Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
even normaal reageren. ik denk niet dat je mooier kan worden van een kleur. maar een kleur kan je wel iets toevoegen.
ik denk dat groen me het beste staat, dan worden mn ogen ook heel groen, en roze staat me absoluut niet. beetje jammer want ik vind roze geweldig ![]()
|
Sommige kleuren kunnen beter bij je passen (bij je kleur huid, haar en ogen) en daardoor kun je er misschien leuker uitzien. Ik zou het niet mooier zijn willen noemen. Mijn moeder is heeft ook eens zo'n kleurenanalyse laten doen, best grappig, ik denk alleen niet dat ik er wat mee zou doen.
|
Mwoah, lichte kleren staan meestal wel bij mij,
doordat ik een beetje donker ben. Zwart enzo staan op zich wel, maar k word er een beetje, uhm, mja, valer oid van. ![]() Ik denk trouwens niet dat kleuren je mooier maken, denk dat bepaalde kleuren je uiterlijk beter naar buiten laten komen.
|
Verwijderd
|
Een kleuranalyse, ja. Heeft m'n mammie ook laten doen, en die is herfst.. Denk dat ik dat ook ben, weet het alleen niet zeker. Rood staat me, groen staat me, roze staat me soms, blauw staat me. Zwart staat me niet, oranje staat me afschuwelijk, paars ook.. Ik kan bepaalde kleuren heel goed aan en anderen totaal niet, middenweg is er niet echt. Let er wel op, hoewel ik wel veel oranje kleding in m'n kast heb hangen.. Als ik me slecht voel/er moe uitzie, kies ik eerder een kleur waarvan ik weet dat het me beter staat.
|
![]() |
||
Citaat:
En ehm strepen maken je langer, wit dikker, zulke dingen? Oh, heb ook ergens gelezen dat de kleur van je kleding invloed op je stemming heeft, maar denk niet dat dat echt zo is.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Lichtblauw en roze staan me geweldig....Daardoor lijk ik heel bruin en komen mijn ogen en haarkleur goed uit. Maar zwart staat me ook goed. Als ik wit draag, is m'n haar weer gelijk zo wit. Eigenlijk staan felle kleuren me wel goed
![]() Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
Kleur en/of bepaalde kleding kunnen iemand niet mooier maken dan dat diegene is. Wel kan het een verzorgdere uitstraling geven, een frisse uitstraling bij felle kleuren e.d. Kleuren die mij wel staan: zwart, donkerbruin, mosgroen, rood, paars, donker(fel)roze ![]() Kleuren die me totaal niet staan: pasteltinten, grijs ![]()
|
![]() |
zeker!!! vooral haarkleuren maken mensen mooier of minder mooi.. kheb nu rood haar en kleur mooi bij groene ogen. groene kleding staat dus ook mooi.. (kdraag meestal paars/zwart maarja goed t gaat om t idee
![]() het is maar net hoeveel je let op kleuren, bij mij het belangrijkst als k kleding uitzoek sochtends. de kleuren combi en of t me staat.. wit zou k niet gauw dragen vanwege mn bleke huid idd en zwart juist weer wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus | 500 | 11-11-2007 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |