Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2001, 19:33
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Heej allemaal, ik heb zelf rood haar en krijg wel is opmerkingen naar mijn kop als: vuurtoren, spring is op groen enz. Meestal zit ik hier niet mee en lach ik ze uit maar soms, als ik ff niet lekker in mijn vel zit, verpest het gelijk mijn dag. Verder heb ik er niet veel last van hoor, ik krijg best veel aandacht van jongens maar ik wil graag nog ff wat van jullie weten.

Zijn hier mensen met rood haar, zo ja, wat zeggen jullie als je uitgescholden wordt?

En voor de mensen die mensen (met rood haar) uitschelden: waarom doen jullie dat in godsnaam??

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 19:36
the Phit
the Phit is offline
Ik scheld nooit rood harige meisjes uit, wel als ik iets duidelijk wil maken aan iemand met rood haar en ik weet de naam niet, dan schreeuw ik hey rooie. Maar dat doe ik ook bij blondjes.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 19:39
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Citaat:
the Phit schreef:
Ik scheld nooit rood harige meisjes uit, wel als ik iets duidelijk wil maken aan iemand met rood haar en ik weet de naam niet, dan schreeuw ik hey rooie. Maar dat doe ik ook bij blondjes.

Als je het zo zegt vin ik het niet erg, dan weet ik dat het niet lullig bedoeld is...

[Dit bericht is aangepast door Roxanne01 (15-08-2001).]
Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 20:57
Verwijderd
mijn vriendin heeft rood haar. maken we weleens grapjes over, maar dat doet ze net zo goed bij mijn blonde haar...

[Dit bericht is aangepast door La Chupacabra (15-08-2001).]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 11:12
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
ik heb blond haar en wil het juist rood hebben...rood haar is mooi!
Oud 17-08-2001, 11:52
Dark Angel
Dark Angel is offline
Meid, rood haar is hartstikke mooi. Trek je er alsjeblieft niets van aan - als die idioten eindelijk uit her kleuterstadium gegroeit zijn zijn ze waarschijnlijk jaloers.

DA - koper/oranje/rood door henna.
Oud 17-08-2001, 13:06
Verwijderd
Ik heb van mezelf een beetje rossige kleur.. Toen ik mn haar rood/paars had gekleurd werd ik vaak uitgescholden. Ook dat 'he rooie spring es op groen' heb ik al vaak te horen gekregen, zelfs toen ik nog geen kleurtje derin had.. Nu heb ik het zelf rood met knalrode streeppies erin laten kleuren en nu hebben ze pas echt iets om me uit te schelden Nu is het pas ECHT rood.. Weet je wat het is, ze moeten ni zeiken..

Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 13:15
't was iets met melk
't was iets met melk is offline
Ik ben het helemaal met Dark Angel eens.

Meisjes met rood haar zijn lekkerrrrrrrr
Oud 17-08-2001, 16:38
Stoetel
Stoetel is offline
Tja, ik heb nog bij een meisje in de klad gezeten dat rood haar had en zij was 1 van de populairste en knapste meisjes van school. Ze is erg zelfzeker en trekt zich niks aan van die commentaar. Dus ik zou zeggen trek je er ook niks van aan, negeer die kinderachtige opmerkingen, want wie weet is het ook wel een geval van jaloezie. Want je krijgt tenslotte genoeg aandacht van de jongens he.
Oud 17-08-2001, 16:59
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Heej bedankt allemaal voor de reacties, vind ik egt lief van jullie!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 18:57
lievertje
lievertje is offline
kheb zelf ook rood haar...woon in een plaats waar eigenlijk best veel roodharigen wonen...kwordt niet veel uitgescholden (meer eigenlijk door buitenlandse jongeren)...kzit er niet echt mee...ze nemen me maar zoals ik ben!!
Oud 18-08-2001, 06:16
Alexie-2000
Alexie-2000 is offline
liever dan blond want dat isgeen haarkleur maar een state of mind. hahhaaha

Als iemand maar het iedee heeft dat hij een opmerking kan maken over haarleur, laat je hem tock links liggen joh... want asls het ok is om daar een opmerking over te maken... dan is de rest nie ver te zoeken en wil je absoluut niet in dat gezelschap zitten... kleur haar, kleur huid, geloof, IQ
Met citaat reageren
Oud 19-08-2001, 15:32
xxxsannexxx
xxxsannexxx is offline
mijn zusjuh heeft ook rood haar, maar wa maakt het nou weer uit of juh rood haar hebt of paars? boeiuh...
gewoon negeruh of trugschelduh
xxxjuhs Sanne
Oud 21-08-2001, 18:25
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hallo ik heb het ook klein beetje niet echt rood, meer blond,oranje maarre wat wil je eraan doen, je bent zoals je bent, je hebt je zelf niet gemaakt. En zo erg (of lelijk volgens de meeste) is het niet.

Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 18:43
the tourist
the tourist is offline
ik heb ook een beetje roodachtig haar (oranje-donkerblond-kastanjebruin ofzo)
vroeger vond ik het wel erg. maar nu maakt het me niet zo veel meer uit, het is tenminste anders dan anderen! ik ben er nooit echt mee gepest ofzo, en het maakt me ook niet zo veel uit!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 19:56
Verwijderd
Gewoon negeren als iemand iets roept... Had blauw haar 2 jaar geleden en veel mensen roepen dan smurf, of begonnen dat liedje van 'blue' (wat toen 'in' was) te zingen. Beetje irritant, maar kon er meestal wel om lachen. En anders dus gewoon negeren.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 20:33
silver_kane_freakje
Zie je wel, zoveel mensen vinden rood haar mooi..het IS gewoon mooi
Oud 22-08-2001, 09:55
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Thnxs allemaal!!!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2001, 16:59
moedergans
moedergans is offline
Ik snap dat ook niet waarom mensen andere mensen met rood haar uitschelden. Ik heb zelf geen rood haar en scheld ook geen mensen uit! Maar wat is iemand nou anders met rood haar?

[Dit bericht is aangepast door moedergans (22-08-2001).]
Oud 22-08-2001, 18:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
silver_kane_freakje schreef:
maar vallen jongens op meisjes met rood haar, en meisjes op jongens met rood haar?
Wel minder snel denk

Met citaat reageren
Oud 24-08-2001, 15:31
silver_kane_freakje
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Citaat:
maar vallen jongens op meisjes met rood haar, en meisjes op jongens met rood haar?
Wel minder snel denk

jah waarom niet...ik vind rood haar echt nie lelijk hoor...het verschilt per persoon, net als bij bruin, zwart of blond haar..
Oud 24-08-2001, 20:36
Bienie
Bienie is offline
ik heb me haar rood geverfd
maar het is d'r bijna uit
en neen ik heb geen last van opmerkingen wel eens voor de grap 'rooie 'ofzow maar das ook echt alles
Oud 25-08-2001, 19:21
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik zie het probleem ook niet, ik vind het gewoon net zo mooi als elke andere haarkleur. Laat ze maar zeiken ja..ze weten niet beter..
Oud 25-08-2001, 21:03
heavens playground
heavens playground is offline
Ik heb zelf blond haar en heb alle dom blondje grappen gehoord, en lag zelf altijd mee. Ik ben behoorlijk blond en vind het echt leuk om een haarkleur te hebben dat je niet om de 2 seconden ziet! die mense zijn gewoon jaloers hoor! de groete van mij
Met citaat reageren
Oud 25-08-2001, 22:43
bitchie
bitchie is offline
hoi
ik heb van mezelf ook rood haar omdat de kinderen in de klas me telkens uitscholden (ik vind rood nu dus ook echt lelijk) dus blondeer ik het telkens maarja als ik het niet doe dan heb ik zo'n vette uitgroei dus moet het wel blonderen!!maar vinden jullie rood echt mooi???
liefs
moi
Oud 26-08-2001, 21:15
heavens playground
heavens playground is offline
ik vind het raar dat je rood haar nu lelijk vind!! als je je eigen natuurlijke haarkleur lelijk vindt dan denk je zeker niet echt goed over je uiterlijk!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2001, 11:16
bitchie
bitchie is offline
ik denk inderdaad niet zo super over mijn uiterlijk maarja moet niet zeuren volgens mijn vriendinnen!!
liefs
mij
Oud 27-08-2001, 11:28
Witchy Unforgiven
Witchy Unforgiven is offline
Mijn ouders noemden mij en mijn tweelingzusje altijd "rooie rakkers" dus ik heb me nooit wat aangetrokken van mensen die mij uitscholden. Vroeger boeide het me al niet, en nu helemaal niet meer. Zoiets zegt al genoeg over de mensen die jou uitschelden toch?
Oud 31-08-2001, 12:42
*supergirl*
*supergirl* is offline
hahaha rooie
Met citaat reageren
Oud 31-08-2001, 13:31
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
*supergirl* schreef:
hahaha rooie
Dit is je laatste waarschuwing. Ik ben *erg* dicht bij het moment dat ik een ban voor je regel.

