Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
"Volgens Hem, volgens Haar" staat bol van de tegenstrijdigheden. Neem nou die collega van Rob; zo'n blonde, ordinaire, vrouw, die dan een succesvollle zakenvrouw moet zijn. Alsof "zakenvrouwen" er zo uitzien! Ook erger ik me aan het "strijd-tussen-de-seksen" karakter van de sketches (maar goed, wat wil je met zo'n titel
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens Hem, Volgens Haar LEUK!?!?!?! Naaaaaaaaaah NO WAY gek! Ik vind het echt vet oppervlakkige shit. Dat wijf laat zich afschilderen alsof ze ongelofelijk DOM is.. En dat moet dan de vrouwen uitbeelden.. Echt schandalig man. En die gozer is echt een hoop stront.. Die kon waarschijnlijk geen baan krijgen bij de AH en besloot zich toen maar te verlagen tot dit zielige, sneue programma! Wat een piszooi.. Dat ene kwartiertje hadden ze nog beter kunnen gebruiken voor HERHALINGEN van belspelletjes! (Ok nu overdrijf ik).. Ik vind er echt geen reet aan!!
![]() donnaheijnsdijk@hotmail.com http://donnabetty.cjb.net |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Films, TV & Radio |
ergste progamma op tv....? goodfella | 58 | 08-10-2003 17:19 | |
De Kantine |
Dewi uit Idols Verwijderd | 152 | 17-09-2003 13:10 | |
Seksualiteit |
Truuks om man sneller te laten klaarkomen? carla-tje | 19 | 24-04-2003 12:18 | |
Films, TV & Radio |
Euri? Diovai | 7 | 19-03-2003 19:33 | |
Films, TV & Radio |
welke personages in series/programma's heb je een hekel aan? Starbuck | 80 | 11-07-2002 18:09 |