Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 17:39
donna
donna is offline
Bestaat er ook de pil waar je niet dik van word?... want me ma zegt dat je van de pil dikker word!!
Oud 17-01-2002, 17:41
snowgirl
snowgirl is offline
Citaat:
donna schreef:
Bestaat er ook de pil waar je niet dik van word?... want me ma zegt dat je van de pil dikker word!!
JA, DIE BESTAAT. WEET NIET PRECIES WELKE. HET IS ENE VRIJ NIEUWE GELOOF IK. YASMINE, KAN DAT??? MOET JE EENS AAN JE DOKTER VRAGEN, DIE WEET WELKE JE DN T BESTE KAN NEMEN.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:51
X-je
X-je is offline
Citaat:
donna schreef:
Ik neem nu al bijna 2 jaar de pil en ik ben niet verdikt. Behalve dan dat mn borsten iets groter zijn geworden. Kdacht dat het feit dat je dikker werd, meer te maken had met de hormonen. Dat je eetlust meer opgewekt werd of iets dergelijks.

X-je
Oud 17-01-2002, 18:06
donna
donna is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
JA, DIE BESTAAT. WEET NIET PRECIES WELKE. HET IS ENE VRIJ NIEUWE GELOOF IK. YASMINE, KAN DAT??? MOET JE EENS AAN JE DOKTER VRAGEN, DIE WEET WELKE JE DN T BESTE KAN NEMEN.
THNX
Oud 17-01-2002, 18:07
donna
donna is offline
Citaat:
X-je schreef:
Ik neem nu al bijna 2 jaar de pil en ik ben niet verdikt. Behalve dan dat mn borsten iets groter zijn geworden. Kdacht dat het feit dat je dikker werd, meer te maken had met de hormonen. Dat je eetlust meer opgewekt werd of iets dergelijks.

X-je
Ik ga morgen gelijk ff naar de dokter!

Oud 17-01-2002, 18:25
sproetekop
sproetekop is offline
Ik ben niet dikker geworden door de pil (microgynon). Volgens mij maakt t niet zoveel uit welke pil je neemt want de één wordt wel dik van de pil en de ander niet.
Oud 17-01-2002, 18:42
*Curly*
*Curly* is offline
JAAA ik gebruik Yasmin en ben zelf ietsjes afgevallen. verder ook geen bijwerkingen als pijn in je borsten ofzo ideaaaaaaaaal een echte aanrader hoor!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 15:47
U-NiQ
U-NiQ is offline
Van de pil wordt je helemaal niet dikker. Dit wordt veel gezegd, maar het is helemaal niet waar. Als je al wat dikker wordt is dat omdat je wat meer snoept. Maar dit kun je zelf natuurlijk in de hand houden.
Oud 18-01-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
X-je schreef:
Kdacht dat het feit dat je dikker werd, meer te maken had met de hormonen. Dat je eetlust meer opgewekt werd of iets dergelijks.
Precies. En dan ga je dus meer eten en wordt je dus dikker. Als je er dus oplet dat je, ondanks die grotere eetlust, niet meer gaat eten, dan kom je ook niks aan.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:48
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
Niet zo roepen! Idd is yasmine een pil waar je niet dik van wordt, ze is dan ook redelijk licht...

Oud 18-01-2002, 19:39
Vos
Vos is offline
Van de Diane-35 pil ben ik nog niet dikker geworden en ik slik hem nu al (jaja..hehe) 3 weken..Wel vollere borsten gekregen..(maar hee, wie heeft daar problemen mee.. )...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:10
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
Vos schreef:
Van de Diane-35 pil ben ik nog niet dikker geworden en ik slik hem nu al (jaja..hehe) 3 weken..Wel vollere borsten gekregen..(maar hee, wie heeft daar problemen mee.. )...
Idem hier Maar over het algemeen komen de meeste mensen van die pil aan denk ik... En dat maatje groter van borsten was best welkom bij mij Kom btw ook niet aan...

Oud 20-01-2002, 16:18
*Curly*
*Curly* is offline
Ik, ik hem al cup D
Citaat:
Vos schreef:
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:05
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Lyn schreef:
Van de pil wordt je helemaal niet dikker. Dit wordt veel gezegd, maar het is helemaal niet waar. Als je al wat dikker wordt is dat omdat je wat meer snoept. Maar dit kun je zelf natuurlijk in de hand houden.
uhh hoezo dom gelul, sommige mensen worden er dikker van sommige mensen niet... je gaat echt nie meer snoepen door de pil maar er zitten gewoon hormonen in waarvan sommige meiden wat dikker worden....

en het is WEL waar, want de dokter zegt het ook.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:56
Verwijderd
Citaat:
kizzy schreef:
uhh hoezo dom gelul, sommige mensen worden er dikker van sommige mensen niet... je gaat echt nie meer snoepen door de pil maar er zitten gewoon hormonen in waarvan sommige meiden wat dikker worden....

en het is WEL waar, want de dokter zegt het ook.
Het is geen gelul, het is onderzocht, en vastgesteld.
Als ik me niet vergis.

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:38
*~*DutchGirl*~*
ik ben van Microgynon 30 ook dikker geworden (15 kilo)
en ik wil ook een pil waarvan ik niet dik word
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:08
*Curly*
*Curly* is offline
wel gelul mijn ma is huisarts en heb het gevraagd ligt aan de hormonen en niet aan snoepen. Iedereen kaant meer als ie ongesteld is (naja ik wel )
greeeeeetz
owja Yasmin is echt geweldiggg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:12
Passoa
Passoa is offline
Dus is het nou toch zo dat je van de pil wel aan kunt komen, zonder dat je meer gaat eten? Of ligt het wel aan jezelf, dat je zelf dus meer gaat eten? Sorry hoor, maar nou snap ik het niet meer..
Kga trouwens die Micronogwattes 30 slikken, ben benieuwd of ik nog meer aan ga komen. Dat hoopk niet (ben het afgelopen jaar al 10 kilo aangekomen )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 05:02
Verwijderd
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
ik ben van Microgynon 30 ook dikker geworden
Ik van diezelfde klote pil 10 kg aangekomen

Citaat:
Passoa schreef:

Kga trouwens die Micronogwattes 30 slikken,
Migrogynon 30 en ik ben er dus 10 kilo van aangekomen en *~*DutchGirl*~* 15
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 11:53
xsten
xsten is offline
Ik was zelf als de dood om aan te komen en heb het slikken van de pil dan ook uigesteld tot vorige week. Ik ben toen naar de dokter gegaan en heb hem gevraagd hoe ik aan de pil kon, maar wel met de zekerheid dat ik niet aan zou komen.
Hij heeft me helemaal uitgelegd hoe je nou precies dikker kan worden van de pil. In de meeste pillen zitten dus een bepaald vrouwlijk hormoon, wat je dus beschermt tegen zwangerschap maar wat ook eetlust op wekt. Hierdoor ga je dus automatisch meer eten en kom je dus ook snel aan.
In de nieuwe pil Yasmin zit dit hormoon niet, dus hier krijg je geen ook geen extra eetlust van. Met deze pil heb je dus de zekerheid dat je daarvan niet aan komt.

Ik vind het echt super dat deze pil bestaat!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:31
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline
Tja...eingenlijk hoor ik alleen maar goede reacties over de pil Yasmin..aanradertje?!!
Oud 24-01-2002, 21:13
Stier17
Stier17 is offline
Je komt van de pil niet aan omdat je meer gaat eten ofzo hoor. Doordat je extra hormonen in je lichaam krijgt houdt je lichaam meer vocht vast en dat leidt soms tot een iets groter gewicht, maar meestal gebeurt dat niet. Ikzelf denk er ook over om aan de pil te gaan...
Oud 25-01-2002, 08:18
Verwijderd
pffff...
ik slik al weer bijna een half jaar de diane35. ik kreeg er ontzettende honger van, en ik ging meer eten. voorheen at ik best weinig, nuhad ik constant honger. ik ben dus ook in 5 maanden 10 kilo aangekomen. is toch echt door dat eten gekomen hoor..want ik at best veel..misschien is er ook wel een paar kilo bij gekomen door hormonen, maar het meeste wel door het eten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:55
*~*DutchGirl*~*
Je komt van de "Yasmin" Pil dus NIET aan?

is dat zeker?

dan ga ik namelijk hier aan beginnen, want ik ben het "KitsMuug" of terwijl spuugzat
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten