Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat je verders kan doen weet ik niet, net doen alsof jullie naast elkaar in slaap zijn gevallen, dus met kleren aan niet met pyama enz. ![]() misschien dat dat helpt ik zou t verders ook niet weten. |
![]() |
|
Ik snap je ouders wel. Ik slaap als ik bij mijn vriend ben gewoon bij hem (hehe, hij woont op zichzelf
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zou zeggen, praat daar over met je ouders. Vraag hen een reden waarom jullie niet mogen bij elkaar blijven slapen. En als het over seks of zwanger worden gaat, dan toon je maar aan dat er nog andere dingen zijn. Gewoon bij elkaar liggen enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dus ik zou dit maar niet doen, of je moet het met een zeer grote smile zeggen. ![]()
|
Verwijderd
|
ja maar kijk.... dat is het probleem niet...
want ik zou aan de pil gaan als dat mocht van mijn ouders.. nou een maandje geleden mocht dat... na 12 maande wachte.. en zij weten ook wel wat we dus gaan doen... en daar geven ze dus verder ook niets om, want anders zou ze me niet aan de pil doen. en ik zei ook al, we hebben een caravan waar we gerust in kunnen slapen.. dus ze zullen geen last hebben van een krakend bed of ons gepraat.. zei zeiken gewoon... waar zitten ze nou eigenlijk mee ![]() dat is dus gewoon gezeik, want we kunnen in de caravan.. ik weet het niet meer hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[Ik ben punkyfish.]
Je weet geloof ik wel dat mijn vriend en ik ook pas sinds kort bij elkaar mogen slapen, ook al gaan we al 16 maanden met elkaar. In eerste instantie mochten wij helemaal niet bij elkaar slapen. Heel veel ruzie om gehad met mijn ouders. Het probleem van mijn moeder is dat ze meteen zijn ouders op gaat bellen en wij dus altijd gecontroleerd worden. Daardoor konden we ook niet stiekem bij elkaar logeren of zeggen dat ik ergens anders was logeren oid. Uit eindelijk waren onze ouders zo razend van ons gezeur, dat we een (vijf uur durig ![]() ![]() Ik vond het zó oneerlijk om een leeftijd als grens te nemen. Als ze hadden gezegd dat het mocht als het een jaar aan was, had ik het veel sneller geaccepteerd. Maar wat maakte het uit of ik nu 15 en 364 dagen was of net een dagje meer en dus 16 jaar? Maar goed, nu ben ik zestien dus maakt het niet meer zoveel uit... Ze weten trouwens ook niet dat we op Lowlands samen in een tentje sliepen, ghihi, we hoorden eigenlijk met twee andere jongetjes die mee waren in een grote tent te slapen, maar we hadden gewoon een extra tent meegenomen... Maarja ![]() Wat ik dus eigenlijk wil zeggen (uhu...), is dat het misschien goed is om met alle ouders (voor zover dat kan, gezien de afstand) rond de tafel te gaan zitten en een afspraak te maken. Met dat zeuren schiet je gewoon niks op wat dit betreft. Onze ouders wisten ook dat wij het al deden, maar mijn moeder is er fel tegen (ook dat ik aan de pil ben) dus die wilde het gewoon zo lang mogelijk uitstellen. Luister naar je ouders en denk er over na, ga er niet meteen tegen in. Probeer het te accepteren. Stuur me anders even een mailtje ofzo, of MSN...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, pa, ben aan de pil, kalm maar... StefanLovertje: gewoon dóórzeuren, dat hielp bij mij uiteindelijk na meer dan 1,5 jaar wel... ![]() Dus. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is nou eenmaal het nadeel aan minderjarig zijn cq bij je ouders wonen. Je ouder bepalen gewoon een hoop voor je. Dat is niet misschien niet prettig, maar met er tegen in gaan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Probeer je in zo'n situatie erbij neer te leggen, en denk "over een paar jaar trek ik lekker mijn eigen plan"
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie mijn vriend gemiddeld drie keer per maand waarvan twee keer bij mij. En uh, we zijn creatief genoeg om 'daar niet onder te lijden.' *kucht*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin blijven slapen Maroon | 34 | 14-03-2005 12:44 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar blijven slapen * Marne * | 50 | 12-11-2003 14:23 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
vriend blijven slapen Kali | 68 | 18-05-2003 17:21 |