Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 23:17
Evilqueen
Evilqueen is offline
..en het je 2 weken later verteld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 23:44
Verwijderd
Dumpen!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 23:58
Sithan
Sithan is offline
'm een klap geven en m de deur uitschoppen om m vervolgens nooit meer een blik waardig te keuren...
Als ik een vrouw was natuurlijk
Oud 02-11-2002, 00:26
DarkCat
DarkCat is offline
De drank naar keuze die dan voor je neus staat in zijn gezicht gooien (ik hoop koffie), zeggen dat hij je twee weken bedrogen heeft door niets te zeggen, en een verklaring eisen? Ik heb geen flauw idee hoe serieus je relatie is en wat zijn reden was iemand anders te zoenen. Ik weet alleen dat je niet meteen je vriend moet dumpen, als het een eenmalige vergissing was en het uiteindelijk beter is als jullie bij elkaar blijven. Is hij verliefd op haar, geef dan de moed maar op.

Cat
Oud 02-11-2002, 07:31
Verwijderd
dat weet ik niet, ik denk een knal geven, of jankend weggaan of... ik heb geen idee
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 08:03
ZHAzha
ZHAzha is offline
Verrot schelden.. en als ik weer rustig ben.. verklaring eisen.. hoe of wat..
En als hij verliefd is bla bla bla.. uitmaken..
mja en anders.. moet me eigenlijk eerst overkomen
Oud 02-11-2002, 08:25
chanel
chanel is offline
uitmaken!!!!!!!!!!
Oud 02-11-2002, 09:11
lake bodom
lake bodom is offline
kzou t meteen uitmaken...
hij heeft t 1 keer gedaan, maar toen zat t toch niet goed tussen ons... maarja maandje daarna hadden we weer wat met elkaar...
kheb t zelf ook keertje gedaan, toenk t toch niet meer zag zitten.... maar we hebben nu bijna al jaar, en gaat allemaal nog goed..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 10:11
Blabal
Blabal is offline
eehhh maak er maar voor mij van als m`n meisje met een andere jongen zoent, eehhh dan zou ik het uitmaken.....meisjes zat op de wereld

ohja en die jongen tegen de grond aan meppen
Oud 02-11-2002, 10:14
Verwijderd
jullie zegge allemaal uitmaken.. maar als het mij zou overkomen zou ik dat echt niet doen, gewoon omdat ik daar veel te zwak voor ben.... dat zal dan wel fout zijn, maar kan ik ook niet aan doen...

zelf zou ik er lang over praten en het hem nooit vergeven, maar wel bij em blijve.. (heb je natuurlijk wel de kans dat hij het nog een keer doet, maar misschien heeftie er van geleerd. en als jij nou een vriend hebt en die is in zijn vorige relatie vreemdgegaan, dan kan hij dat bij jou toch ook weer flikken als hij met jou begint. dus als ik dan opnieuw zou beginnen met hem zou ik doen alsof het nooit gebeurt was ofzo.. 'k weet niet of iemand dit laatste stukje begrepen heeft maarja.. ik ben slecht in uitleggen)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 11:30
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Ik hoop dat het mij nooit zal gebeuren, dat is één ding...Maar ik zou nu ook niet durven zeggen hoe ik zou reageren als het me wel gebeurde...Ik denk dat ik wel genoeg van mijn vriend zou houden,om het niet uit te maken...Of ik hem ooit zou kunnen vergeven, weet ik niet, maar als hij er spijt van heeft, en er geen sprake is van liefde, dan tja, dan maak ik het ook niet uit denk ik
Oud 02-11-2002, 12:11
Gothic
Gothic is offline
Boos worden... en niets meer zeggen tegen hem...

