Het probleem heeft twee kanten.
Aan de ene kant de meisjes die zichzelf in grove mate overschatten. Wat voor grote bek of hoge eigendunk ze ook van zichzelf hebben, meisjes van elf of twaalf kúnnen gewoon ónmogelijk goed inschatten of ze er wel of niet spijt van zullen krijgen. Nog los van het feit dat ze er vaak lichamelijk nog lang niet aan toe zijn, zodat je niet echt meer van seks kunt spreken maar meer van een ziekelijke experimenteerdrang, die in mijn opinie dan ook niet veel verschilt van het doktertje spelen door kleuters, met het verschil dat het hier daadwerkelijk om neuken gaat (of iets wat daarvoor door moet gaan).
De andere kant zijn de jongens. Ik vraag me af wat voor knullen er met elfjarige meisjes naar bed gaan. Dat punt heb ik ergens anders in een topic hier al aangestipt, maar het stuit me nog steeds tegen de borst, nu ik dit zo lees. Als het jochies van veertien, vijftien zijn kun je ze nauwelijks aanrekenen dan ze met hun lieve kleine buurmeisje neuken. Maar als het wat grotere jongens zijn, dan zouden ze die à la minute moeten vervolgen en berechten, want dat kan echt niet. Wat voor mensen zijn dat? In mijn ogen je reinste zielepoten, die niet inzien dat hun daden zowel ethisch als moreel niet door de beugel kunnen....stakkers.
|