Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Beide ![]() ![]() Citaat:
HAHAHA ![]() da's nog niet eens zo'n slecht idee ![]() 1. je beschermt de man tegen zijn lusten (er werd ooit geopperd dat wanneer al het bloed naar de penis stroomt er niet genoeg bloed in het hoofd zit om goed te kunnen nadenken ![]() 2. je beschermt de vrouw ermee, omdat deze niet de dupe wordt van de lusten van de man. ![]() ![]() |
![]() |
|
Thenx,
Ik had voldoende voor mn stelling, ik heb nu weer een nieuwe stelling hebben jullie daar argumenten voor? Voor en tegen graag: 'De permanente susidies voor culturele activiteiten moeten afgeschaft worden' Ik heb het debat volgende week donderdag en maandag hoor ik of ik voor of tegen ben, dus graag zo snel mogelijk argumenten graag. Als tegenprestatie heb ik misschien nog wel wat werkstukken die mensen kunnen krijgen via email ofzo. |
![]() |
|
Thenx,
Ik had voldoende voor mn stelling, ik heb nu weer een nieuwe stelling hebben jullie daar argumenten voor? Voor en tegen graag: 'De permanente susidies voor culturele activiteiten moeten afgeschaft worden' Ik heb het debat volgende week donderdag en maandag hoor ik of ik voor of tegen ben, dus graag zo snel mogelijk argumenten graag. Als tegenprestatie heb ik misschien nog wel wat werkstukken die mensen kunnen krijgen via email ofzo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling TBS MarlinHooijer | 1 | 04-02-2012 10:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Graag een paar argumenten:) joeykuh13 | 7 | 07-03-2011 18:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam wordt door de media in een slecht daglicht gesteld! irritant | 63 | 19-11-2005 18:56 | |
De echte argumenten tegen de Wereldbank Gatara | 7 | 03-02-2004 12:58 | |
stelling: isreal is een bedreiging voor de wereldvrede kaisz | 2 | 16-11-2003 15:28 |