Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou geloof eraan... Ik BEN verliefd. Ik ken die jongen langer dan iedereen anders en hij is altijd mijn beste vriend geweest. Ik weet niet wat jij hier onder verliefdheid verstaat. Maar geloof me dat was meer dan "iemand wel zien zitten"....
||
Citaat:
En je hebt gelijk, je kan heel veel voelen voor iemand op je 14e, had ik ook, voor mijn beste vriend, nog nooit zoveel voor iemand gevoelt, en zo verliefd geweest, nu ken ik meer, en weet ik dat het minder voorstelde dat wat ik nu ken, maar dat maakt het gevoel niet minder ![]()
|
![]() |
join the club...
![]() och cynisme, sarcasme, volgens mij is het gewoon goed voor het algemeen welzijn van lichaam en vooral geest. gespaard blijven van de pijn, van het domme en belachelijke dromen dat gepaard gaat met hevige verliefdheid, van denken dat het bij jou toch ook ooit moet lukken... daar doe ik niet meer aan mee!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Overigens spreken de feiten dat je hem al lang kent en hem ook goed kent zeer in je voordeel, mochten er mensen twijfels hebben over je verliefdheid... buiten jezelf om dan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Cynische, sarcastische zakken. Hoe ga je met ze om? Rikje18 | 27 | 23-07-2012 09:14 | |
De Kantine |
Regeren is vooruitsaaien #1089 Verwijderd | 500 | 25-08-2010 13:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys richten zich op moslima‘s Silvia19 | 104 | 20-05-2004 10:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
importbruidjes little nemo | 165 | 31-01-2004 13:34 | |
Algemene schoolzaken |
niet meegymmen miss sunshine1986 | 201 | 15-09-2003 12:34 | |
Psychologie |
ironische depressiviteit kafka | 11 | 07-03-2002 23:19 |