![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb meestal topje. nouja, niet meestal, maar altijd. sloggi rulez.
||
![]() |
Citaat:
de mensen die ik ken die een push-up dragen stralen allemaal het zelfde uit: pak mij, pak mij, pak mij maar goed...alleen maar mijn mening hé als jij je er goed bij voelt, goed voor jou
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nix aan toe te voegen. Je hebt net mijn 3 redenen opgenoemd om zo'n ding niet te dragen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga voor de gewone bh.
Ik vind het eigenlijk best stom als een meisje een push-up bh draagt. Ik zie het ook eigenlijk altijd wel als iemand er een aan heeft. Krijgen ze van die rare punten omhoog... ik vind het stom... En het lijkt me ook raar voor je vriend als hij dan ineens ziet dat je geen cup C maar cup A hebt. ![]() maar ik vin t gewoon stom als een meisje push-up draagt. Je bent toch gewoon jezelf... hoef je toch niet extra grote tieten voor te maken. kuzziess |
![]() |
|
![]() |
Vind n push-up ook mooier!! Okeee, in sommige truitjes moet je niet zo'n mega-push-up met kant ofzo aan gaan doen, want dan kun je zo af en toe echt een superonnatuurlijk ('punt')effect krijgen...
![]() Maar als je een beetje een goéde koopt, vind k t vaak alleen maar mooi(en dan valt het overigens ook niemand op..)Van die meisjes met van lubbers tot op hun knieën of waarbij je al van 4m afstand kunt zien dat ze t koud hebben wordt ik namelijk ook niet echt vrolijk ![]() Bovendien voel ik me er zelf ook prettiger bij als ik zo'n ding draag, so.. who cares?! |
![]() |
|
ik draag alleen maar push up anders heb ik helemaal nix en waar slaat het op dat het sletterig is?sorry hoor maar dat vind ik nergens op slaan!mijn vriend maakt het nix uit wat ik draag ook al draag ik nix vind ie het nog niet erg!dus....iedereen die moet gewoon aan doen waar die gene zich het fijnst bij voelt en het lekkerst vind zitten!
en nix van je vriend ofzo aantrekken! xxx mij [Dit bericht is aangepast door bitchie (29-10-2001).]
|
Nooit zo over nagedacht eigenlijk.
Ik heb cup C dus op zich is het niet nodig, maar zou het wel een keer voor de grap willen uit proberen, kijken hoe het eruitziet ![]() ![]() Voorgevormde bh's vind ik overigens wel fijn zitten, maar die draag ik for some reason ook maar heel weinig.
||
![]() |
Citaat:
ik draag t zelf ook wel maar ik vind mezelf geen slet-type het is inderdaad maar waar je je prettiger bij voelt |
![]() |
|
![]() |
-sport bh vink wat kinderachtig maar kan wel handig zijn.
-push up vink klote en hoeft van mij niet zo nodig dat deel van mn lichaam te accentueren -gewone bh zit lekker en is simpel, lekker gewoontjes ![]()
|
Waarom vinden zoveel meisjes sport bh's kinderachtig? Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat als je gaat sporten ofzo, dat je een stevige bh zonder beugel aantrekt en niet zo'n prachtig kanten flutding
![]() Sport bh's zijn niet voor kleine meisjes ofzo... want die dragen over het algemeen helemaal geen bh ![]() Cat (die zelf verzot is op satijn, fluweel en kant ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Taal (05-11-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
of naja.... push up, je hebt ook gewoon van die vette gevoerde, dat is niet echt push up, maar die zitten het lekkerst, en daar krijg je veel dikkeredere borsten door, en dat kan ik wel gebruiken! ![]()
||
![]() |
Citaat:
push-up BH's. Zelfs bij degenen die ik ken die zware borsten hebben, zijn de BH's niet dikker dan 1 laag stof. Extra lagen zijn niet nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt idd van die wel erg stevig voorgevormde bh's... maar als er egt een vulling in zit, noemen ze het push up. Ik heb nu twee psuh up bh's, waar ik de vulling uitgerukt heb. Ik ben tevreden met mn B/C cup, als ik nu opeens een volle C cup zou hebben zou dat niet bij de rest van mn lichaam passen vrees ik (ik ben vrij tenger). Verder heb ik nog een voorgevormde bh die voor geen meter zit, de vorm spoort nl niet met de vorm van mn borsten. Ik heb mn lesje dus geleerd: bh's altijd GOED passen in de winkel! Verder heb je nog gewone bh's die heel strak zitten er dus ook een 'pushend' effect geven, zonder dat je borsten er groter uitzien; maar wel ronder dus. Cat |
![]() |
|
![]() |
Vroeger droeg ike cth altijd push-up, omdat het gewoon veel lekkerder en steviger zit. Jongens vinden het ook mooi als ze gewoon ronde borsten zien etc. En ik vond het zelf zo lelijk als ju mijn tepels zat.
Maar toen ik een vriend kreeg (nu mijn ex) en we zo ver waren dat we beetju aan elkaar gingen zitten ben ik een gewone BH gaan dragen. Omdat ik me daar prettiger mee voelde als mijn vriend er was. Nu ik een nieuwe vriend heb doe ik dat nog steeds. En ik ben er nou aan gewend en vind het wel lekker zitten. Alleen met sport heb ik altijd nog push-up aan. Want dan gaat niet alles heen en weer. (ook nog wel soms als ik uit ga met mijn vriend hoor, maar dan zijn er anderen bij dus zit ie niet aan me). Ju moet gewoon doen waar ju ju zelf het prettigst bij voelt, maar ik denk als ju een vriend heb ju beter voor ene gewone BH kan kiezen. Want een jongen vind het erg raar als ju de ene keer wel wat hebt en als ie ju mag aanraken ofzo dat ju opeens bijna niks meer hebt... als ju snapt wat ik bedoel. Succes er mee |
![]() |
|
![]() |
je hebt van die mensen, die dragen dan een push up bh en dan hebben ze zo'n laag uitgesneden truitje. dat vind ik dus wel sletterig...
verder krijgen jongens zo indruk dat je grotere borsten hebt terwijl dit niet zo is, ik zou echt niet weten hoe ik dit aan een nieuwe vriend bekend zou moeten maken. het is toch iets wat je verborgen hebt over je lichaam... ik draag een gewone BH, ongeacht me cup maat |
![]() |
|
![]() |
tja dat leg eraan he...als je zonder push-up net een jongetje bent zou ik het toch maar doen.
maar als je met push up eerder een te opgepompt iemand(ik noem geen namen...)lijkt zou ik het dus weer niet doen... hehehe wat is het leven simpel he.
||
Citaat:
hoe kun je nou iets up pushen, als t er niet is? begrijp verder wel wat je bedoelt maar okeej. ik heb ook alleen gewone, nooit push up geprobeerd eigenlijk... misschien zou ik dat eens moeten doen ![]() grtxxx J. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmk vind het niet echt mooi, heb er wel 1tje maar heb de vullig er uitgehaalt, als er een vullig in zit en ik doet een strak truitje aan krijg ik altijd zo extra bubbel zeg maar erboven, weet nie hoe k t uit moet leggen..
vind het ook niet lekker zitten.. en eigenlijk zie ik het nut ook niet zo, en voor jongens..hm ze vallen toch niet op je om je borsten.. ? en als ze dat wel doen zijn het sukkels..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
borsten brunettespy | 43 | 01-04-2013 09:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tips voor kleine borsten Jootje2097 | 19 | 04-08-2012 10:33 | |
Seksualiteit |
ondergoed bij vrouwen!! hmm-hmm | 86 | 17-10-2005 18:07 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 | |
Lifestyle |
De Ondergoed Topic. Oh yeah. Signy | 94 | 05-07-2002 13:56 |