Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 14:00
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ik weet niet wat het is, maar het is heeeeeeeeeel eng.

je slaapt eigenlijk wel,maar je bent nog wel wakker. dus als er mensenje kamer binnen zouden komen dan hoor je ze praten enzo. Maar je ligt dus gewoon in je bed en ineens val je 30 meter naarbeneden. Ik droom er niets bij, alleen zwart. Alles is zwart en dan adem ik ook niet meer (als ik dus val)en het lijkt echt net alsof ik boven mijn bed zweefde een stukje, want als ik dan mijn ogen open doe zit ik zeg maar in zo'n houding alsof ik ook echt gevallen ben.

Het is echt eng en ik heb het wel 2 of 3 keer in de week.
Help
Oud 27-09-2002, 14:04
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Vraag: Lig jij als je slaapt op je rug of niet? Want mischien weet ik wel waar het aan ligt.
Oud 27-09-2002, 14:07
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ja meestal wel ja
Oud 27-09-2002, 15:47
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
ja meestal wel ja
Ja als je op je rug ligt dan heb je soieso meer kans op nachtmerrie's. Probeer het es op je zij of anders op je buik, zo slaap ik, en ik heb nog nooit nachtmerrie's gehad. Dus ik denk dat je dan ook minder kans hebt op die vallen, hou me op de hoogte.
Oud 28-09-2002, 19:26
mystic girl
mystic girl is offline
ik denk niet dat het er iets mee te doen heeft of je nu op je zij ligt of niet. ik heb ook weleens zo'n valacties gehad en raad eens: ik lag niet op mijn buik of rug dus als het zo moet zijn, dan is het zo.
Oud 28-09-2002, 19:55
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Als je gaat slapen kunnen de zenuwen in je rug gaan rusten, dan kappen ze er mee. Op dit moment lijtk het idd net alsof je valt, hoe diep je valt verschilt per persoon. Het zwarter worden is gewoon een teken van je lichaam dat het gaat slapen.
Jij hebt het waarschijnelijk iets erger dan de meeste mensen, maar maak je niet ongerust.
Oud 29-09-2002, 23:40
pe
pe is offline
Nar'Hyarmen,

Als je dit vooral hebt bij het in slaap vallen en bij het wakker worden, dat zou het dit kunnen zijn: http://www.geocities.com/pe100nl/Val...in_dromen.html

Je zou kunnen nagaan of je steeds moe bent, als het gebeurt. Als dat zo is, kan het kloppen met wat er in dit artikel staat.

Heb je er ook angstgevoelens bij?
Oud 01-10-2002, 10:35
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
hey bedankt allemaal. Zal eens kijken of het werkt om op mijn zij/buik ofzo te slapen. Pe, misschien is het dat wel. Ik ben altijd moe en het is idd bij het in slaap vallen.

nou ja nog een keer bedankt enzo!

ajuus parapluus en de groeten aan jullie voeten
Nar'Hyarmen
Oud 01-10-2002, 10:38
pe
pe is offline
Als het dat is dan moet het ook helpen, (heet) te douchen vóórdat je gaat slapen. Dan begint je lichaam zich schoon te maken, en daardoor verdwijnt die moeheid. Je ligt dan frisser in ben (lichaam en geest) en zo kan je dit misschien vermijden.

Groetjes, pe.
Oud 01-10-2002, 10:54
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ga het vanavond meteen proberen
Oud 09-10-2002, 11:05
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
Kijken naar discovery channel!!.. voordat je gaat slapen moeten eerst al je spieren ontspannen, zodat er ook geen elektrishe singnalen naar je heresenen gaan, ze staan niet meer verbonden met je geest, als je dan weer een beetje wakker word of je hoort iets waar je hersenen op reageren krijgen alle lichaamsdelen een elektricsh schokje van "wakker worden actie!!" het gevoel van vallen is dus een normale reactie van je lichaam en hersenen.. sommig mensen reageren hier anders op, het kan ook zijn dat je dit meemaakt met een soort droom.. omdat je al bijna slaapt, ik had laatst bijvoorbeel het idee dat ik van een plant afviel .. maar ja mzlzlz!!
Advertentie

Regels voor berichten