Even iets dat ik van me af moet schrijven....
Ik heb nu een gevoel..naja, eenzaam, zielig, dat is het niet. Maar ik mis iets. Klinkt sneu, maar zo voelt het even. Al een tijdje geen vriendje meer, paar leuke mensen leren kennen, maar verder niets. Stiekem baal ik daar wel een beetje van..die ene leuke jongen, had ik daar maar werk van gemaakt...Lachte lief, zag er gewoon goed uit enzo...maja, dat was op een verjaardag even snel kletsen en verder niks...Zag hem vorige week weer..ooeeh, hij was leuk..maarja, aan zijn zijde was een mooie vriendin te zien. Balen.
Ik heb een aantal vriendinnen met vriendjes. Ik heb eigenlijk bijna alleen maar vriendinnen met vriendjes..en dat is allemaal echt heel leuk voor ze, gun het ze dan ook echt wel..maar tis zo confronterend voor mij. Ik weet best wel dat ik een leuke meid ben, daar niet van..maar zij hebben gewoon iemand die er constant voor hun is zeg maar, en dat wil ik eigenlijk ook.
Maarja, ik ben ook weer erg kieskeurig eigenlijk...die arm die ik om me heen wil, daar moet ook wel weer een errug leuk persoon aan vastzitten. Ik neem geen vriendje om een vriendje te hebben, nee zeg..ben ik veel te kieskeurig voor. Bah. Werd ik maar wat makkelijker verliefd..knapte ik maar niet steeds in het stadium van 'leuk vinden' al op iemand af.
Weet ff niet meer wat ik wil..heb het een beetje te doen met mezelf ofzo
naja, reageer maar..I would like that