![]() |
||
![]() |
Citaat:
X-je
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en het is WEL waar, want de dokter zegt het ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik me niet vergis. |
![]() |
|
![]() |
Dus is het nou toch zo dat je van de pil wel aan kunt komen, zonder dat je meer gaat eten? Of ligt het wel aan jezelf, dat je zelf dus meer gaat eten? Sorry hoor, maar nou snap ik het niet meer..
Kga trouwens die Micronogwattes 30 slikken, ben benieuwd of ik nog meer aan ga komen. Dat hoopk niet (ben het afgelopen jaar al 10 kilo aangekomen ![]() |
![]() |
|
Ik was zelf als de dood om aan te komen en heb het slikken van de pil dan ook uigesteld tot vorige week. Ik ben toen naar de dokter gegaan en heb hem gevraagd hoe ik aan de pil kon, maar wel met de zekerheid dat ik niet aan zou komen.
Hij heeft me helemaal uitgelegd hoe je nou precies dikker kan worden van de pil. In de meeste pillen zitten dus een bepaald vrouwlijk hormoon, wat je dus beschermt tegen zwangerschap maar wat ook eetlust op wekt. Hierdoor ga je dus automatisch meer eten en kom je dus ook snel aan. In de nieuwe pil Yasmin zit dit hormoon niet, dus hier krijg je geen ook geen extra eetlust van. Met deze pil heb je dus de zekerheid dat je daarvan niet aan komt. Ik vind het echt super dat deze pil bestaat! |
![]() |
|
![]() |
Je komt van de pil niet aan omdat je meer gaat eten ofzo hoor. Doordat je extra hormonen in je lichaam krijgt houdt je lichaam meer vocht vast en dat leidt soms tot een iets groter gewicht, maar meestal gebeurt dat niet. Ikzelf denk er ook over om aan de pil te gaan...
|
Verwijderd
|
pffff...
ik slik al weer bijna een half jaar de diane35. ik kreeg er ontzettende honger van, en ik ging meer eten. voorheen at ik best weinig, nuhad ik constant honger. ik ben dus ook in 5 maanden 10 kilo aangekomen. is toch echt door dat eten gekomen hoor..want ik at best veel..misschien is er ook wel een paar kilo bij gekomen door hormonen, maar het meeste wel door het eten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De pil en diarree LoveSwirlss | 5 | 19-08-2015 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #23 Martiño | 500 | 17-11-2014 20:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
tips je moeder vragen voor de pil. anoniempie199 | 10 | 29-07-2013 15:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling: De pil moet ook weer na 21 jaar vergoed worden snoopy17 | 4 | 15-02-2004 20:15 | |
Seksualiteit |
De pil - een vreemde drug Just Johan | 7 | 28-01-2003 19:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
[ DE PIL ] Echt een groot probleem .... Verwijderd | 6 | 01-01-2003 16:54 |