![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb van mezelf een beetje rossige kleur.. Toen ik mn haar rood/paars had gekleurd werd ik vaak uitgescholden. Ook dat 'he rooie spring es op groen' heb ik al vaak te horen gekregen, zelfs toen ik nog geen kleurtje derin had.. Nu heb ik het zelf rood met knalrode streeppies erin laten kleuren en nu hebben ze pas echt iets om me uit te schelden
![]() |
![]() |
|
Tja, ik heb nog bij een meisje in de klad gezeten dat rood haar had en zij was 1 van de populairste en knapste meisjes van school. Ze is erg zelfzeker en trekt zich niks aan van die commentaar. Dus ik zou zeggen trek je er ook niks van aan, negeer die kinderachtige opmerkingen, want wie weet is het ook wel een geval van jaloezie. Want je krijgt tenslotte genoeg aandacht van de jongens he.
|
![]() |
kheb zelf ook rood haar...woon in een plaats waar eigenlijk best veel roodharigen wonen...kwordt niet veel uitgescholden (meer eigenlijk door buitenlandse jongeren)...kzit er niet echt mee...ze nemen me maar zoals ik ben!!
|
![]() |
liever dan blond want dat isgeen haarkleur maar een state of mind. hahhaaha
Als iemand maar het iedee heeft dat hij een opmerking kan maken over haarleur, laat je hem tock links liggen joh... want asls het ok is om daar een opmerking over te maken... dan is de rest nie ver te zoeken en wil je absoluut niet in dat gezelschap zitten... kleur haar, kleur huid, geloof, IQ |
![]() |
|
![]() |
Ik snap dat ook niet waarom mensen andere mensen met rood haar uitschelden. Ik heb zelf geen rood haar en scheld ook geen mensen uit! Maar wat is iemand nou anders met rood haar?
![]() [Dit bericht is aangepast door moedergans (22-08-2001).]
|||
![]() |
Citaat:
|
hoi
ik heb van mezelf ook rood haar omdat de kinderen in de klas me telkens uitscholden (ik vind rood nu dus ook echt lelijk) dus blondeer ik het telkens maarja als ik het niet doe dan heb ik zo'n vette uitgroei dus moet het wel blonderen!!maar vinden jullie rood echt mooi??? liefs moi
|
![]() |
Mijn ouders noemden mij en mijn tweelingzusje altijd "rooie rakkers" dus ik heb me nooit wat aangetrokken van mensen die mij uitscholden. Vroeger boeide het me al niet, en nu helemaal niet meer. Zoiets zegt al genoeg over de mensen die jou uitschelden toch?
||
Citaat:
|
![]() |
ja ikke nou ja rood een beetje blond en bruin de door (niet geverfd ECHT). maar ze zeggen wel eens van rooie tegen me vooral op de basisschool zat ik er mee maar als iemand er nu iets over zegt maakt het me niet uit ik vind het mooi en als hun het niet mooi vinden kijken ze de andere kant maar op!
Jaja niks van aan trekken duzz! ![]()
|
Oude topic btw
![]() Ik heb het vanaf mn 12e meerdere malen rood geverft... vind het mooi, vooral dat diep rode. Nooit een opmerking over gehad. Mn eigen haarkleur is kastanjebruin, maar neigt tegenwoordig steeds meer naar blond met een rossige glans. Op mn eerste middelbare sgool zat een meisje die altijd 'roodkapje' genoemd werd; maar dat lag meer aan de manier waarop ze haar haar deed (ongekamde afrobol agtig iets)... ![]() Cat |
![]() |
|
![]() |
ik heb van nature ook rood(ros) haar.
vroeger werd ik heeeeeeeeeeeeeel erg gepest, maar nu is het over. de meesten zeggen nu dat ze het heel mooi vinden en zo en ik vind het eigenlijk ook helemaal niet lelijk af en toe krijk ik wel nog es een stomme opmerking of zo, maar dan doe ik alsof dat ik het niet gehoord heb. ik begrijp wel niet waarom dat wij "roodharigen" veel meer uitgescholden worden, wij zijn toch niet "zo" anders????? XXX Ems
|||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door snoopy/mamo (23-11-2001).]
|
![]() |
Ik heb er zelf voor gekozen om rood haar te hebben, geverfd dus
![]() gewoon omdat ik het supermooi vind.Veel mensen denken dat het m'n echte kleur haar is (omdat ikhet goed bijhoud en ik m'n haar al verf vanaf de 1e van dehogere school) en sommige scheldenmij dusook uit, daar moet ik dusalleen nog maar harder om lachen. ze weten gewoon niet waar ze het over hebben..
||
Citaat:
|
![]() |
Ik scheld geen mensen uit met rood haar want ik ken niemand met rood haar...vroeger wel ze werden ook altijd uitgescholden.....waarom mensen het doen?
Omdat ze het lelijk vinden, lijkt me waarom anders. Ik knap trouwns wel af van jongens met rood haar....en vaak hebben mensen met rood haar ook heelveel sproeten op armen gezicht enz. enz. en ze zijn heel wit (persoonlijk vind ik dat nie zo geweldig mooi) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
O ja, en als je wel mensen kende met rood haar, zou je ze dan wel uitgescholden hebben? En zo ja: wat wil je er dan in godsnaam mee bereiken?? [Dit bericht is aangepast door Roxanne01 (03-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
hey ik heb rood haar en ik ben nog nooit uitgescholden en vind het ook helemaal nie erg om deze haarkleur te hebben vind het zelfs mooi mijn ouders en oma hebben vaak zat gezegt later lopen alle jongens achter je kont aan haha ciao
|
![]() |
k heb een vriend gehad met rood haar, hij werd ook wel ens uitgescholden, maar hij werd er dan ook gelijk kei agressief van enzo, en hij zag er ook vrij ruig uit, dus er waren niet veel mensen die dat tegen hem durfde te zeggen. Ik scheld zelf geen mensen uit met rood haar, want ik vind het eigenlijk best mooi...
||
![]() |
Citaat:
misschien wil je dit niet horen, maar ik kleur mijn haar altijd rood (ik vind het tres mooi) en als iemand me dan "uitscheld" denk ik altijd:"ah! Mijn kleur is goed gelukt!!!" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ze s 'ochtends wakker worden, ik snap het ook niet hoor! |
![]() |
|