![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.sabn.nl
Voor de rest idd ff zoeken met een zoekmachine, d'r zijn teveel sites over om hier ff op te gaan noemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
haar dokter die houdt zich niet aan haar diensplicht enzo.. en die heeft een goede band met haar moeder en zij wil niet dat zij het weet dat ze haar vinger achterin haar keel steekt..
en ze is bang dat die dokter het dus aan haar moeder vertelt en dan kan ze hem wel aangeven maar dan weet haar moeder het toch.. |
![]() |
|
![]() |
euhm, ja ik kan me aan de ene kant wle voorstellen dat ze geen prof. hulp wil, want ze denkt denk ik zelf dat het niet zo ernstig en dat het allemaal niet nodig is. Ik weet neit hoe je haar kunt helpen, daaarvoro zul je toch echt op sites meoten kijken, maar misschien kun jij wel naar iemand toegaan eom te vragen hoe je haar het beste kunt helpen...?
Nou sterkte in elk geval en ik weet dat het moeilijk is om iemand te helpen, 'een vriendin' van me heeft het ook, maar zij erkende het nu niet, en is nu opgenomen, dus het is heel belangirjk dat je bij haar blijft staan en dat ze het zelf echt erkent. good luck hopefully... |
![]() |
|
Een arts heeft de plcht om iets niet te vertellen aan derden. Als jij wilt dat je ouders het niet mogen weten mag hij het ze niet vertellen. Het is natuurlijk wel aan leeftijd gebonden. Hoe het precies zit zal ik straks aan mijn ouders vragen. (mijn vader is huisarts, vandaar) Post het morgen wel even.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op school hebben ze vaak een schoolarts, daar kan ze ook heen gaan. Of naar de vertrouwenspersoon. Of misschien zit die huisarts in een praktijk, misschien kan ze dan een afspraak maken met een andere arst daar? 't zijn maar een paar ideeëtjes. Als ze echt hulp wil, dan zijn er genoeg mogelijkheden buiten een huisarts. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:21 | |
Psychologie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:19 | |
Psychologie |
Anorexia ikkuh15 | 3 | 19-10-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |
anorexia iloontjuh | 23 | 12-02-2003 15:17 |