Of ik het uitmaak besluit ik later pas...
Oud 02-11-2002, 12:23
Verwijderd
Zou aan de relatie liggen. Met de vriend die ik nu heb (en wil houden ) zou ik het om die reden niet uit maken ('k denk toch niet dat hij het zou doen, maar goed), denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 12:39
Kriemoon
Kriemoon is offline
Als een meisje mij zou bedriegen dan heb ik meestal zoiets als boeien. Ik hou het gewoon aan om mee te tongen enz en verder ga ik vreemd. Als zij het niet serieus (de relatie) ziet dan doe ik dat ook niet meer. Just as simple as that....
Oud 02-11-2002, 16:00
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou het uitmaken. Ik zou mijn vriend niet meer kunnen vertrouwen. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat ooit zou doen en als ie het dan wel zou doen is ie dus niet de persoon die ik dacht dat hij was. Ik zou me er vreselijk bij voelen en dat zou hij dan dus gewoon niet waard zijn. Ook al zou ik hem niet kwijt willen. Ik zou er niet mee door kunnen gaan, want ik zou dan echt ziekelijk jaloers worden.
Oud 02-11-2002, 16:19
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
Kriemoon schreef:
Als een meisje mij zou bedriegen dan heb ik meestal zoiets als boeien. Ik hou het gewoon aan om mee te tongen enz en verder ga ik vreemd. Als zij het niet serieus (de relatie) ziet dan doe ik dat ook niet meer. Just as simple as that....
Haha, dus bij jou bestaat een relatie uit tongen? Erg diepgaande relatie dan ja...
Oud 02-11-2002, 16:38
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Boos worden... en niets meer zeggen tegen hem...

Of ik het uitmaak besluit ik later pas...
Mee eens!
Oud 02-11-2002, 17:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mja.. ligt eraan hoe serieus de relatie is, hoe mijn vertrouwen is na zijn stommiteit en wat hij ervoor doet om mij te houden...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:34
Verwijderd
Mijn vertrouwen zou dusdanig geschonden zijn (al helemaal omdat hij het pas 2 weken later verteld) dat ik het uit zou maken. Niet om het feit dat ik een dergelijke daad niet zou kunnen vergeven of iets dergelijks. Maar om het feit dat ik niet daarna elke avond zonder hem me wil zitten afvragen wat hij uitspookt en met wie. Ik wil mn vriend kunnen vertrouwen, en dat zou ik persoonlijk niet meer op kunnen brengen als hij zoiets deed. De relatie zou niet meer hetzelfde zijn en niet meer zo prettig zijn als daarvoor, en om die reden zou ik het vroeg of laat toch uitmaken. (Ik bedoel, ik zou het als ik heel veel van hem hou misschien nog wel proberen maar ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het niet vol zou kunnen houden en het alsnog zou uitmaken een tijdje later)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:36
Verwijderd
Ik zou trouwens het toch nog proberen wel aan hem overlaten, hij zal eerst even flink boeten voor wat hij heeft gedaan als in dat ik boos op hem zou zijn en hem even niet zou willen zien. Hij zou degene zijn die het weer goed zou moeten maken, dat zou niet van mij uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:36
Verwijderd
Doodmaken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:40
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Doodmaken.
Gezellig ben jij...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 20:02
David
David is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
jullie zegge allemaal uitmaken.. maar als het mij zou overkomen zou ik dat echt niet doen, gewoon omdat ik daar veel te zwak voor ben.... dat zal dan wel fout zijn, maar kan ik ook niet aan doen...

ik agree .. dit ben ik dus ook .

maar dat krijgt m,n vriendin dus nooit te horen ^_^'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 21:38
SuperS
SuperS is offline
als 'k een vriend zou hebben (ben nl geen homo) zou 'k hem onder z'n balle trappen en dumpen ja
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 07:36
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik denk dat ik het dan uit zou maken ..
Oud 03-11-2002, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Gezellig ben jij...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 10:44
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmm, ik zou in eerste instantie megakwaad worden en hem daarna totaal gaan negeren denk ik...
Als ik wat rustiger ben een verklaring eisen.. en ik zou, hoe erg ik het ook zou vinden, het wel uitmaken. Het vertrouwen is weg lijkt me. Ik bedoel, je kan nog wel zo veel van iemand houden, maar als ie je ooit bedrogen heeft, ga je toch steeds stiekem denken dat hij het best wel weer zou kunnen doen. Je kunt hem wel vergeven, maar je kunt het nooit vergeten...
Oud 03-11-2002, 14:28
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
zo'n egte bitchklap geven en dumpen..
Oud 03-11-2002, 14:37
Blisz
Blisz is offline
hey,

ik zou het iig niet meteen uitmaken!
eerst zou ik natuurlijk wel ff schrikken en ik zou idd wel boos zijn. ik denk dat ik hem dan even niet meer hoef te zien, maar daarna zou ik er wel over willen praten.
Ik zou iig willen weten waarom die het heeft gedaan en met wie! want als het een goede vriending van me is (nouja als ze me zo iets flikt is het natuurlijk niet echt een vriendin maar ok) zou ik haar waarschijnlijk ook even niet meer hoeven te zien!
en dan zie ik wel of ik het uitmaak of dat ik hem nog een kans geef!

dat zeg ik nu maar ik heb het nog nooit meegemaakt dus ik zou het eigenlijk niet precies weten. maar zoiets zal het wel zijn!

KuzZzZz.......
Oud 03-11-2002, 17:28
Kriemoon
Kriemoon is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Kriemoon schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

Haha, dus bij jou bestaat een relatie uit tongen? Erg diepgaande relatie dan ja...
---------------------------------------------------------------------------------

Er staat tongen enz. Kwou het gewoon beleefd houden...... Moet ik alle details soms gaan vertellen
Oud 03-11-2002, 17:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Erover praten.. Ik geef em nog een kans (mits het niet met bijv. mn beste vriendin is ofzo, dan zou ik hun allebei ditchen)..
Doet ie het dan weer, dan dump ik em..

Maar hij heeft t toch iig tegen je verteld.. dat is al iets..
Dan zou ik em niet meteen dumpen..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:18
shanli
shanli is offline
als het een 'serieus' lief was zou ik eerst boos worden,en dan verdrietig() en dan vragen 'waarom' maar ik zou em niet direct dumpen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:38
sas_andrea
sas_andrea is offline
Al zou dat bij mn huidige relatie gebeuren, dan zou hem een hoop nare dingen te wachten staan. Ik zou gewoon zooo boos en verdrietig worden dat ik zijn leven tot een hel zou maken en hij zou wensen mij nooit gekend te hebben... (weet dat dat niet zo aardig klinkt, maar vreemdgaan is ook niet aardig Ik kan daar absoluut niet tegen...)
Oud 03-11-2002, 19:19
de goeie fee
de goeie fee is offline
Castreren.
Oud 03-11-2002, 20:49
Kriemoon
Kriemoon is offline
en dat zegt de goeie fee........
Oud 03-11-2002, 21:13
logisch
logisch is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mijn vertrouwen zou dusdanig geschonden zijn (al helemaal omdat hij het pas 2 weken later verteld) dat ik het uit zou maken. Niet om het feit dat ik een dergelijke daad niet zou kunnen vergeven of iets dergelijks. Maar om het feit dat ik niet daarna elke avond zonder hem me wil zitten afvragen wat hij uitspookt en met wie. Ik wil mn vriend kunnen vertrouwen, en dat zou ik persoonlijk niet meer op kunnen brengen als hij zoiets deed. De relatie zou niet meer hetzelfde zijn en niet meer zo prettig zijn als daarvoor, en om die reden zou ik het vroeg of laat toch uitmaken. (Ik bedoel, ik zou het als ik heel veel van hem hou misschien nog wel proberen maar ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik het niet vol zou kunnen houden en het alsnog zou uitmaken een tijdje later)
helemaal mee eens!!! als een jongen vreemdgaat geeft dat trouwens toch ook aan dat er iets FLINK verkeerd zit in je relatie, dus zomaar vergeven zou ik echt niet kunnen...maar ja meteen dumpen oook niet, daarvoor ben ik TE gek op hem. ik hoop gewoon dat het nooit gebeurd
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:30
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Zou aan de relatie liggen. Met de vriend die ik nu heb (en wil houden ) zou ik het om die reden niet uit maken ('k denk toch niet dat hij het zou doen, maar goed), denk ik.
Helemaal mee eens. Ik ben niet zo'n jaloers type en een keer zoenen kan gebeuren. Tenzij hij echt smoorverliefd op haar is, maar dan voel ik me ook wel serieus bedreigd
Oud 03-11-2002, 21:35
Verwijderd
meppen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:36
NecroDopey
NecroDopey is offline
Ik heb het om deze reden uitgemaakt met eerste "serieuse" vriendinnetje. Niet zozeer dat ik ermee zat dat ze met iemand anders gezoend had, maar omdat ze het niet had verteld en ik er twee weken later via vrienden achter kwam...
Oud 03-11-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
NecroDopey schreef:
omdat ze het niet had verteld en ik er twee weken later via vrienden achter kwam...
Ouch.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Dave schreef:
eehhh maak er maar voor mij van als m`n meisje met een andere jongen zoent, eehhh dan zou ik het uitmaken.....meisjes zat op de wereld
totda je n keer n serieuse relatie krijgt..

Citaat:
Dave schreef:
ohja en die jongen tegen de grond aan meppen
geweldadig..

------------
hmmz.. ik zouw me friendin dan eerst n tijd nie aankijke\negere.. en daarna n verklaring eisen..
maar ik vertrouw me vriendin voor 500%.. dus da zit wel goed.. weinig kans da 1 van ons ooit vreemd gaat
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:08
Verwijderd
Citaat:
NecroDopey schreef:
Ik heb het om deze reden uitgemaakt met eerste "serieuse" vriendinnetje. Niet zozeer dat ik ermee zat dat ze met iemand anders gezoend had, maar omdat ze het niet had verteld en ik er twee weken later via vrienden achter kwam...
das lomp.. groot gelijk..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:29
Verwijderd
In theorie: doodschoppen
In de praktijk: vergeven
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 04:52
Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Hangt denk ik van de relatie af. Als je al een jaar een vrij serieuze relatie hebt, zou ik eerst heel erg boos worden en heel vaak excuses willen horen. Vervolgens vergeven. Als het nog maar een korte relatie is geen ophef over maken en gewoon zonder elkaar verder.
Ik denk overigens dat vreemdgaan sowieso een reden is om eens over je relatie na te denken. In hoeverre is het nog een goede relatie etc.?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:58
Optima
Optima is offline
preventie

1 ik laat hem niet zonder argwaan uitgaan
2 ik hou hem tevreden me tmijn kus...we zijn gewoon te compatible
3 ik laat hem duidelijk merken dat als hij een ander kust, hij mij vaarwel kan kussen
4 ik vertrouw mijn vriend volledig ( hij is afhankelijk van me ;D)
Oud 04-11-2002, 10:31
DarkRaven
DarkRaven is offline
Hangt er natuurlijk helemaal van af wat de situatie/aanleiding en dat soort shit was, maar als mijn vriendin het zou doen zou ik 1x nog wel kunnen vergeven...als ze het maar niet te vaak doet

Tenzij ze eigenlijk toch niet zo lekker/leuk is en mij (waarschijnlijk) ook niet meer leuk vind zit er niks anders op dan uitmaken Want een relatie heeft eigenlijk weinig zin als je elkaar niet leuk vind..

Genoeg (lekkere) meisjes dus dat is geen probleem :-)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 11:56
Nefratete
Nefratete is offline
ligt er een beetje aan.

Ik zou eerst een joint draaien en er da met hem over praten. Misschien niet meteen, ik zou ook eerst woest worden of gaan janken ofzo. Maar daarna zou ik alles willen weten.

Het ligt er heel erg aan met wie en of die daar ook wat voor voelt enz. enz. Maar ik weet ook niet hoe lang je al met hem gaat en hoe serieus het is...

liefs
Oud 04-11-2002, 18:35
*marleen*
*marleen* is offline
ik denk een potje janken,

nah, ik weet wel zeker eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:05
kn0pje
kn0pje is offline
veel van jullie zouden het dus wel degelijk uitmaken... wel ik heb het zelf megemaakt, maar van mij was't eigenlijk een tikkeltje 'veel' erger...
mijn vriend had met zijn ex naar bed geweest toen we nog maar 1 week samen waren... dat ben ik echter 4 maand later teweten gekomen via mijn broer... die dat wist van mijn vriend zijn ex... ik was razend, en kdacht echt ook dat nooit meer goed zou komen, maar kheb hem nog een kans gegeven, aangezien dat hij er ook zo erg onder leed.
nu zijn we ondertussen 6 maand en een beetje samen, da wijf bekijk ik nu wel niemeer, ma kzie hem nog altijd doodgraag en hij mij ook en btw, ik heb geen probleem hoor om hem te vertrouwen...
tis dus allemaal goed gekomen
suc6!!
*dikke pieper*
Kn0pje
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:10
highlight
highlight is offline
Citaat:
Sithan schreef:
'm een klap geven en m de deur uitschoppen om m vervolgens nooit meer een blik waardig te keuren...
Als ik een vrouw was natuurlijk

zoiets...
Reageren

Regels voor berichten