Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vertrouwen zou dusdanig geschonden zijn (al helemaal omdat hij het pas 2 weken later verteld) dat ik het uit zou maken. Niet om het feit dat ik een dergelijke daad niet zou kunnen vergeven of iets dergelijks. Maar om het feit dat ik niet daarna elke avond zonder hem me wil zitten afvragen wat hij uitspookt en met wie. Ik wil mn vriend kunnen vertrouwen, en dat zou ik persoonlijk niet meer op kunnen brengen als hij zoiets deed. De relatie zou niet meer hetzelfde zijn en niet meer zo prettig zijn als daarvoor, en om die reden zou ik het vroeg of laat toch uitmaken. (Ik bedoel, ik zou het als ik heel veel van hem hou misschien nog wel proberen maar ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het niet vol zou kunnen houden en het alsnog zou uitmaken een tijdje later)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou trouwens het toch nog proberen wel aan hem overlaten, hij zal eerst even flink boeten voor wat hij heeft gedaan als in dat ik boos op hem zou zijn en hem even niet zou willen zien. Hij zou degene zijn die het weer goed zou moeten maken, dat zou niet van mij uitkomen.
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat krijgt m,n vriendin dus nooit te horen ^_^' |
![]() |
|
Hmm, ik zou in eerste instantie megakwaad worden en hem daarna totaal gaan negeren denk ik...
Als ik wat rustiger ben een verklaring eisen.. en ik zou, hoe erg ik het ook zou vinden, het wel uitmaken. Het vertrouwen is weg lijkt me. Ik bedoel, je kan nog wel zo veel van iemand houden, maar als ie je ooit bedrogen heeft, ga je toch steeds stiekem denken dat hij het best wel weer zou kunnen doen. Je kunt hem wel vergeven, maar je kunt het nooit vergeten...
|
hey,
ik zou het iig niet meteen uitmaken! eerst zou ik natuurlijk wel ff schrikken en ik zou idd wel boos zijn. ik denk dat ik hem dan even niet meer hoef te zien, maar daarna zou ik er wel over willen praten. Ik zou iig willen weten waarom die het heeft gedaan en met wie! want als het een goede vriending van me is (nouja als ze me zo iets flikt is het natuurlijk niet echt een vriendin maar ok) zou ik haar waarschijnlijk ook even niet meer hoeven te zien! en dan zie ik wel of ik het uitmaak of dat ik hem nog een kans geef! dat zeg ik nu maar ik heb het nog nooit meegemaakt dus ik zou het eigenlijk niet precies weten. maar zoiets zal het wel zijn! KuzZzZz.......
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Kriemoon schreef: Als een meisje mij zou bedriegen dan heb ik meestal zoiets als boeien. Ik hou het gewoon aan om mee te tongen enz en verder ga ik vreemd. Als zij het niet serieus (de relatie) ziet dan doe ik dat ook niet meer. Just as simple as that.... -------------------------------------------------------------------------------- Haha, dus bij jou bestaat een relatie uit tongen? Erg diepgaande relatie dan ja... --------------------------------------------------------------------------------- Er staat tongen enz. Kwou het gewoon beleefd houden...... Moet ik alle details soms gaan vertellen ![]()
|
Al zou dat bij mn huidige relatie gebeuren, dan zou hem een hoop nare dingen te wachten staan. Ik zou gewoon zooo boos en verdrietig worden dat ik zijn leven tot een hel zou maken en hij zou wensen mij nooit gekend te hebben... (weet dat dat niet zo aardig klinkt, maar vreemdgaan is ook niet aardig
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb het om deze reden uitgemaakt met eerste "serieuse" vriendinnetje. Niet zozeer dat ik ermee zat dat ze met iemand anders gezoend had, maar omdat ze het niet had verteld en ik er twee weken later via vrienden achter kwam...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
------------ hmmz.. ik zouw me friendin dan eerst n tijd nie aankijke\negere.. en daarna n verklaring eisen.. maar ik vertrouw me vriendin voor 500%.. dus da zit wel goed.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hangt denk ik van de relatie af. Als je al een jaar een vrij serieuze relatie hebt, zou ik eerst heel erg boos worden en heel vaak excuses willen horen. Vervolgens vergeven. Als het nog maar een korte relatie is geen ophef over maken en gewoon zonder elkaar verder.
Ik denk overigens dat vreemdgaan sowieso een reden is om eens over je relatie na te denken. In hoeverre is het nog een goede relatie etc.? |
![]() |
|
preventie
1 ik laat hem niet zonder argwaan uitgaan 2 ik hou hem tevreden me tmijn kus...we zijn gewoon te compatible 3 ik laat hem duidelijk merken dat als hij een ander kust, hij mij vaarwel kan kussen 4 ik vertrouw mijn vriend volledig ( hij is afhankelijk van me ;D)
|
Hangt er natuurlijk helemaal van af wat de situatie/aanleiding en dat soort shit was, maar als mijn vriendin het zou doen zou ik 1x nog wel kunnen vergeven...als ze het maar niet te vaak doet
![]() ![]() ![]() Tenzij ze eigenlijk toch niet zo lekker/leuk is en mij (waarschijnlijk) ook niet meer leuk vind zit er niks anders op dan uitmaken ![]() ![]() Genoeg (lekkere) meisjes dus dat is geen probleem :-) |
![]() |
|
![]() |
ligt er een beetje aan.
Ik zou eerst een joint draaien en er da met hem over praten. Misschien niet meteen, ik zou ook eerst woest worden of gaan janken ofzo. Maar daarna zou ik alles willen weten. Het ligt er heel erg aan met wie en of die daar ook wat voor voelt enz. enz. Maar ik weet ook niet hoe lang je al met hem gaat en hoe serieus het is... liefs
|
![]() |
veel van jullie zouden het dus wel degelijk uitmaken... wel ik heb het zelf megemaakt, maar van mij was't eigenlijk een tikkeltje 'veel' erger...
![]() mijn vriend had met zijn ex naar bed geweest toen we nog maar 1 week samen waren... dat ben ik echter 4 maand later teweten gekomen via mijn broer... die dat wist van mijn vriend zijn ex... ik was razend, en kdacht echt ook dat nooit meer goed zou komen, maar kheb hem nog een kans gegeven, aangezien dat hij er ook zo erg onder leed. nu zijn we ondertussen 6 maand en een beetje samen, da wijf bekijk ik nu wel niemeer, ![]() ![]() ![]() tis dus allemaal goed gekomen ![]() suc6!! *dikke pieper* Kn0pje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Het is gedaan.. en ik voel me leeg... lso | 27 | 02-01-2006 10:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Een meisje zegt: 'ik heb wel zin in een massage hint hint' Wat bedoelt ze? ? Winner | 77 | 30-08-2003 14:40 |