Ophouden met die domme opmerkingen, en wel nu. Fijn zo.

Oud 31-08-2001, 17:04
DrPain
DrPain is offline
Citaat:
Witchy Unforgiven schreef:
Mijn ouders noemden mij en mijn tweelingzusje altijd "rooie rakkers"
Mijn ouders noemde mij en me broertje "apen" of "verkens", ik trek me idd ook nooit iets aan als iemand mij zo noemt (ik bedoel dit niet lacherig, maar als iemand echt iets als "achterlijke aap" zegt om je te kwetsen oid)

Oud 01-09-2001, 08:16
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Rood haar is echt mooi joh! Trek het je niet aan wat de rest daarvan denkt, je hebt je haarkleur toch niet zelf gekozen?! Rood haar = mooi! Denk daaraan
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 21:11
Lizz14
Lizz14 is offline
ja ikke nou ja rood een beetje blond en bruin de door (niet geverfd ECHT). maar ze zeggen wel eens van rooie tegen me vooral op de basisschool zat ik er mee maar als iemand er nu iets over zegt maakt het me niet uit ik vind het mooi en als hun het niet mooi vinden kijken ze de andere kant maar op!
Jaja niks van aan trekken duzz!
Oud 21-11-2001, 10:17
Oude topic btw

Ik heb het vanaf mn 12e meerdere malen rood geverft... vind het mooi, vooral dat diep rode. Nooit een opmerking over gehad. Mn eigen haarkleur is kastanjebruin, maar neigt tegenwoordig steeds meer naar blond met een rossige glans.
Op mn eerste middelbare sgool zat een meisje die altijd 'roodkapje' genoemd werd; maar dat lag meer aan de manier waarop ze haar haar deed (ongekamde afrobol agtig iets)...

Cat
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 12:43
Emmy01
Emmy01 is offline
ik heb van nature ook rood(ros) haar.
vroeger werd ik heeeeeeeeeeeeeel erg gepest, maar nu is het over. de meesten zeggen nu dat ze het heel mooi vinden en zo en ik vind het eigenlijk ook helemaal niet lelijk
af en toe krijk ik wel nog es een stomme opmerking of zo, maar dan doe ik alsof dat ik het niet gehoord heb. ik begrijp wel niet waarom dat wij "roodharigen" veel meer uitgescholden worden, wij zijn toch niet "zo" anders?????

XXX

Ems
Oud 21-11-2001, 15:18
Mia
Mia is offline
ik heb het rood geverfd en het bevalt me prima.. zulke opmerkingen heb ik eigenlijk niet gehad en ja het is wel fel rood..
Oud 21-11-2001, 16:20
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Wat leukt dat me topic nog steeds reacties oproept ..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 20:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Citaat:
Wel minder snel denk

Mijn vriend heeft rood haar, en ik vind 'm heel mooi! (z'n haar is niet echt oranje, maar toch wel echt rood!), en vooral de sproetjes die roodharigen vaak d'r bij krijgen zijn heeeel leuk. ik ben d'r altijd jaloers op!

[Dit bericht is aangepast door snoopy/mamo (23-11-2001).]
Oud 24-11-2001, 20:34
Lollypopje
Lollypopje is offline
"Wish I had red hair"...

Ik zou maar blij zijn met je rode haar! Iig beter dan het peper en zout kleurtje dat ik heb, dat is net niks. Daarom gebruik ik veel rode spoelingen, maar het nadeel is dat die er ook zo weer uit zijn. Daar heb jij geen last van.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 11:36
Ska-nne
Ska-nne is offline
Ik heb er zelf voor gekozen om rood haar te hebben, geverfd dus

gewoon omdat ik het supermooi vind.Veel mensen denken dat het m'n echte kleur haar is (omdat ikhet goed bijhoud en ik m'n haar al verf vanaf de 1e van dehogere school)
en sommige scheldenmij dusook uit, daar moet ik dusalleen nog maar harder om lachen. ze weten gewoon niet waar ze het over hebben..

Oud 29-11-2001, 19:39
miep
miep is offline
Citaat:
spawn again schreef:
Gewoon negeren als iemand iets roept... Had blauw haar 2 jaar geleden en veel mensen roepen dan smurf, of begonnen dat liedje van 'blue' (wat toen 'in' was) te zingen. Beetje irritant, maar kon er meestal wel om lachen. En anders dus gewoon negeren.
dan vraag je er zelf om, als je het blauw gaat VERVEN

Oud 03-12-2001, 13:39
Noortjuh
Noortjuh is offline
Ik scheld geen mensen uit met rood haar want ik ken niemand met rood haar...vroeger wel ze werden ook altijd uitgescholden.....waarom mensen het doen?
Omdat ze het lelijk vinden, lijkt me waarom anders. Ik knap trouwns wel af van jongens met rood haar....en vaak hebben mensen met rood haar ook heelveel sproeten op armen gezicht enz. enz. en ze zijn heel wit (persoonlijk vind ik dat nie zo geweldig mooi)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 13:55
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
Ik scheld geen mensen uit met rood haar want ik ken niemand met rood haar...vroeger wel ze werden ook altijd uitgescholden.....waarom mensen het doen?
Omdat ze het lelijk vinden, lijkt me waarom anders. Ik knap trouwns wel af van jongens met rood haar....en vaak hebben mensen met rood haar ook heelveel sproeten op armen gezicht enz. enz. en ze zijn heel wit (persoonlijk vind ik dat nie zo geweldig mooi)
Als je iets lelijk vin hoef je het tog nie gelijk zo duidelijk te maken? Hou dan gewoon je mond dicht ofzo..

O ja, en als je wel mensen kende met rood haar, zou je ze dan wel uitgescholden hebben? En zo ja: wat wil je er dan in godsnaam mee bereiken??

[Dit bericht is aangepast door Roxanne01 (03-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 14:48
Verwijderd
ik heb al dan niet fake rood haar, ik ken mezelf niet zonder die kleur meer en het kan me niet bommen wat mensen ervan zeggen, IK vind het mooi.
Trouwens bij mij vragen mensen vaak of het mijn echte kleur is. Dus.

Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 15:24
Lydia16
Lydia16 is offline
hey ik heb rood haar en ik ben nog nooit uitgescholden en vind het ook helemaal nie erg om deze haarkleur te hebben vind het zelfs mooi mijn ouders en oma hebben vaak zat gezegt later lopen alle jongens achter je kont aan haha ciao
Oud 11-12-2001, 20:40
Troffee
Troffee is offline
k heb een vriend gehad met rood haar, hij werd ook wel ens uitgescholden, maar hij werd er dan ook gelijk kei agressief van enzo, en hij zag er ook vrij ruig uit, dus er waren niet veel mensen die dat tegen hem durfde te zeggen. Ik scheld zelf geen mensen uit met rood haar, want ik vind het eigenlijk best mooi...
Oud 14-12-2001, 13:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
meit ik verf het al 7 jaar rood omdat ik het mooi vind

Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:04
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Roxanne01 schreef:
Heej allemaal, ik heb zelf rood haar en krijg wel is opmerkingen naar mijn kop als: vuurtoren, spring is op groen enz. Meestal zit ik hier niet mee en lach ik ze uit maar soms, als ik ff niet lekker in mijn vel zit, verpest het gelijk mijn dag. Verder heb ik er niet veel last van hoor, ik krijg best veel aandacht van jongens maar ik wil graag nog ff wat van jullie weten.

Zijn hier mensen met rood haar, zo ja, wat zeggen jullie als je uitgescholden wordt?

En voor de mensen die mensen (met rood haar) uitschelden: waarom doen jullie dat in godsnaam??

Alvast bedankt voor jullie reacties!

misschien wil je dit niet horen, maar ik kleur mijn haar altijd rood (ik vind het tres mooi) en als iemand me dan "uitscheld" denk ik altijd:"ah! Mijn kleur is goed gelukt!!!"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:07
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
...en vaak hebben mensen met rood haar ook heelveel sproeten op armen gezicht enz. enz. en ze zijn heel wit (persoonlijk vind ik dat nie zo geweldig mooi)
ik vind dat juist mooi, mijn vriend is dan wel blond, maar over zijn hele lichaam zitten sproeten en mooie moedervlekken, zo mooi!!!!!

Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:11
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Roxanne01 schreef:
Als je iets lelijk vin hoef je het tog nie gelijk zo duidelijk te maken? Hou dan gewoon je mond dicht ofzo..

O ja, en als je wel mensen kende met rood haar, zou je ze dan wel uitgescholden hebben? En zo ja: wat wil je er dan in godsnaam mee bereiken??

[Dit bericht is aangepast door Roxanne01 (03-12-2001).]
misschien dat diegene het verft? of hoopt dat het grijs of een andere kleur wordt
als ze s 'ochtends wakker worden, ik snap het ook niet hoor!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten