Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2001, 20:31
Tammie
Tammie is offline
Push up vind ik lekkerder zitten en veel jongens vinden het mooier.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 20:33
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Beuhz lees forumregels 'ns plz. Dit hoort bij.. dunno *gg*
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 20:35
Tammie
Tammie is offline
wat?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 20:38
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Mja... langs een kant heeft dit weinig met sexualiteit, eerder met mode of lifestyle ofzo te maken...

Maar als er antwoorden gaan komen als 'je ziet d'r tepels' en 'met dit of dat kan ik beter aan haar bosten zitten' dan hoort 't hier wel thuis...

Never mind, sowwy 4 onduidelijke reply

Wel, als je je bosten wat wil accentueren, zou i kzeggen push - up.... Mij kan het niet echt al te veel schelen, ik baseer gevoelens of relaties niet op uiterlijk - eerder op uitstraling...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 20:51
Chimera
Chimera is offline
Hmm. Lifestyle of L&G...Hmm...

-> L&G
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 21:01
Zorkman
Zorkman is offline
vind sportbh eigelijk wel leuk staan....
maarja,
't is wa da der te zien is als den bh af is wa telt hé...
Oud 25-10-2001, 21:14
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Sportbh vind ik veelal beetje kinderachtig staan (vooral met zo'n rare motiefjes)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 21:45
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Sportbh vind ik veelal beetje kinderachtig staan (vooral met zo'n rare motiefjes)
maneent hé
nie me van die motiefkes ofzo,
gewoon...zachte stof da zo glijdt van e merk gelijk as fila ofzo
niks kinderachtigs
nuja mijn mening en u mening hé...
Oud 25-10-2001, 21:52
Snufje
Snufje is offline
Ik ga voor de gewone bh
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 08:34
ekki
ekki is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
sportbh's hebben meestal geen motiefjes

ik heb meestal topje. nouja, niet meestal, maar altijd. sloggi rulez.
Oud 26-10-2001, 09:11
choky
choky is offline
gewone BH (of topje soms)

wat ik niet heb, moet ik niet accentueren hé, dan valt het nog meer op dat ik weinig heb

trouwens, het staat wel heel erg sletterig zo'n push-up
Oud 26-10-2001, 09:21
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
zit fijn op zich maar dan krijg ik nog grotere borsten en dat hoeft niet echt zo voor mij
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 14:06
Brigitte
Brigitte is offline
Hangt dr een beetje vanaf wat ik aan doe..bij een jurkje met spaghettibandjes vind ik push-up mooier..

Ik wissel t altijd beetje af, t boeit me nie zo
Oud 26-10-2001, 15:43
moedergans
moedergans is offline
Citaat:
choky schreef:
trouwens, het staat wel heel erg sletterig zo'n push-up
Waarom staat dat nou weer sletterig? Ik vind het wel mooi en ik draag ze zelf ook
Oud 26-10-2001, 15:56
choky
choky is offline
Citaat:
moedergans schreef:
Waarom staat dat nou weer sletterig? Ik vind het wel mooi en ik draag ze zelf ook

de mensen die ik ken die een push-up dragen stralen allemaal het zelfde uit:
pak mij, pak mij, pak mij

maar goed...alleen maar mijn mening hé

als jij je er goed bij voelt, goed voor jou
Oud 26-10-2001, 16:06
Zorkman
Zorkman is offline
hehehe ze verwoord het toch zo mooi
Oud 26-10-2001, 16:49
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Tammie schreef:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker zitten ... en das' wel leuk dat veel jongens dat mooier vinden, maar wat mij betreft is DAT nog geen reden om het aan te doen. Bovendien, het is nep.
Oud 26-10-2001, 20:33
losangeles
losangeles is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker zitten ... en das' wel leuk dat veel jongens dat mooier vinden, maar wat mij betreft is DAT nog geen reden om het aan te doen. Bovendien, het is nep.

Nix aan toe te voegen. Je hebt net mijn 3 redenen opgenoemd om zo'n ding niet te dragen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 15:24
Tamaraatje
Tamaraatje is offline
ik vind het gewoon lekker zitten en het is leuk dat jongens het leuk vinden meer niet
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 15:55
Verwijderd
ik ga voor de gewone bh.
Ik vind het eigenlijk best stom als een meisje een push-up bh draagt. Ik zie het ook eigenlijk altijd wel als iemand er een aan heeft. Krijgen ze van die rare punten omhoog... ik vind het stom...
En het lijkt me ook raar voor je vriend als hij dan ineens ziet dat je geen cup C maar cup A hebt. Ik weet wel dat hij niet op je borsten valt enzooow.. blablabla
maar ik vin t gewoon stom als een meisje push-up draagt. Je bent toch gewoon jezelf... hoef je toch niet extra grote tieten voor te maken.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 15:57
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:

oja.. wat me ook opvalt is dat je nou heeel veel push-up bhaas ziet.. veel meer dan eerder.. bij bijvoorbeeld hennes of de hema ofzoow..

kuzziess

Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 21:23
Verwijderd
valt meestal juist op zo'n push up bh vind ik echt niet mooi, doe maar een gewone

liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 21:42
A loved one
A loved one is offline
Een gewone man, ik heb al C, ik zie mezelf al lopen in zo'n ding zeg

Love
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 17:16
krazy suga
krazy suga is offline
hahaha ik denk dat jullie gewoon allemaal bang zijn om een push up aan te trekken,tss sletterig,sorry maar veel verschil is het niet hoor....
ey trek lekker een push up aan!
heb ik ook altijd hoor en ik hoor niemand klagen!!!!en niemand weet het toch..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 18:18
sanne60
sanne60 is offline
Vind n push-up ook mooier!! Okeee, in sommige truitjes moet je niet zo'n mega-push-up met kant ofzo aan gaan doen, want dan kun je zo af en toe echt een superonnatuurlijk ('punt')effect krijgen... (Dan kun je beter zo'n 'voorgevormd' ding vd Hema ofzo aandoen)
Maar als je een beetje een goéde koopt, vind k t vaak alleen maar mooi(en dan valt het overigens ook niemand op..)Van die meisjes met van lubbers tot op hun knieën of waarbij je al van 4m afstand kunt zien dat ze t koud hebben wordt ik namelijk ook niet echt vrolijk !

Bovendien voel ik me er zelf ook prettiger bij als ik zo'n ding draag, so.. who cares?!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 18:47
bitchie
bitchie is offline
ik draag alleen maar push up anders heb ik helemaal nix en waar slaat het op dat het sletterig is?sorry hoor maar dat vind ik nergens op slaan!mijn vriend maakt het nix uit wat ik draag ook al draag ik nix vind ie het nog niet erg!dus....iedereen die moet gewoon aan doen waar die gene zich het fijnst bij voelt en het lekkerst vind zitten!
en nix van je vriend ofzo aantrekken!
xxx
mij

[Dit bericht is aangepast door bitchie (29-10-2001).]
Oud 01-11-2001, 16:00
sproetekop
sproetekop is offline
Ik draag alleen maar gewone bh's.
Oud 01-11-2001, 16:35
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik draag ook alleen maar gewone bh's, vind die push up gevallen echt niet fijn zitten
Oud 02-11-2001, 05:57
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
geef mij maar push up heb al niet veel wat ik al erg genoeg vind lijkt ut tenminste dat ik wat meer heb
kan begrijpe dat meiden met cup c geen push up wille
Oud 02-11-2001, 06:37
Esmée
Esmée is offline
Nooit zo over nagedacht eigenlijk.
Ik heb cup C dus op zich is het niet nodig, maar zou het wel een keer voor de grap willen uit proberen, kijken hoe het eruitziet Heeft in elk geval niets met sletterigheid (of zo ) te maken!
Voorgevormde bh's vind ik overigens wel fijn zitten, maar die draag ik for some reason ook maar heel weinig.
Oud 02-11-2001, 20:41
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
En het lijkt me ook raar voor je vriend als hij dan ineens ziet dat je geen cup C maar cup A hebt.

hoe veel push up denk je dat er in zit, he!! echt geen 2 cupmaten hoor!!

ik draag t zelf ook wel maar ik vind mezelf geen slet-type
het is inderdaad maar waar je je prettiger bij voelt
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 23:25
Fly-girl
Fly-girl is offline
-sport bh vink wat kinderachtig maar kan wel handig zijn.
-push up vink klote en hoeft van mij niet zo nodig dat deel van mn lichaam te accentueren
-gewone bh zit lekker en is simpel, lekker gewoontjes
Oud 03-11-2001, 10:16
Waarom vinden zoveel meisjes sport bh's kinderachtig? Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat als je gaat sporten ofzo, dat je een stevige bh zonder beugel aantrekt en niet zo'n prachtig kanten flutding
Sport bh's zijn niet voor kleine meisjes ofzo... want die dragen over het algemeen helemaal geen bh

Cat (die zelf verzot is op satijn, fluweel en kant )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 16:12
Taal
Taal is offline
Hoe weet je dan of het push-up is? Het staat er bij mij in ieder geval bij geeneen op..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 18:36
Citaat:
Taal schreef:
Hoe weet je dan of het push-up is? Het staat er bij mij in ieder geval bij geeneen op..

Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 18:41
Taal
Taal is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
Taal schreef:

Nou het spijt mij zeer dat ik je ergernis opgewekt heb. Ik weet wel wat een push-up bh is, het is alleen zo dat de ene bh hoger gaat dan de andere, dus als het er niet op staat.. weet ik de grens niet te trekken
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 18:47
Souris
Souris is offline
gewone bh
Oud 05-11-2001, 20:01
losangeles
losangeles is offline
Citaat:
Taal schreef:
Nou het spijt mij zeer dat ik je ergernis opgewekt heb. Ik weet wel wat een push-up bh is, het is alleen zo dat de ene bh hoger gaat dan de andere, dus als het er niet op staat.. weet ik de grens niet te trekken
Een gewone BH houdt alles op zijn plaats, en duwt je borsten niet omhoog. Een push-up heeft vullingen (kussentjes) of een dikke laag stof om er je borsten mee van onderaf omhoog te stuwen. Door die vulling, en verder vooruitstaande borsten lijken je borsten groter.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 20:44
Taal
Taal is offline
Citaat:
losangeles schreef:
Een gewone BH houdt alles op zijn plaats, en duwt je borsten niet omhoog. Een push-up heeft vullingen (kussentjes) of een dikke laag stof om er je borsten mee van onderaf omhoog te stuwen. Door die vulling, en verder vooruitstaande borsten lijken je borsten groter.
Aha.. bedankt voor je uitleg. Ik heb er wel die wat dikker zijn. Sommigen zeggen dat dat voor de steun is en anderen zeggen dat het juist voor het push-up effect is.. daarom wist het niet zeker. Nogmaals: het spijt mij zeer

[Dit bericht is aangepast door Taal (05-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 20:08
miep
miep is offline
Citaat:
Tammie schreef:
same here
of naja.... push up, je hebt ook gewoon van die vette gevoerde, dat is niet echt push up, maar die zitten het lekkerst, en daar krijg je veel dikkeredere borsten door, en dat kan ik wel gebruiken! oh en dan zie je teminste ook niet wanneer je het koud hebt. (als je tepels helemaal hard worden)

Oud 07-11-2001, 20:25
losangeles
losangeles is offline
Citaat:
Taal schreef:
Aha.. bedankt voor je uitleg. Ik heb er wel die wat dikker zijn. Sommigen zeggen dat dat voor de steun is en anderen zeggen dat het juist voor het push-up effect is.. daarom wist het niet zeker. Nogmaals: het spijt mij zeer

[Dit bericht is aangepast door Taal (05-11-2001).]
Neuh, volgens mij heb je dan gewoon een paar
push-up BH's. Zelfs bij degenen die ik ken die zware borsten hebben, zijn de BH's niet dikker dan 1 laag stof. Extra lagen zijn niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 20:58
Lizz14
Lizz14 is offline
trek gewoon aan wat lekker zit
Oud 21-11-2001, 10:25
Citaat:
Taal schreef:
Ow op die manier
Je hebt idd van die wel erg stevig voorgevormde bh's... maar als er egt een vulling in zit, noemen ze het push up. Ik heb nu twee psuh up bh's, waar ik de vulling uitgerukt heb. Ik ben tevreden met mn B/C cup, als ik nu opeens een volle C cup zou hebben zou dat niet bij de rest van mn lichaam passen vrees ik (ik ben vrij tenger).
Verder heb ik nog een voorgevormde bh die voor geen meter zit, de vorm spoort nl niet met de vorm van mn borsten. Ik heb mn lesje dus geleerd: bh's altijd GOED passen in de winkel!
Verder heb je nog gewone bh's die heel strak zitten er dus ook een 'pushend' effect geven, zonder dat je borsten er groter uitzien; maar wel ronder dus.

Cat
Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 19:41
meri
meri is offline
laat ik het zo zeggen als ik een push-up bh ga dragen danzitten ze zowat in mijn nek en daar heb ik helemaal geen zin in en bovendien is het lelijk!!
Oud 26-11-2001, 17:51
call_4_me
call_4_me is offline
Vroeger droeg ike cth altijd push-up, omdat het gewoon veel lekkerder en steviger zit. Jongens vinden het ook mooi als ze gewoon ronde borsten zien etc. En ik vond het zelf zo lelijk als ju mijn tepels zat.
Maar toen ik een vriend kreeg (nu mijn ex) en we zo ver waren dat we beetju aan elkaar gingen zitten ben ik een gewone BH gaan dragen. Omdat ik me daar prettiger mee voelde als mijn vriend er was. Nu ik een nieuwe vriend heb doe ik dat nog steeds. En ik ben er nou aan gewend en vind het wel lekker zitten. Alleen met sport heb ik altijd nog push-up aan. Want dan gaat niet alles heen en weer. (ook nog wel soms als ik uit ga met mijn vriend hoor, maar dan zijn er anderen bij dus zit ie niet aan me). Ju moet gewoon doen waar ju ju zelf het prettigst bij voelt, maar ik denk als ju een vriend heb ju beter voor ene gewone BH kan kiezen. Want een jongen vind het erg raar als ju de ene keer wel wat hebt en als ie ju mag aanraken ofzo dat ju opeens bijna niks meer hebt... als ju snapt wat ik bedoel.

Succes er mee
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 19:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je hebt van die mensen, die dragen dan een push up bh en dan hebben ze zo'n laag uitgesneden truitje. dat vind ik dus wel sletterig...

verder krijgen jongens zo indruk dat je grotere borsten hebt terwijl dit niet zo is, ik zou echt niet weten hoe ik dit aan een nieuwe vriend bekend zou moeten maken. het is toch iets wat je verborgen hebt over je lichaam...

ik draag een gewone BH, ongeacht me cup maat
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:08
basje!
basje! is offline
tja dat leg eraan he...als je zonder push-up net een jongetje bent zou ik het toch maar doen.
maar als je met push up eerder een te opgepompt iemand(ik noem geen namen...)lijkt zou ik het dus weer niet doen...
hehehe wat is het leven simpel he.
Oud 03-01-2002, 21:36
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
basje! schreef:
tja dat leg eraan he...als je zonder push-up net een jongetje bent zou ik het toch maar doen.
maar als je met push up eerder een te opgepompt iemand(ik noem geen namen...)lijkt zou ik het dus weer niet doen...
hehehe wat is het leven simpel he.

hoe kun je nou iets up pushen, als t er niet is?
begrijp verder wel wat je bedoelt maar okeej.

ik heb ook alleen gewone, nooit push up geprobeerd eigenlijk...
misschien zou ik dat eens moeten doen

grtxxx J.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:41
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:

hoe kun je nou iets up pushen, als t er niet is?
begrijp verder wel wat je bedoelt maar okeej.

ik heb ook alleen gewone, nooit push up geprobeerd eigenlijk...
misschien zou ik dat eens moeten doen

grtxxx J.
ook nog nooit push-up geprobeerd en kben et ook ni van plan denk ik...

Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 19:40
Roosjepost
Roosjepost is offline
Hmk vind het niet echt mooi, heb er wel 1tje maar heb de vullig er uitgehaalt, als er een vullig in zit en ik doet een strak truitje aan krijg ik altijd zo extra bubbel zeg maar erboven, weet nie hoe k t uit moet leggen..
vind het ook niet lekker zitten.. en eigenlijk zie ik het nut ook niet zo, en voor jongens..hm ze vallen toch niet op je om je borsten.. ? en als ze dat wel doen zijn het sukkels..

Regels voor berichten