Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, wat is dan het actieplan precies?
|
uhm actieplan:
1 We zeiken net zo lang bij ieder gabber topic dat het over hardcore heeft en daarmee niet ECHTE hardcore bedoelt. Totdat de topic-starter een andere naam bedenkt of zich bekeert tot de ware Hardcore 2 We helpen de gabbers met het vinden van een andere naam omdat ze hier zelf blijkbaar niet toe in staat zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hmm, he zijn 2 muziekstijlen. Als ze het niet snappen leg je het toch uit? Hoef je niets voor te joinen, daar bereik je de 'massa' niet mee, maar alleen een alternatief publiek hier wat toch al weet wat hardcore inhoudt.
Daarnaast....ik word er zo moe van dat 'emo kids' afgezeken worden. Is dat een nieuwe modetrent? Lekker zeiken op mensen die van een bepaalde muziekstijl houden of die stijl maken. En wat is een emo-kid, definitie ervan? Iemand die van emo-muziek houdt. Als muziek met emotie wordt gemaakt, en ik vind het mooi, ben ik ook een emokid.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
emo is gewoon hardcore ![]() in a way
|
Verwijderd
|
emokids...op zich betekent het natuurlijk gewoon 'mensen dienaar emo luisteren'
maar echte "emokids" dat zijn van die stereotypes, dus met van dat zwarte haar met ponny, strakke shirtjes of hoodies, jeans, oldschool vans/allstars, bril met dikke zwarte montuur, rugzak ![]() je kent ze wel ![]() ach ja..emokids...het zal wel...emo is nu "hip" geloof ik |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
"omdat emokids een imago hebben als huilebalk en watjes enzo.
en echte hardcore kids zijn antuurlijk cool en stoer dus... " Hardcorekids natuurlijk cool en stoer? Hoe toch stil als je dr blijkbaar nix van weet. Nooit van Youth Crew/Old School kids gehoord? De oorsprong van de hardcore is toch echt niet die Tough- guy hardcore waar jij het over hebt(waar overigens ook nix mis mee is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik meen het toch ook niet dat emokids watjes zijn? het waren maar voorbeelden van de vooroordelen die er zijn over de 2 groepen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zwart haar -check strakke shirts -check allstars -check bril met dik zwart montuur -check ![]() mijn main genres blijven dan ook expermintele/originele metalcore [sky came falling, length of time, burnt by the sun] en expermintele/originele/non-tough guy (old skool) hardcore [stretch arm strong, fall silent, uppercut, maypole, good clean fun, gorilla biscuits, the refused etc] maar ik luister vaak net zo graag emo of death metal. *adem in*
Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 07:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hardcore rules alleen heeft iedereen er een mening over en dat zuigt... je moet er gewoon van genieten. that's all...
Up Magazine |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
HardCore ressurection? Prea|K | 129 | 26-09-2003 10:54 |