Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik heb zelf nog een oude jurk van mijn grootmoeder (heb zelf ook chinees/indonesisch bloed) en nog een jurk van mijn moeder
op het plaatje hier sta ik met een shanghai-blouse, die jurk van mijn oma is hetzelfde idee, alleen lang en een andere kleur.
|
Jah chinese kleding is toppie, die haal ik meestal in Indonesië omdat daar veel chinese winkels/markten hebben, dus weet je waar je het koopt, is meestal ook topkwaliteit..
En Kebaya's, das dus van die Indonesische jurkjes die je vaak op pasar malams ziet, trouwfeesten enzo (ik dan ![]() Die zijn enig! Je hebt nu van die moderne modellen, dus niet meer van die ouderwetse.. Hier zo'n voorbeeldje(traditioneel):
Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 17:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Kimono's aan de andere kant vind ik dan weer heel schattig/sexy *vind dat een toekomstige vriendin me best in die kledij mag verleiden :]*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *komt nooit in Antwerpen*
|
Ik had een HELE mooie kimono ( zo'n t- shirt lengte)
Een donkerblauwe.. die je zow schuin vast maakte met drukknoopjes.. die weer weggewerkt waren enzow.. Van een mooie glimmende stof ( denk satijn) De mijne kostte toen dr tijd 100 gulden Uhmm tsja na 2 x drage zette mijn ma de gloeiende strijkijzer op t satijn.. was echt zonde ![]() Nu verkopen ze hem nie meer..ik vind t alleen mooi in donker blzuw/rood etc niet in vaag roze enzow..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wanneer stoppen met tanken? kalinho | 356 | 17-06-2008 18:06 | |
Lifestyle |
kuyichi crook | 35 | 14-12-2005 20:17 | |
Lifestyle |
trouwen --> jurk/pak Maija | 134 | 08-06-2005 19:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Psychologie |
Het "Wat denk je bij de volgende foto?" topic Yamyam | 210 | 08-04-2003 20:24 |