![]() |
|
Heb dat ook weleens, bij vlagen. Dan loop ik en hoor ik aan de rechterkant van mijn kaak een vaag knakkend/schurend geluid. Best irritant, het klinkt ook een beetje naar. Doorgaans is dat maar een paar dagen en dan is het weer over (of valt het me in ieder geval niet meer op).
Overigens heb ik ook met enige regelmaat een grote knak aan de linker kant van mijn kaak. Dat gebeurt dan als ik mijn onderkaak wat ver naar voren beweeg. Het klinkt (en voelt) net alsof er iets breekt. Daarna maakt de boel meestal een zacht schurend geluid bij het bewegen van mijn kaak. Gaat na een paar dagen ook vanzelf weer over... |
![]() |
||
Citaat:
MeJulie ![]()
|
Verwijderd
|
heb ik ook, al bijna 4 jaar.
was er ineens, nou knak ik elke dag wel een paar keer met me nek, nix ergs denk ik want ik heb er nog steeds geen last van. een vriend van mij heeft het ook al een tijdje, en hij heeft ook nergens last van. ik vind het zelf wel geinig, veel mensen vinden het eng, en dat is wel lache |
![]() |
|
![]() |
hallo lievige mensjes, k heb nieuwe info voor jullie!
Dat knakken kan 2 dingen betekenen: 1: een spiertje in je nek schuift over het bot heen (en dat knakt) 2: gas (dat ontstaat tijdens het eten,lopen,slapen,liggen,zoenen,plassen kortom leven, ontsnapt wanneer je je hoofd beweegt. gelukkig is dit allemaal niet ernstig en zelfs normaal, alleen als je het zelf gaat "opwekken" (net zolang bewegen totdat het gebeurt) is het niezzo goed voor je. dus.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |