Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geef één hint... Begin met eten. Doe het liefst vandaag nog... Liefst nu. Ik heb dezelfde fout gemaakt. Ik heb van toen donderdag (7november) tot donderdag (14november) niets meer gegeten of gedronken. Geloof me... Herpak je eetpatroon wat je doet jezelf en je maag veel pijn... Omdat ik zo een hele week nie meer gegeten had... Is mijn maagzuur in de want van muh maag en muh slokdarm gebrand. Ik heb twee dagen ziekenhuis moeten doen, en ik heb momenteel nog heel veel pijn. De pillen helpen niets, en ik hang vast aan men medicatie tot muh 21 jaar... Maak nie dezelfde fout die ik deed plz...
|
Verwijderd
|
Oh wat herkenbaar.. Vreemd genoeg had ik dit toen ik het uitmaakte met mn ex, maar ja, het viel tegelijk met veel dingen (mn eigen ouders gingen uit elkaar) enz. Ik at heel erg slecht en weinig, ben ook een aantal kilo afgevallen in slechts een paar dagen. Het heeft bij mij gelukkig geen verdere gevolgen zoals bij Saartje17 gehad. Ik heb 2x zo'n periode gehad, dat ik ongeveer een week heel weinig at.
Ik heb toen mn ouders ingelicht. Het was namelijk niet zo dat ik niet wou eten ofzo, het leek alleen de hele tijd alsof het er niet bij paste, ik kon mn mond er niet toe brengen het eten te kouwen, ik kon mn keel er niet toe brengen het eten door te slikken etc. Als ik dan een paar happen weg kreeg werd ik heel erg misselijk en voelde me meteen heel erg vol zitten. Mn ouders zorgden er steeds voor dat ik wel dronk en in ieder geval iets at. Ze zorgen voor afleiding enz enz. Ze hebben me echt gigantisch gesteund toen. Ik denk dat je eetlust wel weer terug zal komen, maar probeer in ieder geval goed te blijven drinken. Licht mensen in zodat zij in de gaten kunnen houden dat je in ieder geval íets eet! Heel veel sterkte! |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij een normaal probleem als je je zo rot voelt. Met eten kan het bij mij 2 kanten op, of heel veel gaan eten, of niks meer (kunnen) eten. Ik denk dat het belangrijk is dat je afleiding zoekt, en je oude leventje weer oppakt. Waarschijnlijk komt je eetlust dan wel weer terug.
Ik zou wel goed blijven drinken, misschien een keer fruit eten? Das gezond en is minder erg om te eten als je geen zin in eten hebt dan ander eten (vind ik dan). Super veel sterkte!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Presaaidentieel debat: Hilarische Trompet #1953 Mr Soija | 500 | 27-10-2016 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Hij nou opdringerig of ligt het aanmij? devilcat | 101 | 10-10-2004 22:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
probleem met eten en drinken moon | 4 | 17-06-2003 06:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ongezond is roken?? SSER | 65 | 07-04-2003 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :( Verwijderd | 11 | 29-07-2002 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier ik een meid..... Hippielove | 3 | 15-07-2002 23:03 |