Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2002, 15:20
Verwijderd
Dat vind ik dus absoluut niet grappig. Ik lijk op zijn ex (die is 2 jaar geleden overleden) en hij wil het nu uit gaan maken met zijn vriendin.

Ik baal hier onwijs van, want ik vind dat het mijn schuld is. En die jongen is echt keilief en leuk enzo. Maar hij mag mijn beste vriendinnetje niet pijn doen, want zij is mijn alles

Ik heb haar alles verteld. Dat hij met mij verder wil. Maar zij wil bij hem blijven omdat ze van hem houdt.

Ik had gister keierge ruzie met hem, om dat alles. En dus ik had me beste vriendin alles gezeg. En ze vind het lief dat ik haar gewaarschuwd heb, maar ze luisterd niet.

En ik MOEST hem bellen om mijn excuses aan te bieden. Omdat het anders nooit meer goed zou komen. Dus dat heb ik gedaan. Tegen mijn zin in, maar alleen voor haar. Omdat ik alles doe voor haar... En toen zij hij tegen mij, ja Julia het is allemaal jou schuld dat het uit is. Zeg maar tegen d'r dat het uit is als je d'r spreekt

Ik doe ook alles fout *huil* Terwijl ik er toch niks aan kan doen dat ik op dat meisje lijk??? En me beste vriendin word daar voor gestraft. Het is niet eerlijk!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2002, 15:32
DarkCat
DarkCat is offline
Die jongen moet begrijpen dat jij niet zijn ex bent. Als hij niet bij haar kan blijven, dan is dat zijn probleem. Niet het jouwe! Daar heb jij dan toch geen schuld aan? Ik zou wel kunnen begrijpen dat je je schuldig zou voelen als je wat met hem zou beginnen, maar als je vriendin alles voor je is, denk ik niet dat je dat snel zou doen..

Jij kan er niks aan doen.. het beste wat je kan doen is je erbuiten houden.. en verder je hart volgen..

Cat
Oud 26-10-2002, 16:14
Verwijderd
liefde en relatie
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:29
Angeles
Angeles is offline
Wat een gelul zeg, dat het jouw schuld zou zijn dat hij het gaat uitmaken! Jij kunt er inderdaad niks aan doen dat hij verliefd op je is geworden, om welke reden dan ook. Ik vind hem een enorme lafbek als hij jou wil aanpraten dat het jouw schuld is en dat mag je hem zeggen ook (waarom heb je überhaupt je excuses aan hem aangeboden, hij is zo fout als wat - hij dringt zich tussen twee vriendinnen in en maakt jullie vriendschap kapot).

Ik zou me gewoon lekker afzijdig houden van die jongen. Hij schuift gewoon - zeer onterecht - alles af op jou - omdat hij een lafaard is. En ik zou al helemaal niks met hem beginnen, ten eerste al niet omdat hij de ex is van je vriendin, ten tweede omdat hij ontzettend onvolwassen en egoïstisch bezig is en ten derde omdat het niet erg prettig is om de vervanging te zijn van die overleden ex van hem.

Laat hij maar even lekker helemaal geen relaties aangaan als hij daar niet fatsoenlijk mee om kan gaan, en even de dood van dat meisje verwerken. En voel jij je absoluut niet schuldig, jij kan er niks aan doen.

Het is zielig voor hem wat er is gebeurd en misschien ook wel ergens begrijpelijk dat hij gevoelens heeft voor jou - maar dat is allemaal geen excuus voor de manier waarop hij ermee omgaat - hij is zelfs nog te laf om het zelf uit te maken! - en de manier waarop hij alles naar een ander schuift.

Dus lekker laten gaan, die knul. En ook geen excuses meer aanbieden. Ik zou nog wel even vertellen dat hij het lekker zelf mag vertellen aan haar, dat jij absoluut niet de verantwoordelijkheid op je neemt voor zijn daden en het dus ook niet ziet als jouw fout en dat hij zich laf gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:34
Kubstudent
Kubstudent is offline
Wat een ongelofelijke eikel is die gast... sorry dat ik het zeg... jou een schuldgevoel aanpraten omdat hij op jou verliefd is?? Damn, wat een lozer... maar een ding heb je in ieder geval goed gedaan, door eerlijk te zijn tegen je vriendin... dan weet zij wat er speelt en kan zij beslissen wat ze wil... maar die eikel is het eigenlijk niet eens waard om er over te praten of zelfs maar te denken... wat een sukkel...
Oud 26-10-2002, 17:23
miekmuis
miekmuis is offline
Bah wat een egoistische zak! Ten eerste probeerd hij jou een schuldgevoel aan te praten en ten tweede wil hi iets met jou omdat je op zijn ex lijkt. niet om wie je zelf bent.. Fijn is dat. Ik denk dat je het beste geen contact meer met hem kunt houden.

Succes met alles
Oud 26-10-2002, 17:29
MazeMouse
MazeMouse is offline
Lekker laten barsten.

Want als hij zijn vriendin al aan de kant wil zetten omdat jij op zijn ex lijkt zet hij jou dadelijk net zo simpel aan de kant als hij een beter 'speeltje' kan vinden.
Reageren

Regels voor berichten