Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 13:34
The Souljah
Ik moet wat pro argumenten hebben voor de stelling: 'Naveltruitjes zijn te uitdagend op school' Als iem. hier pro-argumenten voor heeft, graag! Ik heb ze echt nu nodig.

Alvast bedank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2002, 16:21
Gatara
Gatara is offline
rare stelling

hehe well lollig overigens.... ik kan je niet verder helpen eigenlijk want ik heb geen idee.
Vind het zelf niet altijd even mooi.... ligt er maar aan welk soort
buikje eronder zit.
Zelf draag ik er geen (tja.... twee truitjes zijn gekrompen in de was... dan kun je mijn navel soms wel zien)... voel ik me niet
gemakkelijk bij. Mannen staren zo ook al genoeg

Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 21:56
marlies
marlies is offline
Naveltruitjes draag je thuis maar niet op school, dat is niet representatief.
Men is net in zijn puberale fase en daarom kunnen de hormonen hoog opspelen? Nee dit is geen goede
verder weet ik het niet, sorry
Oud 27-09-2002, 07:54
Vlooienband
Vlooienband is offline
Niet:
Iedereen mag dragen wat hij of zij wilt. Of het nu een naveltruitje of een hoofddoek is, je mag het niet verbieden.

Wel:
Door dat te dragen laten de meiden hun lichaam als lustobject dienen. School is om te leren, niet om uit te dagen.

Ofzo..
Oud 27-09-2002, 08:54
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Mannen staren zo ook al genoeg
Is dat weer een aanklacht tegen de mannen of een stukje eigendunk ?

Ik ben tegen de stelling, misschien dat je een paar contra-argumenten kan waarderen om er alvast tegenin te gaan?

C1) Vrijheid vann het individu, je mag overal zelf bepalen welke kleren je draagt. Kans op een baan is wel kleiner als je komt solliciteren in een bikini, maar dat zoek je zelf maar uit.

C2) Verzet zal alleen maar toenemen als je het door een verbod onderdrukt, je zal het uit moeten leggen.

C3) i.p.v de vrouwen in een bourka te doen zou je eventueel ook mannen oogkleppen op kunnen doen, lost gelijk een heleboel van dergelijke problemen op.

Wat heb ik toch weer een (kwijl) heerlijk genuanceerde mening...
Oud 27-09-2002, 10:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Is dat weer een aanklacht tegen de mannen of een stukje eigendunk ?

Beide

Citaat:

C3) i.p.v de vrouwen in een bourka te doen zou je eventueel ook mannen oogkleppen op kunnen doen, lost gelijk een heleboel van dergelijke problemen op.

HAHAHA
da's nog niet eens zo'n slecht idee
1. je beschermt de man tegen zijn lusten (er werd ooit geopperd dat wanneer al het bloed naar de penis stroomt er niet genoeg bloed in het hoofd zit om goed te kunnen nadenken )
2. je beschermt de vrouw ermee, omdat deze niet de dupe wordt van de lusten van de man.

Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 11:00
The Souljah
Thenx,

Ik had voldoende voor mn stelling, ik heb nu weer een nieuwe stelling hebben jullie daar argumenten voor? Voor en tegen graag:

'De permanente susidies voor culturele activiteiten moeten afgeschaft worden'

Ik heb het debat volgende week donderdag en maandag hoor ik of ik voor of tegen ben, dus graag zo snel mogelijk argumenten graag. Als tegenprestatie heb ik misschien nog wel wat werkstukken die mensen kunnen krijgen via email ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:11
Verwijderd
voor:
-iedereen moet kunnen dragen wat ie wil
-(mooi)
-(mode)

tegen:
-provocerend tegenover andere meisjes
-uitdagend tegenover mannen
-te onbehoorlijk gekleed
-(lelijk)
-(slecht voorbeeld tegenover kleine meisjes--> te blote truitjes kan onzedelijk ogen)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:57
The Souljah
Thenx,

Ik had voldoende voor mn stelling, ik heb nu weer een nieuwe stelling hebben jullie daar argumenten voor? Voor en tegen graag:

'De permanente susidies voor culturele activiteiten moeten afgeschaft worden'

Ik heb het debat volgende week donderdag en maandag hoor ik of ik voor of tegen ben, dus graag zo snel mogelijk argumenten graag. Als tegenprestatie heb ik misschien nog wel wat werkstukken die mensen kunnen krijgen via email ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten