Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij moet wel gezegd worden dat ik eigenlijk wel altijd wiet heb gerookt en ik ben nu dus een beetje overstag ben gegaan omdat ik hash eigenlijk ook wel heel erg lekker vind. Maar zoals ik eigenlijk al had gedacht zie ik hier allemaal andere ervaringen. Dus mischien licht het effect dat je krijgt wel aan de persoon wie je bent. En daarnaast heb ik in stonede buien al zo vaak gefilosofeerd over verschillen tussen wiet, purple,hash, door een pijpje of niet en ga zo maar door. Jullie zo te zien dus ook. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Gaan wij n keertje roken? ![]()
||
Citaat:
![]() Al hebben ze in Utreg wel superkleine pure klare jointjes voor 5 euro's p/s. Die grote koffiieshop in het centrum. Vuile naaiers. Ohja, Wasp. Al die flits'n en beeld'n in je kop leidt vaak tot creativiteit, kunstzinnigheid en het zogehete filosovies denken. Bij mij kan er altijd wel een flitsend beeld bij. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik rook vooral donkere hasj.. ![]()
||
Citaat:
Die flitsen bedoelde ik ook als positief zijnde. ![]() Ik rook liever hasj dan wiet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het begin der slechtheid - een topic over jointjes draaien MTpower | 34 | 16-06-2010 17:29 | |
Drugs & Alcohol |
Kaalkopjes ShadowX | 61 | 06-12-2005 12:26 | |
Drugs & Alcohol |
het gevoel van blowen little nemo | 55 | 09-08-2005 18:57 | |
Drugs & Alcohol |
verschil tussen puur en met tabak? Da Girl | 25 | 24-04-2002 10:25 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |