Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het geheel bij elkaar heeft gewoon iets dat het mooi maakt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Keppet gistermiddag gedownload, echt een koel nr. Ik vond de live-versie al vet, maar deze is nog koeler.
Weet iemand btw waar die opname vandaan komt, en waarom hij nu pas te dl-en is enzo? Heeft hij bij de platenmaatschappij achter slot en grendel gelegen ofzo??
||||
Citaat:
Bron: Digitalnirvana.net Citaat:
Citaat:
![]() [YKYR is trouwens ook de bron van kwaad tussen Courtney en de overgebleven Nirvana-leden. Krist en Dave wilden YKYR uitbrengen op een soort van 'best of' album. Courtney wilde alleen het nummer niet ter beschikking stellen... Kort samengevat dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is dan wel zeer kort voor kurt's dood... As i said, echt een koel nr. ![]() De trut van een courtney die de fans geen reet gunt zeg... En dat best of album komt er tog?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat ze het nummer houd moeten houden gewoon, en niet uitbrengen... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Echt geniaal, heerlijk gewoon, ik heb dr lang op gewacht, er waren al 4 kleine stukjes uit, maar nu is die er.
En ik vind trouwens dat Courtney geen enkel recht van spreken heeft, Nirvana, dat zijn dave, krist, kurt (voor de duidelijkheid) hebben dit nummer gemaakt, dus zij zijn de eigenaars van dit nummer, laat courtney dr bek dicht houden en em lekker coveren met dr eigen kutband, (dat hebben ze al gedaan) en laat dr daar lekker bij gaan huilen. Ze kan toch ook wel aan kurt denken als ze ykyr hoort als iedereen em heeft, wat maakt het dan nog uit.
|
is er geen diehard nirvana fan in de wereld die gewoon courney love wil en kan omleggen? zijn we van die lange discussies af van hoe stout ze wel niet is
![]()
|
sorry .. sorry .. mijn nederige excuses.
got carried away there, I guess .. maar even voor de duidelijkheid dan. ik vind ook dat courtney best 'n paar nummers voor haar zelf mag houden. ik vind ook niet dat iemand courtney tussen 8 plankjes mag brengen, want zo erg is ze toch ook niet? ze was/is vast geen pretje om mee te leven, maar daar heeft kurt zelf voor gekozen. en kurt was ook geen heilige.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn 8-track versie klinkt toch echt wel als Kurt! Heb je wel de goede versie? Deze versie heeft andere lyrics als de studioversie en de gitaar heeft veel meer distortion en geen drums
Ow ja...... voor de echte fans: De "verdwenen" Rio-session staat ook op het net bij www.nirvanafanpage.com. Er staan zelfs 2 nieuwe nummers tussen die nog geen naam hebben. Ook de Fecal matter session staat daar online (voor wie er mee bekend is) |
![]() |
|
![]() |
Klein foutje...ik dacht dat je geschreven had dat je de stem niet als Kurt vond klinken. Mijn fout. Ik weet ook niet waarom nirvanaclub er nog nix over geschreven heeft. Hebben die wel al over De Rio-sessions gesproken? Check http://www.enjoynirvana.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi voor meer info
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het een kutnummer, oude nirvana was niet alleen "echt" maar ook beter (misschien niet direct muzikaal, maar het pakt beter, klonk energieker)
Das waar.........alleen vind ik het geen kutnummer maar als je kijkt naar andere versies van het liedje hadden ze heb beter kunnen maken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De rio session is ook tof jah. Heb jij toevallig ook de hele versie van de song/jam Nobodý knows i'm new wave? Fecal Matter op die site schijnt toch echt nep te zijn.(van wat ik gehoord heb) |
![]() |
|
Info over de greatest hits cd:
De release is vervroegd van 11 November naar 28 Oktober. Tracklist is : You Know You’re Right, About A Girl, Been A Son, Sliver, Smells Like Teen Spirit, Come As You Are, Lithium, In Bloom, Heart-Shaped Box, Pennyroyal Tea, Rape Me, Dumb, All Apologies, The Man Who Sold The World Op de cd staat ook een videoclip met nog onbekend filmmateriaal van de band. Ja, waarschijnlijk zal iedereen de liedjes al op cd hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had stiekem gehoopt op Sappy en ik had Dive en Love Buzz eigenlijk ook wel verwacht. Maar ik koop de cd waarschijnlijk wel. Voor het boekje en YKYR ![]() Weet iemand trouwens of Pennyroyal Tea op deze cd de Scott Litt Remix is? Heb ik namelijk nog niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ene keer heet het liedje volgens mij Everything and more en andere keer Verse Chorus Verse of is dit iets anders |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verse Chorus Verse is een ander nummer. Word ook wel eens In His Hands genoemd door bootleggers. Sappy en Verse Chorus Verse worden heel vaak door elkaar gehaald. |
![]() |
||
Citaat:
maargoed, you know you're right klinkt goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nirvana MTV unplugged op DVD Wammus | 67 | 24-11-2007 00:50 | |
Muziek |
Nirvana versus GNR Mr. Blonde | 32 | 05-03-2006 14:09 | |
Muziek |
Nirvana nieuws!!! IEMOW-KOR | 76 | 20-03-2004 16:27 | |
Muziek |
Welke band of artiest vind je (erg) overschat Verwijderd | 128 | 07-02-2004 14:59 | |
Muziek |
Rock top 100 FaZ | 78 | 23-10-2003 14:19 | |
Muziek |
nirvana Rebirth Of Cool | 71 | 11-11-2002 21:08 |