg maar, en dat wil ik eigenlijk ook.

Maarja, ik ben ook weer erg kieskeurig eigenlijk...die arm die ik om me heen wil, daar moet ook wel weer een errug leuk persoon aan vastzitten. Ik neem geen vriendje om een vriendje te hebben, nee zeg..ben ik veel te kieskeurig voor. Bah. Werd ik maar wat makkelijker verliefd..knapte ik maar niet steeds in het stadium van 'leuk vinden' al op iemand af.

Weet ff niet meer wat ik wil..heb het een beetje te doen met mezelf ofzo

naja, reageer maar..I would like that
Oud 20-09-2002, 19:07
whizzer
whizzer is offline
Ik ken dat ja, alleen was/is mijn probleem dat ik soms te snel verliefd werd, geloof me, dat is ook niet leuk. Ik ben op heel veel meisjes echt smoorverliefd geweest, maar met geen (!) van allen wat gehad, behalve met mn huidige dan

Ik ken je eenzaamheidsgevoel, heb precies hetzelfde nu. Mijn girl woont namelijk ver weg, maar dat is een ander verhaal. Als ik over straat loop voel ik gewoon dat ik iemand naast me wil, als ik een maat van me met zn vriendin zie voel ik gewoon dat ik dat ook wil.......... echt heel kut is dat..........
Oud 20-09-2002, 20:07
Verwijderd
Ja, ik herken het wel, alleen bij mij eindigt die voorfase nooit met afknappen. Ik word heel moeilijk verliefd, en tegen de tijd dát ik het ben heeft het meisje in kwestie meestal alweer afgehaakt omdat ik dan 'te aardig' ben ofzoiets. Ik mis de liefde niet echt, ik kan ook heel goed alleen zijn, maar het steekt inderdaad dat vrienden wel vriendinnen hebben. Wat nog erger is dat die vriendinnen mij dan voorhouden dat ik ook wel een leuk meisje tegen zal komen en dat als ze geen vriend hadden ze wel voor mij zouden vallen, maar dat ik daar vervolgens dus niks mee kan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten