Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2002, 15:14
corduroy
corduroy is offline
vreselijk ik koop echt bijna alles bij de hennes, herkent iemand dat? ze hebben altijd zo lekekr veel, het is betaalbaar en lekker ruim. bovendien past mijn big assss beter in hun kleren dan in de kleine kutmaatjes van vero moda en dat soort zaken.
kleine winkeltjes zijn ook leuk, maar agz ik veel te vaak even langs d ehennes kom blijf ik vaak plakken en dan sla ik weer allerlei troepjes in... hun kinderaccessoriesfrobeltjes zijn ook vreselijk cute, een tijd geleden kocht ik daar echt elke week wel iets. een ramp voor je portemonnee!
Oud 02-10-2002, 15:16
Faery
Faery is offline
Uhnee, ik niet.
Oud 02-10-2002, 15:38
Roos
Roos is offline
Nuh ik koop er niet zo vaak.. tis er zo'n rommeltje. Af en toe loop ik ff binnen en ga ik goed zoeken, dan koop ik meestal was basic dingetjes of ondergoed
Oud 02-10-2002, 15:43
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
i lurvv h&m, koop niet echt alles daar, maar het is daar wel lekker gezellig
Oud 02-10-2002, 16:07
mood indigow
mood indigow is offline
jaw ik koop er oowk(te) veel!

laatst nog een kjoetig paars ribtasje gekocht

en me jas komt er vandaan en nog veel meer.. als ik langs die kindersieraden loop moet ik ook altijd wat kopen.. ze zijn zow leuk!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:11
GRRR
GRRR is offline
ja ik koop er altijd. kleine maten hebben ze vaak en goedkoop en er lopen mooie verkoopsters rond
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:17
shanli
shanli is offline
Jaaaa,H&M is leuk,maar ik koop der niet zoveel,soms.
Meestal prulletjes,ondergoed,kousen,...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:41
PiNoW
PiNoW is offline
als ik ergens kom waar een h&m is, ga ik er altijd wel heen.
jammer dat er in zwolle geen h&m is..
ik koop me er niet helemaal ziek ofzo, maar ze hebben leuk ondergoed en tis niet zow duur
Oud 02-10-2002, 17:13
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Uhnee, ik niet.
je hoeft je er niet voor te schamen roel want sja.. koopt niet iedereen ALLES bij de h&m.. *denk erover een ik eet yoghurt topic te open om zo deze trend van onzin-topics op lifestyle voort te zetten*
Oud 02-10-2002, 17:34
Mysterons
Mysterons is offline
ik heb dat niet.
Oud 02-10-2002, 17:39
Verwijderd
Ik loop er altijd wel even binnen om te kijken of er nog wat bij hangt..
maar kopen doe ik zelden
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:40
Verwijderd
ik heb nog een cadeaubon van 20 euro voor bij de hennes.. maar ik vind er nooit iets leuks
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:46
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
ik heb dat niet.
yoghurt is dan ook alleen gereserveert voor dé elite van de mensheid laat dat duidelijk wezen :]
Oud 02-10-2002, 17:56
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ik kom daar best vaak. ze hebben veel kleren, maar meestal zijn ze een beetje saai, daz wel jammer. je kan wel fijn je eigen oorbellen set samenstellen
Oud 02-10-2002, 17:58
Verwijderd
Ik ben er eigenlijk nog nooit binnen geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:05
Verwijderd
Same here... Ik koop er echt bijna alles!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:48
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Aaaah jaja. Ik ben helemaal h&m verslaafd...ze hebben daar echt van alles...korsetjes korsetjes rokjes jurkjes pantys kousen ondergoed ...en het is niet eens zo duur *lufs*
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:56
the tourist
the tourist is offline
Soms hebben ze er wel eens leuke dingen, maar het is er vaak zo'n rommel zodat ik het irritant vind om alles te gaan bekijken
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:59
punkyfish
punkyfish is offline
Het probleem van de H&M is dat zoveel mensen het een geweldige winkel vinden en dus iedereen kleren van de H&M heeft en zo ongeveer de hele collectie kent. (Dat is iig zo bij de mensen in mijn klas .) Niet dat daar iets mis mee is, maar toch, ik loop liever in iets originelers, zeg maar.
En zo heel erg goedkoop is H&M de laatste tijd ook niet meer, eigenlijk. Net als alle winkels, maar goed, goedkoop is het niet echt meer.

Ik koop wel veel bij de H&M hoor . Vooral sokken, mutsen, ondergoed, simpele truitjes, van die dingen. Bij de kinderafdeling hangen meestal hele goedkope dingetjes, gewone basicdingen, heb daar een hele koele roze rok van 5,99 gehaald...
Oud 02-10-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Het probleem van de H&M is dat zoveel mensen het een geweldige winkel vinden en dus iedereen kleren van de H&M heeft en zo ongeveer de hele collectie kent. (Dat is iig zo bij de mensen in mijn klas .) Niet dat daar iets mis mee is, maar toch, ik loop liever in iets originelers, zeg maar.
En zo heel erg goedkoop is H&M de laatste tijd ook niet meer, eigenlijk. Net als alle winkels, maar goed, goedkoop is het niet echt meer.

Ik koop wel veel bij de H&M hoor . Vooral sokken, mutsen, ondergoed, simpele truitjes, van die dingen. Bij de kinderafdeling hangen meestal hele goedkope dingetjes, gewone basicdingen, heb daar een hele koele roze rok van 5,99 gehaald...

dan heb jij of een mini ass of een erg uitrekbare rok gekocht
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:03
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
dan heb jij of een mini ass of een erg uitrekbare rok gekocht
Uitrekbaar Ik had ook eigenlijk verwacht dat hij niet zou passen, maar hij paste dus wel En meestal bij uitrekbare dingetjes ziet het er naar onderen steeds lelijker uit, maar deze is echt heel koel
Oud 02-10-2002, 19:03
Verwijderd
oh ik kom dr trouwens net vandaan en heb ff heel schattige grijze snoopy underwear gekocht en geiproviseerde armwantjes..

ik erger me trouwens wel een beetje dat alle BH's daar geloof ik of gevuld of een vette push up is zeg jezus...

oh als t goed is is er vanaf vandaag zelfs een collectie beenwarmers voor de geinterseerde maar denk dat ze bij de zipper toch goedkoper zijn, maar die zullen ze daar vast nie meer hebben
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Uitrekbaar Ik had ook eigenlijk verwacht dat hij niet zou passen, maar hij paste dus wel En meestal bij uitrekbare dingetjes ziet het er naar onderen steeds lelijker uit, maar deze is echt heel koel

hangtie nog in de collectie denk je??
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:04
Nuck
Nuck is offline
Bij H&M koop ik meestal alleen wat basic dingetjes, zoals gewoon een wit shirtje o.i.d.
Als de nieuwe collectie binnen is, loopt de week erop direct de halve school ermee...net als met kleding van Lady Sting...
Oud 02-10-2002, 19:07
Vice
Vice is offline
Ik koop daar m'n ondergoed.
En soms wat basic kleertjes.
Oud 02-10-2002, 19:07
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
hangtie nog in de collectie denk je??
Ik weet niet, misschien bij de (opruiming) zomerkleren nog, heb hem begin juli gekocht...
Oud 02-10-2002, 19:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Als de nieuwe collectie binnen is, loopt de week erop direct de halve school ermee...net als met kleding van Lady Sting...
Idd, ook met kleding van Only en Vero Moda hier. En Overseaz ook wel.
Oud 02-10-2002, 19:16
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Idd, ook met kleding van Only en Vero Moda hier. En Overseaz ook wel.
ja precies, moet je wel snel bij zijn hoor anders is het alweer uit de mode , hier ook wel en niet te vergeten de merken zoals diesel, miss sixty,
bij h&m zijn wel leuke dingetjes, zijn meestal van die kleine dingetjes, korsetje panty's
Oud 02-10-2002, 19:49
S
S is offline
Ik ben er in mijn hele leven één keer binnen gelopen en weer net zo hard naar buiten...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:50
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
ja precies, moet je wel snel bij zijn hoor anders is het alweer uit de mode
Oh.
Oud 02-10-2002, 19:53
S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Oh.
Sja.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:54
S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Oh.
Zo gaat dat.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:55
S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Oh.
En maar niet denken dat je er iets tegen kunt doen hoor.

Nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:02
S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Oh.
Het gebeurt toch. Leg jezelf eroverheen. Dat is een tip.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:07
Li
Li is offline
Koop er soms ondergoed, verder nooit wat. Niet echt mijn winkel
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:14
Verwijderd
vroeger wel vaak, vestjes, jeans, topjes enzo...(toen nog van good old "Rocky")
maar de laatste tijd hangt er echt niks boeiends...allemaal netjes of tja, van die bloesjes met bloemetjes enzo, wat nu zo in is...
ik hou dr nie zo van
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:18
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
S schreef vanalles:
Ik weet dat je jaloers bent omdat ík met Lin naar de bios mag en jij niet, maar zet het van je af, alsjeblieft.
Oud 02-10-2002, 20:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik kom er nooit..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:43
Esmée
Esmée is offline
Ach ik loop er regelmatig even doorheen als ik even een shirtje of zo moet hebben.. maar vind er bijna nooit iets. Ondergoed koop ik er wel bijna altijd, en standaard effen shirtjes en zo, haar-accessoires, voor de rest niet.
Oud 02-10-2002, 22:38
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
.
ja iedereen kent het ik heb zon wit korset gekocht, ondergoed. nou i had het in rotterdam niet eens gezien dus ik kwam ergens in tilburg in de h&m en overal waar ik kom met dat korset zeggen ze: hee die is van de h&m. maarja dat schept soms ook wel eens aan band in de wc ene heel gesprek gehad met meisje die het ding ook aan had en..ja ik weet het ik dwaal snel af
my point being? ik vind h&m leuk wel enigzins jammer dat iedereen weet waar het vandaan komt
Oud 02-10-2002, 22:48
GRRR
GRRR is offline
vet. meisjes showen elkaars ondergoed in publieke wc's
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 23:11
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
na de h&m is echt wel de beste winkel voor de basic dingetjes die ik nodig heb zoals een zwart truitje, zwart rokje enz..
maar een echte h&m verslaafde ben ik niet *hihi*
Oud 03-10-2002, 10:08
ieyor
ieyor is offline
ik loop er wel vaak binnen en zie dan allemaal leuke dingetjes maar er echt wat kopen doek zelden omdak t dan eigenlijk toch weer nie leuk genoeg vind
wel als er uitverkoop is (n tijd geleden ook n rokje voor 5 euro gekocht ) of als ik mn moeder meesleep, dan wordt er meer gekocht (mn moeder ook weer blij dak wat in n 'normale' winkel (ook onzin :/) koop)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 11:12
Verwijderd
De H&M is inderdaad leuk, maar ik koop er niet m'n gehele garderobe, omdat ik 't dan over 't algemeen gewoon wat te saai vind. 'Tis wel makkelijk voor basicdingen of om 't met iets 'apartere' dingen te combineren. Ondergoed enzo is er wel heel erg handig. En mutsen. En shawls. En haardingen. En al die andere onzintroep die je koopt, om je dan 's avonds af te vragen waar in godsnaam je geld gebleven is.. Dat is 't nadeel, 't lijkt goedkoop, 't is het ook, maar niet als je ontzettend veel koopt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 11:39
C@ctusje
C@ctusje is offline
Ik ben wel een echte H&M fan! Ik koop er alles. Ook omdat ik niet zo hoef op te vallen en al helemaal neit van die dure merken houd. Meestal heb ik kleding van Divided. Tis een merk ja, maar niet al te duur. Helaas zijn er maar weinig H&M-winkels waar ze Divided hebben. Had ik een hele leuke jas gezien, issie een paar dagen later uitverkocht.. Voortaan toch maar meteen kopen..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:03
corduroy
corduroy is offline
Voor de basics is het gewoon top. Originelere dingen moet je inderdaad ergens anders halen, amar toch kom ik gewoon heel vaak op hennes uit. het toffe vidn ik ook dat het wel duidelijk confectie is, maar dat ze toch een beetje een aparte eigen lijn durven aan te houden.
Inderdaad jammer van Rocky, Favez-Maniac (ben ff je naam kwijt) want Rocky was leuk. vroeger hadden ze ook wel wat meer casual alto-dingen, een paar jaar geleden kocht ik echt de jofelste dingen. helaas hebben ze in groningen geen divided-afdeling meer.
Oud 03-10-2002, 13:16
heldin
heldin is offline
als ik in de stad ben ga ik altijd even naar de H&M, maar ik koop er niet zo vaak iets. Ik vind de laatste tijd niet dat ze er leuke dingen hebben en als iets dan heel leuk is past het mij weer niet of zit het gewoon te vreemd. eigenlijk koop ik er allleen in de zomer bedenk ik nu.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 13:25
Verwijderd
ik vind het altijd zo rommelig, ik wil altijd gewoon iets zien hangen en dan *kadengggg... dàt is het!* en niet úúúren zoeken.. heb ik het geduld niet voor..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 13:29
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
IEYOr schreef:
(mn moeder ook weer blij dak wat in n 'normale' winkel (ook onzin :/) koop)
OMG, wat ben jij toch ONTZETTEND alto *aanbid*

eh ja koop er eigenlijk best veel, ondergoed, truitjes, rokjes, panty's, en laatst een onzettend koele broek gezien, maar ze haden m alleen nog in maatje 34

t is goedkoop en goed te combineren. wat k wel minder vind is dat het er altijd zo'n enorme puinhoop is
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
OMG, wat ben jij toch ONTZETTEND alto *aanbid*

en dat zeg Jij

HAHAHAHAHAHA
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten