Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
oh ik kom dr trouwens net vandaan en heb ff heel schattige grijze snoopy underwear gekocht en geiproviseerde armwantjes..
ik erger me trouwens wel een beetje dat alle BH's daar geloof ik of gevuld of een vette push up is zeg jezus... oh als t goed is is er vanaf vandaag zelfs een collectie beenwarmers voor de geinterseerde maar denk dat ze bij de zipper toch goedkoper zijn, maar die zullen ze daar vast nie meer hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bij h&m zijn wel leuke dingetjes, zijn meestal van die kleine dingetjes, korsetje panty's
||
Citaat:
![]() ![]() my point being? ik vind h&m leuk wel enigzins jammer dat iedereen weet waar het vandaan komt
|
ik loop er wel vaak binnen en zie dan allemaal leuke dingetjes
![]() ![]() wel als er uitverkoop is (n tijd geleden ook n rokje voor 5 euro gekocht ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De H&M is inderdaad leuk, maar ik koop er niet m'n gehele garderobe, omdat ik 't dan over 't algemeen gewoon wat te saai vind. 'Tis wel makkelijk voor basicdingen of om 't met iets 'apartere' dingen te combineren.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben wel een echte H&M fan! Ik koop er alles. Ook omdat ik niet zo hoef op te vallen en al helemaal neit van die dure merken houd. Meestal heb ik kleding van Divided. Tis een merk ja, maar niet al te duur. Helaas zijn er maar weinig H&M-winkels waar ze Divided hebben. Had ik een hele leuke jas gezien, issie een paar dagen later uitverkocht..
![]() |
![]() |
|
Voor de basics is het gewoon top. Originelere dingen moet je inderdaad ergens anders halen, amar toch kom ik gewoon heel vaak op hennes uit. het toffe vidn ik ook dat het wel duidelijk confectie is, maar dat ze toch een beetje een aparte eigen lijn durven aan te houden.
Inderdaad jammer van Rocky, Favez-Maniac (ben ff je naam kwijt) want Rocky was leuk. vroeger hadden ze ook wel wat meer casual alto-dingen, een paar jaar geleden kocht ik echt de jofelste dingen. helaas hebben ze in groningen geen divided-afdeling meer. ![]()
|
![]() |
als ik in de stad ben ga ik altijd even naar de H&M, maar ik koop er niet zo vaak iets. Ik vind de laatste tijd niet dat ze er leuke dingen hebben en als iets dan heel leuk is past het mij weer niet of zit het gewoon te vreemd. eigenlijk koop ik er allleen in de zomer bedenk ik nu.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() eh ja koop er eigenlijk best veel, ondergoed, truitjes, rokjes, panty's, en laatst een onzettend koele broek gezien, maar ze haden m alleen nog in maatje 34 ![]() t is goedkoop en goed te combineren. wat k wel minder vind is dat het er altijd zo'n enorme puinhoop is ![]() |
![]() |
|
|