Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
meestal is nasynchronisatie erg gaar...tekenfilms ja reclames ja maar bij films helemaal.
![]() Behalve dat het harstikke nep overkomt (de stem komt niet overeen met de emoties van de acteur, het klopt niet of is bv te overdreven) en het er gaar uitziet (mond zit te happen, stem zweeft ernaast) herken ik altijd tot mijn frustatie al die stemmen van bekende nederlanders telkens weer. Ipv dat ik een personage of figuur voor me zie, herken ik Carlo Boshard en Katja Schuurman etc...blegh ![]() |
![]() |
|
Et hangt denkik af van de voice actors..in et NLs nagesynchroniseerde series hebben vrijwel altijd dezelfde stemmen, puur omdat er niet meer VA's zijn zijn...
Maar sommige zijn nog wel acceptabel (vooral Disney tekenfilms, die worden gekeurt door Disney zelf) DBZ zuigt in de Ocean versie (engelse Dub #2), maar de FUN-versie(engelse dub #1) is über en in mijn ogen beter dan et origineel, die wél weer beter is dan Ocean.. Ik erger me al erg snel aan nagesynchroniseerde series op TV....vanwege et handjevol VA's die dr hier zijn..... Asterix (film) is in et Nederlands walgelijk...de tekenfilms zijn weer prima....
||
Citaat:
Het was belachelijk. De stemmen passen niet bij het "mental picture" dat ik van Dex heb, om het zo maar te zeggen. Qua mondbewegingen wel goed gedaan, maar over het algemeen... ![]() Hoewel het bij the lord of the rings in het Duits heel goed is gedaan. Herr der Ringe ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het is, zoals hierboven al wordt gezegd in duitsland veruit het ergst met het na-synchroniseren, maar in NL gaan we ook steeds verder de verkeerde kant op, helaas, maar dat is waarschijnlijk de vooruitgang, kleine kinderen moeten nu ook de programma's kunnen begrijpen waar men ze 10 jaar geleden nog te oud voor vond ivm met het veel voorkomende geweld. Af en toe schrik ik echt wat die kleine kleutertjes allemaal niet zien aan geweld op TV
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Bij de meeste films is het wel goed gedaan, qua mondbewegingen e.d. Maar is kan af en toe idd een tegenvaller zijn...
|
![]() |
|
|