Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herken het wel, ik ben ook een beetje dwangneurotisch of psychotisch hoe heet dat??
iig, ik heb het niet zo heel erg als jij. Ik kan niet rustig zitten als een fotolijstje scheef zit ofzoiets. Ik heb alleen niet dat ik meteen de hele zooi in mekaar wil trappen, ik sta gewoon op om het in orde te maken en dan heb ik er ook geen last meer van. Mijn kamer is niet echt netjes, maar dingen die ik op een bepaalde manier heb neergezet staan ook altijd netjes op hun plek. Ik kan me er alleen wel mateloos aan irriteren als iemand anders mijn spullen verkeerd neerzet. Dan wordt ik echt boos.
|
Verwijderd
|
ik ken het wel een beetje, alleen niet met opruimen enzo, maar bijvoorbeeld bij stoeplopen.
dan denk ik eerst van: niet op de lijntjes, niet op de lijntjes en dan: ja waarom niet?? wat is dat voor bullshit? en zo heb ik dat bij snijden, in de spiegel kijken, eten, roken en dat soort dingen. |
![]() |
||
Hallo,
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
|
Heeeeuujjj lieverd..
Jah ik herken wat je zegt, ik heb t zelf ook verschrikkelijk erg... Het ergste vind ik nog dat ik het ook doe als ik ergens anders ben... Als k bijvoorbeeld bij een vriendin ben ga ik uit gewoonte dingen recht leggen, of op hun plaats leggen ofzo... Laatst was het op mn eigen kamer zo erg dat ik uiteindelijk alles door de kamer gesmeten heb ![]() ![]() Ik zou nie weten waar het aan ligt eigenlijk.... *kuzzje* Lau.
|
Het klinkt een beetje als een kleine dwanghandeling... Meestal is het bij zulke dingen dat je de chaos in je hoofd moet compenseren met zulke neigingen. Als het niet te erg is is het verder geen probleem, maar als je er echt last van hebt dan kan je beter hulp zoeken denk ik, voordat het doorslaat.
Kusje, Kronkel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vreemd Soort Ipod Wie Helpt Mij Please??? allesandra | 14 | 27-11-2007 10:18 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? HelpMePlease | 32 | 28-08-2006 19:16 | |
Psychologie |
wie herkent dit? moon | 15 | 28-09-2003 17:06 | |
Psychologie |
volwassen worden??..vreemd gevoel..wie herkent dit? *babet* | 9 | 15-07-2003 13:28 | |
Seksualiteit |
wie kan er nog genieten van een dikke knuffel? allemaal meesjes | 52 | 16-01-2002 18:51 | |
Psychologie |
wie herkent mijn probleem? Kamilla | 16 | 03-01-2002 08:49 |