Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2002, 18:07
framboosje
framboosje is offline
(weet niet of het berichtjes hier op zijn plaats is, anders moet je het maar verplaatsen)

het is dus zo, dat mijn vriendje en ik héél graag seks willen hebben. Hij gaat sowieso een condoom dragen (ook al haat hij dat eigenlijk). nu vroeg ik me af of dit 100% veilig is?! kan je ook nog andere dingen gebruiken? ik dacht misschien om de pil te nemen, alleen, ik hem nog nooit de pil gebruikt en ik wil ook niet dat mijn ouders of huisarts dat weten. Als je de pil voor de eerste keer gebruikt, kun je dan nevenwerkingen hebben? en wanneer moet je hem precies nemen?
zijn er nog andere voorbehoedsmiddelen??
alvast bedankt,
een klein beetje onzeker meisje
Oud 23-11-2002, 18:21
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
framboosje schreef:
(weet niet of het berichtjes hier op zijn plaats is, anders moet je het maar verplaatsen)

het is dus zo, dat mijn vriendje en ik héél graag seks willen hebben. Hij gaat sowieso een condoom dragen (ook al haat hij dat eigenlijk). nu vroeg ik me af of dit 100% veilig is?! kan je ook nog andere dingen gebruiken? ik dacht misschien om de pil te nemen, alleen, ik hem nog nooit de pil gebruikt en ik wil ook niet dat mijn ouders of huisarts dat weten. Als je de pil voor de eerste keer gebruikt, kun je dan nevenwerkingen hebben? en wanneer moet je hem precies nemen?
zijn er nog andere voorbehoedsmiddelen??
alvast bedankt,
een klein beetje onzeker meisje
Als je 16 bent mag je toch zonder dat je ouders ervan weten naar de huisarts voor de pil? En de huisarts heeft een beroepsgeheim.
Oud 23-11-2002, 18:26
framboosje
framboosje is offline
nja, tuurlijk mag ik zonder dat mijn ouders dit hoeven te weten... alleen, ik zou gewoon liever hebben dat mijn huisarts dat niet weet.... wat ik me ook nog afvroeg, komt alles wat de huisarts je voorschrijft ook in de computer? (=> medisch dossier)??
Oud 23-11-2002, 18:29
Verwijderd
Deze hoort dus eigenlijk op Lichaam en Gezondheid... en daar hebben ze het grote pil topic, dus ik denk dat je dat beter eerst even door kan lezen
Topic gesloten

Regels voor berichten