| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Als je gaat slapen kunnen de zenuwen in je rug gaan rusten, dan kappen ze er mee. Op dit moment lijtk het idd net alsof je valt, hoe diep je valt verschilt per persoon. Het zwarter worden is gewoon een teken van je lichaam dat het gaat slapen.
Jij hebt het waarschijnelijk iets erger dan de meeste mensen, maar maak je niet ongerust. |
|
|
|
|
|
Nar'Hyarmen,
Als je dit vooral hebt bij het in slaap vallen en bij het wakker worden, dat zou het dit kunnen zijn: http://www.geocities.com/pe100nl/Val...in_dromen.html Je zou kunnen nagaan of je steeds moe bent, als het gebeurt. Als dat zo is, kan het kloppen met wat er in dit artikel staat. Heb je er ook angstgevoelens bij? |
|
|
|
|
|
hey bedankt allemaal. Zal eens kijken of het werkt om op mijn zij/buik ofzo te slapen. Pe, misschien is het dat wel. Ik ben altijd moe en het is idd bij het in slaap vallen.
nou ja nog een keer bedankt enzo! ajuus parapluus en de groeten aan jullie voeten Nar'Hyarmen
|
|
|
|
Kijken naar discovery channel!!
.. voordat je gaat slapen moeten eerst al je spieren ontspannen, zodat er ook geen elektrishe singnalen naar je heresenen gaan, ze staan niet meer verbonden met je geest, als je dan weer een beetje wakker word of je hoort iets waar je hersenen op reageren krijgen alle lichaamsdelen een elektricsh schokje van "wakker worden actie!!" het gevoel van vallen is dus een normale reactie van je lichaam en hersenen.. sommig mensen reageren hier anders op, het kan ook zijn dat je dit meemaakt met een soort droom.. omdat je al bijna slaapt, ik had laatst bijvoorbeel het idee dat ik van een plant afviel .. maar ja mzlzlz!!
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zwart gat... fristi_zuiper | 4 | 23-08-2007 13:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Het veilige nest in het zwarte gat HipHopSter | 4 | 29-09-2004 12:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
Het Zwarte gat keukentrappetje | 2 | 16-05-2004 09:50 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Zwart gat in ons sterrenstelsel. DoubleCheck | 60 | 10-10-2002 12:13 | |
| Liefde & Relatie |
Het zwarte gat... bracelance | 13 | 17-09-2002 19:52 | |
| ARTistiek |
Het zwarte gat (verhaal --> meningen please *kijkt smekend* ;)) Verwijderd | 15 | 31-08-2001 20:45 | |