Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 20:51
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Dag mensen,

mijn vriend en ik hadden laatst sex. hij vingerde mij, later thuis ontdekte ik allemaal bloed in mijn slipje. ik schrok wel omdat ik net ongesteld geweest ben dus kan dat helemaal niet. Dus ik deed een tampon in omdat ik dacht ik word het weer. Nou is er dus nog steeds geen ongesteldheid uitgebroken. Ik ben dus niet ongesteld! maar komt dat dan doordat hij mij gevingerd heeft? het deed geen pijn, hij doet het wel hard om maar grof te zeggen en diep..maar pijn doet het niet. Maar dat is al de tweede keer dat ik daarna bloed ontdek.

wie heeft dit nog meer? en wat betekent het en is het erg?

Helpmeplease
Oud 28-05-2002, 20:54
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb het ook wel is gehad: gewoon een scheurtje... T deed ni eens pijn en de dag erna was het bloed weg...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 21:44
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
een scheurtje? oh mijn god! hoe kan dat nou? wat moet ik me daarbij voorstellen dan...........ik vind het maar eng......
Oud 29-05-2002, 10:50
-huktie-
-huktie- is offline
Misschien moet ie zn nagels wat korter knippen...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:15
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja is niks ergs waarschijnlijk gewoon een beetje te grof gedaan en heeft gewoon een beetje gebloed kan gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:15
Wasaap
Wasaap is offline
Je bent zeker nog maagd? zo ja dan heeft hij je bij het vingeren (gedeeltelijk) ontmaagd. Dat is alles niets om je zorgen over te maken.
Oud 29-05-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:
Je bent zeker nog maagd? zo ja dan heeft hij je bij het vingeren (gedeeltelijk) ontmaagd. Dat is alles niets om je zorgen over te maken.
Dat is heel onwaarschijnlijk. Scheurtje of te scherpe nagels lijkt mij idd logisch... Jij iets natter, hij iets minder ruw, en dan moet het goed gaan (het hoeft idd geen pijn te doen om te gaan bloeden..)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:04
Verwijderd
Heb het ook een keer gehad. Is gewoon een wondje ofzo, voorlopig (weekje) even rustig doen met vingeren/neuken en al die dingen die in je vagina gebeuren () en dan heelt het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:29
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
een scheurtje? oh mijn god! hoe kan dat nou? wat moet ik me daarbij voorstellen dan...........ik vind het maar eng......
Nou, hij was ff lekker bezig en ineens begon het ... euhm... een raar geluid te maken *sop sop* En we keken en --> echt veel bloed op zijn hand en mijn broekje... Dus ikke naar de wc, inlegkruisje in... Tijdje later was het al gedaan (er kwam geen bloed meer uit...) en t deed ook geen pijn. Men vriend 'voelde' wel dat er iets was, maar hij zag dat ik ni reageerde dus deed lekker verder... Dus we hebben het echt ni gemerkt. En kheb er verder geen last van gehad. Maar wel ff schrikken!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:18
Nate
Nate is offline
Misschien is hij gewoon met zijn nagels ergens tegenaan gekomen, ik zou me er niet teveel zorgen om maken.

Regels voor berichten