Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2002, 18:30
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
er kwam laatst op het journaal dat kinderen vanaf 11 jaar 12 jaar al naar bed gaan , wat vinden jullie daar nou van!!

mijn mening ? ik vind het te jong er zijn nou al zoveel kinderen van 13 zwanger, ik bedoel waarom word het steeds jonger?
Oud 08-11-2002, 18:36
Verwijderd
t wordt niet jonger, jaren geleden gebeurde t ook, maar toen zwegen de meeste erover.

en tegenwoordig denken de meeste stoer te zijn als ze er vroeg mee zijn
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:49
Violet15
Violet15 is offline
Ik denk dat de meeste kinderen er wel om liegen om er stoer over te doen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:50
Piccola
Piccola is offline
Tja, iedereen moet het lekker zelf weten. Als je het wil, je bent er klaar voor, maar je bent wel 12... Tja, go ahead. Is mijn zaak toch niet? Heb er dus niets op tegen zolang je het doet omdat je het ook echt wil en niet om stoer te zijn ofzo.

En dat over dat zwanger zijn.. Ja das lekker je eigen domme schuld. Daar heeft de leeftijd toch niets mee te maken?!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:58
Violet15
Violet15 is offline
Als je iets doet, doe het dan goed, dat het niet van daarna is, oeps ik ben zwanger
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:31
DarkRaven
DarkRaven is offline
vroeger zaten ze ook al te n3uk3n hoor op zo een jonge leeftijd, maar toen bleef het geheim. nu weet iedereen het en is iedereen verbaasd. Maarjah...laat ze toch lekker N3UK3N
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:35
Verwijderd
Het probleem heeft twee kanten.

Aan de ene kant de meisjes die zichzelf in grove mate overschatten. Wat voor grote bek of hoge eigendunk ze ook van zichzelf hebben, meisjes van elf of twaalf kúnnen gewoon ónmogelijk goed inschatten of ze er wel of niet spijt van zullen krijgen. Nog los van het feit dat ze er vaak lichamelijk nog lang niet aan toe zijn, zodat je niet echt meer van seks kunt spreken maar meer van een ziekelijke experimenteerdrang, die in mijn opinie dan ook niet veel verschilt van het doktertje spelen door kleuters, met het verschil dat het hier daadwerkelijk om neuken gaat (of iets wat daarvoor door moet gaan).

De andere kant zijn de jongens. Ik vraag me af wat voor knullen er met elfjarige meisjes naar bed gaan. Dat punt heb ik ergens anders in een topic hier al aangestipt, maar het stuit me nog steeds tegen de borst, nu ik dit zo lees. Als het jochies van veertien, vijftien zijn kun je ze nauwelijks aanrekenen dan ze met hun lieve kleine buurmeisje neuken. Maar als het wat grotere jongens zijn, dan zouden ze die à la minute moeten vervolgen en berechten, want dat kan echt niet. Wat voor mensen zijn dat? In mijn ogen je reinste zielepoten, die niet inzien dat hun daden zowel ethisch als moreel niet door de beugel kunnen....stakkers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten