Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 19:39
moon
moon is offline
Ik heb de laatste tijd nogal wat probleempjes met eten. Ik doe niet mijn best om af te vallen af aan te komen of iets in die richting, dus daar heeft het niets mee te maken.

Nee, ik heb de laatste tijd de hele tijd heel wisselend of veel honger of heel weinig honger. Ik heb vooral heel vaak geen honger en als ik dan toch wat eet zit ik heel snel vol en voel ik me niet echt lekker. Mijn smaak is ook veranderd, dingen die ik eerst lekker vond, vind ik nu vaak niet lekker meer.
Maar ik heb ook dagen zoals vandaag dat ik vreselijke honger heb plotseling!

Verder heb ik de hele tijd heel erg veel dorst, ik drink echt heel veel, maar ik hoef maar 1 keer per dag naar de wc. Ik heb al bloed laten prikken en daar kwam niks uit.

Ik word er zelf een beetje gek van,ik zou graag willen weten wat de oorzaak van die dorst en van die problemen met eten zijn. Maar ik vraag me ook af of ik iets kan doen waardoor het eten en drinken weer normaal wordt, en ik niet de ene dag totaal geen honger heb en de andere wel.
Oud 16-06-2003, 20:00
Je2xnifer
Je2xnifer is offline
Het is niet vreemd dat je de ene dag meer trek hebt dan de andere dag hoor. Ik heb bijvoorbeeld in de zomer bijna geen trek en in de winter weer iets meer. Het kan ook zijn dat je tijdens je ongesteldheid meer trek krijgt of juist minder. Ik denk dat heel veel van je vrienden hetzelfde zullen hebben als jij. Je bent al naar de dokter geweest, dus lichamelijk is er iniedergeval niks mis met je, kan het misschien dat je ergens anders mee zit, problemen thuis, of op school ofzo? Want dat heeft ook veel invloed op hoeveel trek je hebt enzo. Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 20:00
Brown eye
Brown eye is offline
hmmm...best vreemd...maar ik denk niet dat het van de ene op de andere dag zal veranderen! misschien moet je nog een paar bloedtesten laten doen op andere ziekten of virussen...dus misschien nog een keer naar de dokter gaan dan! succes ermee
Oud 16-06-2003, 22:13
Verwijderd
Eet je wel regelmatig? Stel anders eens een 'schema' op voor wat je moet eten, gewoon ontbijt dit, tussendoortje dat, lunch zus, tussendoortje zo, avondeten, lekkers-voor-'s avonds... en dan elke dag ongeveer even veel eten, of je nu honger hebt of niet. Zo went je lichaam aan een regelmatig eetpatroon...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 06:56
Verwijderd
Ik weet wat je bedoeld...ik heb het zelf ook. En idd ook niet omdat ik af wil vallen of wat dan ook. Waarom en hoe het komt, weet ik (helaas) ook niet. Ik probeer idd wat sarahbressers zegt een beetje volgens een 'schema' te eten, zodat ik iig wat binnen krijg (sommige dagen eet ik wat meer en sommige dagen eet ik wat minder). Op de dagen dat ik weinig/geen honger heb en van alles misselijk wordt, eet ik vaak meerdere keren kleine beetjes (niet dooreten als je denkt dat je genoeg hebt, dan wordt je misselijk, ik iig (klein beetje kan een kwart appel zijn bv) veel fruit en andere dingen die licht vallen en waar je niet al te veel nasmaak van hebt ed. Soms werkt het, soms niet (en dan ben ik dus de hele dag misselijk).

Maar als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon nog een keertje naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten