![]() |
|
ik heb ook gehoord dat het minder goed is om zo'n ding 's nachts te dragen.
tamponziekte bestaat en is heel ernstig, ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mja, je bloed niet minder 's nachts, er komt gewoon minder uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Site van OB:
Kan ik 's nachts tampons gebruiken? Je kan gerust ‘s nachts een tampon dragen. In feite is het een heel comfortabele vorm van nachtelijke bescherming. Je kan je in je slaap zoveel bewegen als je maar wilt, de tampon blijft veilig op zijn plaats – in tegenstelling tot een maandverband. Je kan ‘s nachts hetzelfde tamponformaat als overdag gebruiken. Hoewel je de tampon ‘s nachts misschien iets langer draagt, is het bloedverlies meestal lichter als je ligt. Wel moet je altijd vlak voor het slapengaan en onmiddellijk na het opstaan een nieuwe tampon inbrengen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wie kan dit voor mij uittekenen? Quasi | 5 | 19-02-2009 21:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? XQseMe2 | 28 | 28-09-2006 21:57 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit... Of.. lso | 14 | 07-10-2004 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe kan dit? aboe | 7 | 23-10-2003 21:51 | |
Software & Hardware |
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register.. Verwijderd | 6 | 16-02-2002 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit? Sissi17 | 9 | 04-02-2002 12:08 |